Catus Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #6321 Del Skrevet 1. juni 2009 Jo, han er nok snart klar for én soving. Vi har faktisk prøvd det i tre dager på rad nå, men han blir fryktelig trøtt når klokka er fire-halv fem. Da må det liksom skje noe hele tiden frem til leggetid for at han skal være i godt humør. I dag våknet han litt tidligere på morgenen, så da prøvde vi to dupper igjen. Han brukte litt lang tid på å sovne til andre dupp, men det gikk greit til slutt. Tror jeg skal prøve å gradvis venne ham til bare èn dupp. Bare synd mamma'n ikke er like klar for det som Junior virker å være.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #6322 Del Skrevet 1. juni 2009 Jaja, i morgen skal mamma opereres. Kryss fingrene alle sammen, for at det skal gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. juni 2009 #6323 Del Skrevet 1. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. juni 2009 #6324 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er litt deilig når de sover to ganger ja... Håper det går bra med mamma'n din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #6325 Del Skrevet 2. juni 2009 Det virker som at det har gått bra med operasjonen! Det var ikke spredning, og det gir oss et veldig godt utgangspunkt. Nå har hun 90 % sjanse til å bli helt frisk igjen! Hurra!! *feirer med å spise stooooore kokosboller* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 2. juni 2009 #6326 Del Skrevet 2. juni 2009 Å!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 2. juni 2009 #6327 Del Skrevet 2. juni 2009 Så fantastisk!!! Det er verdt maaaaange kokosboller!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #6328 Del Skrevet 2. juni 2009 Tusen takk dere! Jeg har spist to stk allerede, og jeg lurer på om ikke det holder for i dag. De er diiigre, nemlig! Kjenner jeg nesten begynner å bli litt kvalm. Mulig jeg må ha en annen smak i munnen nå. Vet vi har noe ostepop igjen i skapet. Hmmm.... Neida, det blir sikkert heller et knekkebrød eller et eple. Må jo kompensere litt, for det sto på pakningen at kokosbollene inneholdt 58 % sukker!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 2. juni 2009 #6329 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg har lært av min fanatiske mamma at hvis jeg skal spise noe godt så skal jeg spise kokosboller, for de er det ikke så mange kalorier i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #6330 Del Skrevet 2. juni 2009 Det var det jeg også hadde hørt, derfor ble jeg litt sjokkert da jeg så hvor mye sukker det EGENTLIG er i slike boller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 2. juni 2009 #6331 Del Skrevet 2. juni 2009 Å så gode nyheter da Unner deg feiring med kokosboller og ostepop og annen usunn kost!! Jeg spiser Stratos kjeks... Litt for tynne, med alt for lite Stratos.. Skulle nok helst ha kjøpt meg bare Stratos.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 3. juni 2009 #6332 Del Skrevet 3. juni 2009 Søs kjøpte de stratoskjeksene en dag, og jeg gulpet stratoskjeks i et døgn etterpå Tviler på jeg kommer til å spise de igjen gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 3. juni 2009 #6333 Del Skrevet 3. juni 2009 Det var det jeg også hadde hørt, derfor ble jeg litt sjokkert da jeg så hvor mye sukker det EGENTLIG er i slike boller! Er det mye altså? Jeg har aldri sjekket, kanskje jeg bare skal la det være også Forøvrig kan det anbefales å ta en tur til tannlegen og gjøre noe med fortennene så de iser når det blir for mye sukker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. juni 2009 #6334 Del Skrevet 3. juni 2009 Det tryggeste er å ikke lese pakningene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. juni 2009 #6335 Del Skrevet 3. juni 2009 Så godt at operasjonen gikk så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. juni 2009 #6336 Del Skrevet 3. juni 2009 Det tryggeste er å ikke lese pakningene Nemlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. juni 2009 #6337 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Det tryggeste er å ikke lese pakningene Ja det er sikkert mesteparten sukker i en kokosbolle, men hvor mye veier en kokosbolle da... 20 gram? Det blir ikke mer enn 12 g. sukker det Spis kokosboller med god samvittighet du Endret 11. juni 2009 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #6338 Del Skrevet 14. juni 2009 Å så gode nyheter da Unner deg feiring med kokosboller og ostepop og annen usunn kost!! Jeg spiser Stratos kjeks... Litt for tynne, med alt for lite Stratos.. Skulle nok helst ha kjøpt meg bare Stratos.. Takk! Jeg har feiret ganske mye med både god mat og mye søtt. Det merkes på klærne, gitt.. Statoskjeks høres egentlig ikke så godt ut, spør du meg. Det hørtes fryktelig søtt ut; litt for mye av det gode. Men jeg har ikke prøvd, så jeg skal ikke si noe på det enda. Søs kjøpte de stratoskjeksene en dag, og jeg gulpet stratoskjeks i et døgn etterpå Tviler på jeg kommer til å spise de igjen gitt... Usj, hørtes ikke godt ut! Er det mye altså? Jeg har aldri sjekket, kanskje jeg bare skal la det være også Forøvrig kan det anbefales å ta en tur til tannlegen og gjøre noe med fortennene så de iser når det blir for mye sukker... Kjempegod idé! Kanskje vi skal utvikle den idéen og ta patent på den. Vi kommer til å bli riiiiike!!! Det sto forøvrig at det var 58 % sukker i bollene. Synes det er mye! Det tryggeste er å ikke lese pakningene Ja, kanskje det! Så godt at operasjonen gikk så bra! Ja, ikke sant? Nå er det bare kontroll i morra, og jeg håper de gode nyhetene fortsetter da! Spennende! Ja det er sikkert mesteparten sukker i en kokosbolle, men hvor mye veier en kokosbolle da... 20 gram? Det blir ikke mer enn 12 g. sukker det Spis kokosboller med god samvittighet du Å tusen takk for et veldig godt argument!! Godt å lese svaret ditt! Nå har jeg litt bedre samvittighet! Hi hi.. Kanskje jeg rett og slett skal kjøpe meg en pakke til neste gang jeg er på butikken? De har kjempegodt tilbud på dem her på lokalbutikken, ser du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 14. juni 2009 #6339 Del Skrevet 14. juni 2009 Så vittig, jeg har akkurat vært inne en annen plass og skrevet til deg Godt å "se" deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #6340 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg har ikke vært innom her på ei stund. Mamma har bodd hos oss, og da bortprioriterer jeg nettsurfing. Hun dro hjem til seg selv for noen dager siden, men kommer tilbake igjen i dag. Hun skal på kontroll i morra, og det blir veldig spennende. Da får vi klart svar på hvordan det har gått og hva som skal skje fremover. Ellers har det ikke skjedd stort i Bippeheimen. Dagene mine er stort sett ganske like. Jeg står opp med Junior, steller ham, gir ham mat, leker, legger ham for dupp, dusjer, gjør husarbeid og forbereder middag, gir nytt måltid, går tur med Junior i vogna - gjerne på butikken for å handle og kanskje en liten is, lager middag og spiser, leker med Junior, kanskje en ny tur ut, gir kveldsmat, steller ham og legger ham. Etter han er i seng er det ikke stort mer igjen av meg, og jeg sitter ofte i sofaen resten av kvelden. Jeg orker å sette på oppvaskmaskin og klesvask, men det er stort sett det. Jeg er sliten for tida, ja.. I forgårs var jeg imidlertid veldig flink. Da støvsugde jeg, vasket to bad og ryddet kjøkken etter Junior var lagt. Vi ventet besøk i går, det var derfor jeg tok sånn av. Men jeg kjente at det var litt mye på en gang, så jeg skal bare slappe av i dag. Selv om mamma kommer, gidder jeg ikke å gjøre huset perfekt. Tror hun er vant til at det ikke er shinet lenger når hun kommer hit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå