Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg rydda noe smått nede i boden, samt satt over en vaskemaskin og bretta sammen en ferdig tørket vask.

Nå skal jeg sitte og samle litt krefter, før jeg skal ta en titt i diverse kjøkkenskap for å se om vi har noe brukbart til middag. Til nøds har jeg en frossenpizza i frysa som vi kan bruke. Kanskje like greit det, selv om det har blitt mye av det den siste uka. Mannen ønska det til middag, som trøst for å være syk. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må huske å slappe av litt når du er syk også vet du :fy_fy:

:kose:

Skrevet

Jeg har slappet av i stort sett hele dag, så den er allerede i boks. Og du kjenner meg; jeg gjør ikke de største fysiske utskeielsene uansett.. :sjenert:

Skrevet

:ler:

Rydde og sånt i boden er vel ikke akkurat hva jeg forbinder med avslapping :tunge1::ler:

Skrevet

Okei da! :ler:

Nå skal jeg sløve meg foran ovnen en liten stund, tar på å være ute i frisk luft en halv dag :ler:

Kos deg med sløvings og middag!

Skrevet

God bedring :klem:

Mannen min har snufset og hostet noen dager nå han også, så jeg regner med at det er like rundt hjørnet for min del også. Jeg pleier alltid å bli syk etter at han ha vært det :forvirret:

Og jeg har heller ikke tid til å bli syk nå :sjenert:

Skrevet

Takk for det, begge to! :klem:

Men det ble ikke middag i dag, likevel. Det ble bare ostesmørbrød. Men det er jo enkelt og godt det. :)

----

Egentlig er det nokså teit at vi sier vi ikke har tid til å bli syke. Vi er nemlig ikke uunværlige på jobben. Det som er bøygen for meg er at ingen tar unna mine arbeidsoppgaver mens jeg er borte (ved korttidssykdom), og det venter en haug med arbeid på meg når jeg kommer tilbake.

Men er man syk, så er man syk. Bedre å være hjemme en dag eller to, enn å sitte frustert på jobb uten å orke stort.

*Prøver å overtale meg selv til å være hjemme i morgen, med god samvittighet*

Skrevet

Nei, det er helt sant at man ikke er uunnværlig, men når man ikke har andre som gjør jobben sin, så blir det så mye styr når man er borte bare noen dager syns jeg. Iallefall nå for min del, er den travleste perioden også selvfølgelig.

Men nå har jeg ikke blitt syk enda da. Bank i bordet!

Skrevet

Er enig i at det er ekstra kjipt å være syk i den travleste perioden, og spesielt når det ikke er noen som kan ta over jobben din.

For meg er det jevnt over like travelt hele tiden. Eller; det kan selvfølgelig variere litt, men det er tilfeldig hvilke perioder som blir travlere enn andre. Derfor er det vanskelig å planlegge fridager o.l med tanke på å ta dem ut i de roligste periodene. Man må bare planlegge og la det stå til.

Jeg skal også banke i bordet for deg, Impala. I tillegg skal jeg la være å puste på deg, og hvis du unngår så langt du kan å kline med mannen, satser vi på at du holder deg frisk så lenge som mulig. :ler:

Skrevet

Prøver jo å unngå å kline med mannen, men når han hoster og nyser, så skal det vel godt gjøres å slippe unna :ler:

Skrevet

Ja, det er kanskje ikke like lett å løpe slalom mellom alle basseluskene som florerer i hele huset.. :ler:

Skrevet

heia!

Syk du da stakkar... :tristbla:

skal få en go`bedring - :klem: av meg !

Skrevet
Ja, det er kanskje ikke like lett å løpe slalom mellom alle basseluskene som florerer i hele huset.. :ler:

Hadde vært greiere hvis de hadde vært selvlysende rosa eller noe, kanskje...

Håper formen blir bedre snart. :klem:

Skrevet
heia!

Syk du da stakkar...  :tristbla:

skal få en go`bedring - :klem:  av meg !

Tusen takk for det, vennen! :klem:

Ka du gjørrrrrrrrrrrrrr?

*kjeder seg*

Satt og kikket på titteboksen akkurat da. Kjedet meg egentlig også.

Men mannen og en kompis hadde okkupert nettet, så jeg kunne ikke komme inn her og kjede meg sammen med deg.. :forvirret:

Hadde vært greiere hvis de hadde vært selvlysende rosa eller noe, kanskje...

Håper formen blir bedre snart.  :klem:

Ja, da hadde de iallfall vært lettere å unngå. :ler:

Tusen takk, det håper jeg også. :klem:

Går det bedre med deg snuppa?

:kose:

Takk som spør, men egentlig ikke..

Du har vel observert meg på MSN for lenge siden, og det betyr som kjent at jeg ikke er på jobb.

Formen er ikke helt på topp, så jeg valgte å bli hjemme i dag. Merker jeg har litt småvondt i det ene øret av og til, men jeg håper jeg skal slippe en ørebetennelse. Satser på at det kun er en forkjølelse.

Det er kjipe greier, men i slike stunder jeg er glad jeg har KG! :)

Skrevet

Usj da, øreverk er pyton! Et godt tips er å prøve å holde "hodehulene" åpne, med saltvann eller nesespray ;)

Har ikke lagt merke til deg jeg :sjenert: Men det har kanskje noe med mitt ustabile nett å gjøre? :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...