Gjest |H| Skrevet 24. januar 2007 #1981 Del Skrevet 24. januar 2007 heia! Bare innom på snarvisitt (tyvlåner nettet til nabo`n).... håper dere har det fint! De som skulle fikse internett til oss er noe store treiginger og idioter, så vi har gitt dem opp. skal høre med telenor eller noe annet imorgen istedet! ellers er alt bare fint! Snakkes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 24. januar 2007 #1982 Del Skrevet 24. januar 2007 100 sider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. januar 2007 #1983 Del Skrevet 24. januar 2007 Innom for å være med på 100-sidersfesten Er du klar over at du er mindre her nå som du har fått stasjonær PC enn før da du var avhengig av laptopen til mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 24. januar 2007 #1984 Del Skrevet 24. januar 2007 Grattis med 100 sider!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 24. januar 2007 #1985 Del Skrevet 24. januar 2007 Innom for å være med på 100-sidersfesten Er du klar over at du er mindre her nå som du har fått stasjonær PC enn før da du var avhengig av laptopen til mannen? ← Hurra for hundre sider!! Og litt sant det Eyore sier altså Men du bruker kanskje tiden din på å måke snø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. januar 2007 #1986 Del Skrevet 24. januar 2007 Nå som jeg har funnet frem min egen (virkelige) koffert, så begynner jeg å tenke på hvorfor du ikke er her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. januar 2007 #1987 Del Skrevet 24. januar 2007 100 sider! Men hvor er du? Kan jo ikke gå glipp av din egen fest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. januar 2007 #1988 Del Skrevet 25. januar 2007 100 siders fest er jeg med på ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #1989 Del Skrevet 25. januar 2007 Gosh! 100 sider allerede! Takk for gratulasjoner! Tror jeg.. For det bekrefter jo bare at jeg er en skravlehøne.. De som skulle fikse internett til oss er noe store treiginger og idioter, så vi har gitt dem opp. skal høre med telenor eller noe annet imorgen istedet! ← Ja, hør med noen andre, for nå synes jeg du skal tilbringe litt tid med oss! Men det er mange som har negative opplevelser med Telenor, så jeg anbefaler heller Tele2. De er iallfall vi fornøyde med. Er du klar over at du er mindre her nå som du har fått stasjonær PC enn før da du var avhengig av laptopen til mannen? ← Hmm, det har du jaggu rett i.. :klø: Derfor er jeg innom og sniker litt nå, selv om jeg er på jobb. Kan jo ikke ha på meg at jeg forsømmer dere! Og litt sant det Eyore sier altså Men du bruker kanskje tiden din på å måke snø? ← Ha ha haaaa... Nå som jeg har funnet frem min egen (virkelige) koffert, så begynner jeg å tenke på hvorfor du ikke er her... ← Har vi smitta deg med koffert-tenking? *litt stolt* For øvrig er det IKKE det jeg har holdt på med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. januar 2007 #1990 Del Skrevet 25. januar 2007 Gosh! 100 sider allerede! Takk for gratulasjoner! Tror jeg.. For det bekrefter jo bare at jeg er en skravlehøne.. ← Og det skulle det liksom være noe galt med? *fornærmet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. januar 2007 #1991 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg er med på 100-siders-fest!!! *leter etter kake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 25. januar 2007 #1992 Del Skrevet 25. januar 2007 100 sider!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. januar 2007 #1993 Del Skrevet 25. januar 2007 Har vi smitta deg med koffert-tenking? *litt stolt* For øvrig er det IKKE det jeg har holdt på med! ← Det er vel umulig å ikke bli smittet Men min koffert er faktisk ekte og skal ikveld fylles med sommerklær Ikke skravle så altfor mye mens jeg er borte da, blir så mye å ta igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. januar 2007 #1994 Del Skrevet 26. januar 2007 jeg vil også være med på festen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 26. januar 2007 #1995 Del Skrevet 26. januar 2007 Skulle vare unormalt lenge denne hundre siders festen da.. Grættis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 26. januar 2007 #1996 Del Skrevet 26. januar 2007 Har du glemt at det er fredag? Hopper litt for deg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #1997 Del Skrevet 27. januar 2007 Ikke skravle så altfor mye mens jeg er borte da, blir så mye å ta igjen... ← Det tror jeg ikke jeg er i stand til å kunne love.. Har du glemt at det er fredag? Hopper litt for deg jeg. ← Godt du passer på meg, Frida. Men jeg glemmer da aldri at det er fredag. Jeg hadde bare ikke tid til å komme innom igjen for å hoppe her i går, men jeg kan gjerne hoppe litt på etterskudd. Det er jo tross alt lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #1998 Del Skrevet 27. januar 2007 God morgen forresten. Lenge siden jeg har vært innom nå. Men hadde ikke sjanse i havet til å rekke innom på jobb i går. Det var den travleste dagen på lenge, og jeg løp som en villmann hele arbeidsdagen. Kvelden tilbrakte jeg sammen med mannen. Vi så egentlig en film på TV i går, men jeg sovna visst etter hvert. Var så utrolig trøtt. I dag sov jeg lenge, og det var deilig. Ja, ikke helt til nå altså. Ordna noen småting før jeg satte meg ned her. Nå sitter jeg med frokost og kaffe, og skal slappe litt av før jeg starter på dagens svært så lystbetonte husarbeid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. januar 2007 #1999 Del Skrevet 27. januar 2007 Ååååå der rakk jeg 100 siders festen akkuratt 100 sider Husarbeid du og?? Jeg og... Ååå så kjedeli det er... !! Ha en super lørdag. stor stor stor klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. januar 2007 #2000 Del Skrevet 27. januar 2007 Hah.. gjett som fikk innlegg 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå