Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ååå, så det er forskjell på det altså :ler:

Jaja, jeg kan i alle fall ikke si annet enn at jeg synes du var god til å lage mat, jeg har ikke kjent så godt krydret kylling før, så den kan du godt fortelle litt mer om :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ehh...

Kyllingen ja..

Marinade på pose.. :sjenert:

Å!? Så kjekt! Hvilken da?

Skrevet

Åh, hva het den igjen.. *tenker hardt*

Husker ikke hvilket merke det var, men det var med provence-smak (skrives det sånn, tro?).

Jeg kan se etter merket neste gang jeg er i butikken! :)

Skrevet

Hadde kyllingbitene i marinaden natta over. Pakka inn i en tett pose. Veldig kjekt og enkelt. :)

Skrevet

Men nå må jeg gå for å vekke mannen, sånn at han rekker det han skal i kveld.

Kommer plutselig tilbake!

Skrevet (endret)
Var det pulver eller flytende?  Blå pose?

Det var en pose med flytende marinade ja, men posen var ikke blå..

Endret av Bippe
Skrevet

Da skal jeg nok klare å finne den på den lokale butiken her, de har det meste vet du ;)

Skrevet

Ja, de har i grunnen det. ;)

-----

Da dro mannen, og jeg er alene hjemme. Skal ordne noen småting her i huset, men ellers skal jeg bare nyte livet. Trengs det etter en svært travel uke på jobb. Og neste uke blir langt i fra bedre. Så da er det nok best at jeg ikke gjør så mye i kveld.. :ler:

Skrevet

Er nok lurt å ta noen pustepauser innimellom slagene ja, få skuldrene ned i normal høyde igjen.

Jeg tok meg en laaaaaaaaaang og vaaaaaaaaarm dusj, deili :sjarmor: Har egentlig bare lyst til å krype oppi det rene sengetøyet i senga på det nyvaskede soverommet NÅ! :ler:

Skrevet

Nei, jeg skal reise om en times tid eller så, litt dumt å sovne fra han som sikkert vil komme seg helt hjem til døren :ler:

Skrevet

Bagateller!

Det er jo bare å sette på en vekkerklokke, så slipper han å måtte ta bussen hjem? :ler:

Men det er vel minst like fint å sitte her og skravle? :)

Skrevet

Jeg mistenker jeg hadde blitt skrekkelig upopulær da gitt :ler:

Jeg er søren ta ikke så skravlete for tiden :klø: Men det kommer nok tilbake... :sjarmor:

Skrevet

Er du ikke skravlete? :overrasket:

Merkelige greier.. :klø:

Men som du sier, kommer det nok tilbake. Vi har vel alle sånne perioder, og heldigvis pleier de ikke vare så lenge om gangen. :)

Skrevet

Hei Vannmelon!

Håper alt er bra i heimen i kveld! :klem:

Her sitter jeg alene hjemme og sløver i sofaen, med laptopen på fanget og varme tøfler på beina. Har kaffe i koppen og en liten sjokoladebit på tallerken foran meg. En deilig kveld, vel og merke! :sjarmor:

Skrevet

Nei, det er virkelig ikke dumt. :-D

Nå må det jo sies at jeg har en klesvask på gang da, og dagens andre oppvaskmaskin står også og sviver. Så helt tiltaksløs har jeg ikke vært, selv om det ikke er så langt unna. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...