Catus Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2161 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg må visst lære noen triks av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. februar 2007 #2162 Del Skrevet 5. februar 2007 Men nå må jeg gjøre litt lure ting her et par timer, skal ha fisk til middag i dag, og må i alle fall få handlet det. Dessuten har jeg igjen fått besøk av nabotispa med løpetid, så hun må kjøres hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2163 Del Skrevet 5. februar 2007 Ha en fin dag, da! Så skravles vi kanskje igjen om litt? Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2164 Del Skrevet 5. februar 2007 Nå tenkte jeg å se Dr. Phil. Litt hjernedød underholdning må man vel kunne unne seg når man er syk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turbotøsa Skrevet 5. februar 2007 #2165 Del Skrevet 5. februar 2007 Høres fornuftig ut Håper du blir fort frisk igjen! God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. februar 2007 #2166 Del Skrevet 5. februar 2007 Tudelutt Innom med en stor godbedring- Kos deg med dr. phil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2167 Del Skrevet 5. februar 2007 Takk for det, dere! Jeg håper også at jeg blir fort frisk igjen. Det er kjedelig å være syk, selv om det samtidig er litt godt å være hjemme fra jobb. Merker terskelen min for når jeg holder meg hjemme har sunket veldig, spesielt det siste året. Før var jeg "superkvinnen" som aldri var borte fra jobb, og fikk dårlig samvittighet dersom jeg ikke presterte. Nå er jeg langt i fra noe supermenneske, og jeg synes det er herlig å være hjemme. Tror det har litt med å gjøre at jeg er lei av jobben. Det er egentlig ikke noen god følelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. februar 2007 #2168 Del Skrevet 5. februar 2007 Å ikke trives med jobben ingen god følelse, det har jeg prøvd... Men at du har klart å slutte å være superkvinnen, tror jeg bare er sunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2169 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg tror du har rett i det, Daria. Håper bare sjefen min også ser det på den måten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. februar 2007 #2170 Del Skrevet 5. februar 2007 De fleste sjefer har vel såpass vett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2171 Del Skrevet 5. februar 2007 Joda, jeg tror han har det. Men han hadde det nok veldig greit i den perioden jeg aldri sa nei og jobba som en galning. Samtidig tror jeg ikke det er så synlig for ham at jeg ikke gjør like mye nå som før. Han har i grunnen nok med den andre avdelingen på jobben akkurat nå, sånn at han ikke "ser" meg så mye. Både positivt og negativt på en gang, egentlig. Jaja, dere skjønner kanskje ikke så mye av det jeg prater om nå, uten å vite hvor jeg jobber og hvordan ting fungerer der. Men det kan jeg ikke legge ut om her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. februar 2007 #2172 Del Skrevet 5. februar 2007 Han kan vel ikke holde øye med alle på en gang... Dessuten tror jeg ofte det er forskjell på hva andre ser og hva man ser selv. Fikk alltid høre da jeg jobbet på kontor at jeg var så effektiv og jobbet så raskt. Selv syntes jeg egentlig at jeg jobbet i moderat tempo og sløvet en del innimellom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2173 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg sløver MYE for tida. Egentlig så mye at jeg blir stresset av det. Men jeg klarer ikke holde tempoet oppe, og jeg sitter ofte og tenker på helt andre ting mens jeg sitter foran PC'n. Dersom dette ikke endrer seg om ikke så lenge, tror jeg jeg skal ta det opp med legen min. Synes ikke det er så bra tegn. Utbrentheten ligger og skremmer meg et sted i fremtiden dersom det fortsetter sånn i lang tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. februar 2007 #2174 Del Skrevet 5. februar 2007 Uff snuppa mi, dette høres ikke greit ut! Ikke at jeg skal krisemaksimere noe som helst, for jeg vet at du er så fornuftig og harbeina godt plantet på jorden Har dere ikke tilgang til hms eller lignende, å få snakket med noen eller noe, kan være kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. februar 2007 #2175 Del Skrevet 5. februar 2007 Og du vet akkurat like godt som meg: man skal ikke kimse av "snill pike-syndromet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. februar 2007 #2176 Del Skrevet 5. februar 2007 Høres lurt ut å ta tak i det før du møter veggen, så lar det seg kanskje stoppe i tide. Overveier du å søke noe annet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2177 Del Skrevet 5. februar 2007 Har dere ikke tilgang til hms eller lignende, å få snakket med noen eller noe, kan være kjekt ← Dersom jeg tar dette opp med sjefen, får jeg kanskje tilbud om samtale med veileder. Men jeg tror ikke det er tingen for meg. Ikke akkurat nå, iallfall. Det er nok heller andre ting som kunne hjulpet meg mer, uten at jeg vil si noe om det her. Og du vet akkurat like godt som meg: man skal ikke kimse av "snill pike-syndromet". ← Nei, det har du rett i. Jeg har vært "snill/flink pike" hele livet, og det er egentlig nokså slitsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2178 Del Skrevet 5. februar 2007 Høres lurt ut å ta tak i det før du møter veggen, så lar det seg kanskje stoppe i tide. Overveier du å søke noe annet da? ← Nja.. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å søke noe annet riktig enda. Jeg vet jobben min kommer til å endre seg innen et par år, og da vet jeg faktisk ikke hva mine arbeidsoppgaver vil gå ut på. Jeg har ikke lyst til å si fra meg jobben nå, og å risikere at jeg sier fra meg arbeidsoppgaver som viser seg å passe meg perfekt. Så jeg tror jeg blir værende litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. februar 2007 #2179 Del Skrevet 5. februar 2007 Dersom jeg tar dette opp med sjefen, får jeg kanskje tilbud om samtale med veileder. Men jeg tror ikke det er tingen for meg. Ikke akkurat nå, iallfall. Det er nok heller andre ting som kunne hjulpet meg mer, uten at jeg vil si noe om det her. ← Det ert forståelig, ikke alt man deler med alle og enhver på nett heller Nja.. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å søke noe annet riktig enda. Jeg vet jobben min kommer til å endre seg innen et par år, og da vet jeg faktisk ikke hva mine arbeidsoppgaver vil gå ut på. Jeg har ikke lyst til å si fra meg jobben nå, og å risikere at jeg sier fra meg arbeidsoppgaver som viser seg å passe meg perfekt. Så jeg tror jeg blir værende litt til. ← Det må gjøre det skikkelig vanskelig? Å ikke vite hva som skjer videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2180 Del Skrevet 5. februar 2007 Som den kontrollfreaken jeg er på sånne ting, er det ubehagelig å ikke vite ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå