Gjest vimse Skrevet 31. januar 2007 #2062 Skrevet 31. januar 2007 Jo, bli sånn smittet at du ikke kan gå på jobb, men orker å sitte her og skravle med oss
Gjest uri Skrevet 31. januar 2007 #2063 Skrevet 31. januar 2007 Ja da er det greit!! Men influensa som herjer nå blir man vel ganske slått ut av!?
Gjest vimse Skrevet 31. januar 2007 #2064 Skrevet 31. januar 2007 Mulig? Jeg vet ikke om noen som har fått influensa ennå jeg.
Catus Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #2065 Skrevet 31. januar 2007 Frida, Uri og vimse: Hei og hopp! Jeg er bare innom en kjapp tur igjen. Må jo stikke nesa innom for å sjekke tilstandene. Er man avhengig, så er man avhengig. Og abstinenesene gjør virkelig vondt!
Catus Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #2066 Skrevet 31. januar 2007 Jo, bli sånn smittet at du ikke kan gå på jobb, men orker å sitte her og skravle med oss ← Perfekt plan! Mulig? Jeg vet ikke om noen som har fått influensa ennå jeg. ← Det vet jeg. Og ja; man blir skikkelig slått ut.
Catus Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #2067 Skrevet 1. februar 2007 Er så utrolig trøtt for tida. Sover dårlig om natta, blant annet på grunn av at mannen hoster så voldsomt. Han har tilbudt seg å flytte ut i stua, men jeg hører ham like godt der. Dessuten synes jeg det er litt stusselig for ham å sove i stua. Han som er så sjuk skal da få lov å ligge godt om ikke annet. Men jeg sitter visst og halvsover i sofaen her nå. Ble jaggu så trøtt at jeg sliter med å holde øynene oppe. Mannen sover nå, og jeg kunne benyttet meg av sjansen til å sove jeg også. Men jeg kunne ikke overse KG-abstinensene, og derfor sitter jeg her i stedet. Men jeg vet sannelig ikke hvor lenge jeg klarer å sitte oppreist..
Navnløs Skrevet 1. februar 2007 #2070 Skrevet 1. februar 2007 Bare innom og litt til medpasientene! Sove godt!
Petra Prøvedokke Skrevet 2. februar 2007 #2072 Skrevet 2. februar 2007 slitsomt med syke menn. spesielt når de hoster og holde deg våken får håpe han blir frisk snart - at du ikke blir smittet!! nå er det ikke lenge til helg!! -du får kose deg!
Catus Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #2073 Skrevet 2. februar 2007 HELG!! ← Ja, bare 6 timer igjen! Tydeligvis ikke så lenge ← Å? :klø: Bare innom og litt til medpasientene! Sove godt! ← litt tilbake! Takk, jeg sov bedre enn på lenge. Riktig deilig var det! :-D ← Hei Padda! Hyggelig med et nytt ansikt! slitsomt med syke menn. spesielt når de hoster og holde deg våken får håpe han blir frisk snart - at du ikke blir smittet!! nå er det ikke lenge til helg!! -du får kose deg! ← Tror det er mer slitsomt for ham, stakkar. Og jeg håper virkelig ikke jeg blir smittet nei. Og ja; jeg har planer om å kooooose meg i helga!
Catus Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #2074 Skrevet 2. februar 2007 Vimse og Turbo: Hvor er dagbøkene deres? :klø:
Gjest vimse Skrevet 2. februar 2007 #2075 Skrevet 2. februar 2007 Borrrrrrrrrrrrte Og det jeg kommenterte med tydeligvis ikke så lenge var at du ikke visste hvor lenge du kom til å klare å sitte oppreist Snart helg for din del også
Catus Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #2076 Skrevet 2. februar 2007 Borrrrrrrrrrrrte Og det jeg kommenterte med tydeligvis ikke så lenge var at du ikke visste hvor lenge du kom til å klare å sitte oppreist Snart helg for din del også ← Jeg skjønte de var borte da.. *venter på at de skal opprettes på nytt* Jag klarte å sitte sånn noenlunde oppreist i går, men mannen våkna og da var det jammen tid for sosialisering. Ellers er det bare 4,5 time igjen til helg!
Gjest vimse Skrevet 2. februar 2007 #2077 Skrevet 2. februar 2007 Sosialiserte du Godt han våknet til litt da, syke mannfolk er kjipt!!
Catus Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #2078 Skrevet 2. februar 2007 Men.. Hvor er Uri? Borte..? Håper du kommer tilbake..
Daria Skrevet 2. februar 2007 #2079 Skrevet 2. februar 2007 Man kan da ikke bare slette seg sånn helt uten videre vel...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå