Catus Skrevet 7. november 2006 Forfatter #201 Del Skrevet 7. november 2006 *telle på fingrene* Døøø.. Det er lenge til du er 30... Har den ikke komt til da, må vel en eller annen form for piller ha sørget for at den har komt tilbake?! ← Det er ikke sååå lenge til da.. Dersom det først tar ett år på at systemet skal komme i rute, for så å vente i opp til ett år til før jeg blir gravid så er det sannelig ikke langt unna! Men dersom det tar urimelig lang tid før mensen kommer, kommer jeg sikkert til å ta det opp med legen. Sånn etter hvert. Det er ikke uvanlig lenge enda.. Og der slengte jeg jammen meg inn enda en sånn en smiley.. Tror egentlig det skjer noe rart her... Eldstejenta skvetta noe cola på den her en kveld.. På laptopen altså... ← Sikker på at du ikke kommer borti smilyene når du skal trykke på post innlegg-knappen? Ellers var det jo merkelige greier.. Kanskje "dama" til vimse har flytta over til dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. november 2006 #202 Del Skrevet 7. november 2006 Å jælp!!! *ringer Åndenes Makt* Any way.. Dere blir jaffal gamle før meg... Måtte bare si det, liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. november 2006 Forfatter #203 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg er ikke sjenert. Jeg bare prøvde å lage riper i lakken. ← Er ikke vi like gamle, da? Da er det jo år og dag igjen til du blir voksen (les: 30). ← Joda, det er en stund igjen. Men tida går bare fortere og fortere med åra. Så 30-års dagen lurer jo snart rett rundt hjørnet. Men ingen panikk enda. Jeg har forløpig god tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. november 2006 #204 Del Skrevet 7. november 2006 Har Vimse en dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. november 2006 Forfatter #205 Del Skrevet 7. november 2006 Å jælp!!! *ringer Åndenes Makt* Any way.. Dere blir jaffal gamle før meg... Måtte bare si det, liksom... ← Snart ser jeg deg på TV, da! ------------- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. november 2006 #206 Del Skrevet 7. november 2006 vimse har en dame ja... Hvit Var det ikke det hun var?? Tror hun liker å legge sammen håndklær på gjesterommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. november 2006 #207 Del Skrevet 7. november 2006 Snart ser jeg deg på TV, da! ------------- ← Ja.. men det gjør du uansett.. På lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. november 2006 #208 Del Skrevet 7. november 2006 vimse har en dame ja... Hvit Var det ikke det hun var?? Tror hun liker å legge sammen håndklær på gjesterommet.. ← Hvor får man tak i en dame som legger sammen håndklær? Vasker hun også? Hørtes umåtelig kjekt ut, uansett hvor hvit hun måtte være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. november 2006 Forfatter #209 Del Skrevet 7. november 2006 Har Vimse en dame? ← Vel, hun har en dame i den forstand at det er ei dame som muligens går igjen i huset hennes. Hun har bl.a sett skygger i speilet på badet. Skjønner ikke at hun ikke synes det er skummelt jeg. Det var nesten så vidt jeg torte å gå på do hos henne den gangen jeg var på besøk. Pingla meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. november 2006 #210 Del Skrevet 7. november 2006 Hvor får man tak i en dame som legger sammen håndklær? Vasker hun også? Hørtes umåtelig kjekt ut, uansett hvor hvit hun måtte være... ← Hos vimse får du tak i ei sånn ei dame.. Vet ikke om hun vasker.. Og hun kommer visst ikke så ofte.. Vet ikke om hun bretter så godt heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. november 2006 Forfatter #211 Del Skrevet 7. november 2006 Hvor får man tak i en dame som legger sammen håndklær? Vasker hun også? Hørtes umåtelig kjekt ut, uansett hvor hvit hun måtte være... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. november 2006 #212 Del Skrevet 7. november 2006 Ser da for meg den spøkelseshistorien man stadig fortalte som barn... Om damen i speilet - "se inn i mine grønne øyne". "Pass deg, ellers får du to blå i stedetfor!" Hørtes kanskje litt ekkelt ut, ja. Særlig for ei som ikke tør se på seg selv i speilet når det er mørkt på badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 7. november 2006 #213 Del Skrevet 7. november 2006 Søs sier at dama var kledd i sorte klær, med håret stramt bakover på et vis. Rart sier hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. november 2006 #214 Del Skrevet 7. november 2006 Søs sier at dama var kledd i sorte klær, med håret stramt bakover på et vis. Rart sier hun. ← Ja.. Sånn var det det var ja... Tror jeg har fortrengt beskrivelsen, merkelig nok Sett noe mer til henne da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. november 2006 #215 Del Skrevet 7. november 2006 Ja, det er litt kjedelig. Men jeg gidder ikke deppe over det i kveld. Jeg er bare så glad på dine vegne, og fokuserer på det i stedet! ← Søs sier at dama var kledd i sorte klær, med håret stramt bakover på et vis. Rart sier hun. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. november 2006 #216 Del Skrevet 7. november 2006 Dere blir jaffal gamle før meg... Måtte bare si det, liksom... ← Og du blir gammel før meg OK, så er det bare snakk om et par måneder, men hvorfor henge seg opp i detaljer... vimse har en dame ja... Hvit Var det ikke det hun var?? Tror hun liker å legge sammen håndklær på gjesterommet.. ← Kjekt med et spøkelse som i det minste gjør litt nytte for seg Ser da for meg den spøkelseshistorien man stadig fortalte som barn... Om damen i speilet - "se inn i mine grønne øyne". "Pass deg, ellers får du to blå i stedetfor!" ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 7. november 2006 #217 Del Skrevet 7. november 2006 Kom du deg opp av sofaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. november 2006 #218 Del Skrevet 8. november 2006 god morgen, skravla! godt å se at det for en gangs skyld ikke er snakk om godis her! jeg er 31, jeg... vil det si at jeg er en gammel dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. november 2006 #219 Del Skrevet 8. november 2006 Å når fyller du 30, om jeg kan spør?? Syns 30 er en fin alder jeg... Fyller neste år... Eller burde jeg drikke "gravøl" kanskje?? Ha en strålende dag, snuppis. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 8. november 2006 #220 Del Skrevet 8. november 2006 Gravøl nei!! Ryktene går om at sex blir bedre etter tredve, jeg tror ikke jeg skal begrave de ryktene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå