Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det ble såpass ja, jaja, det koster å ha hus :forvirret::sukk: Det positive er at dere ikke trenger bekymre dere for taket mer ;)

Og glatta er noe møkk, merker det selv også, enda det er dårlig med bakker her i forhold til hos deg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det koster ja.. Og ikke har man noe valg heller. Kan ikke bare velge bort å fikse taket liksom. Men du har rett i at vi ikke trenger å bekymre oss mer for taket etter dette.

Da er det heller dreneringen som tar over.. :forvirret:

Jaja, må bare le det bort! :ler:

Skrevet

Det er flere som skulle ha tatt en titt eller to på dreneringen gitt...

*trøster*

Skrevet

Takk for trøst. Godt å vite at vi ikke er alene! :)

Kan du trøste meg litt til? Jeg trodde nemlig at jeg var blitt frisk fra forkjølelsen, men i dag har jeg hatt vondt i hodet og nesa har sannelig begynt å renne litt igjen. Dessuten har Junior også begynt å snufse litt. Dette kan visst bli festlig.. :sukk:

Jau..

Skrevet

Æsj så kjedelig, du er blitt skikkelig godt angrepet gitt! :klemmer::troest::kose:

Forhåpentligvis er det bare en etterdønning hos deg da, slik at det blir lettere hvis junior blir syk :Nikke:

Skrevet

Å hellandussen så skjønn han er. :hjerter_rundt: Og den kule hanekammen da. :fnise:

Skrevet
Æsj så kjedelig, du er blitt skikkelig godt angrepet gitt! :klemmer::troest::kose:

Forhåpentligvis er det bare en etterdønning hos deg da, slik at det blir lettere hvis junior blir syk :Nikke:

Takk for trøst, kos og klemmer. Det gjør godt! :)

Jeg har blitt forkjølet igjen ja, jeg var skikkelig tett i natt og måtte til med nesesprayen. Men jeg føler meg langt fra så elendig som jeg gjorde sist, så forhåpentligvis er dette bare en mild forkjølelse i forhold. *krysser fingrene*

Og Junior har ikke blitt verre heller. Han bare snørrer, heldigvis har han verken hoste eller feber. Så det lover bra.

Å hellandussen så skjønn han er. :hjerter_rundt: Og den kule hanekammen da. :fnise:

Tusen takk! Ja, var ikke sveisen kul? Morro at han har så langt hår, for da går det an å lage til litt. Men det er jo så tynt enda at det faller sammen så snart det tørker da. Men morro likevel! :smilorange:

Skrevet

Jeg får ikke besøk i dag likevel. Men jeg og Junior skal bort på besøk, og det passer meg bedre i og med at huset ikke akkurat er tipp topp. Og da slipper jeg å stresse med masse husarbeid i dag. *giddalaus* :sjenert:

Vi skal besøk en kollega i dag. Hun er vikar for meg mens jeg er i permisjon. Det kommer også to gode venninner av meg, den ene med baby. Så kommer en tidligere kollega som jeg ikke har sett på lenge. Det skal bli koselig, jeg gleder meg! :)

Skrevet

:forkjola:

Jaggu har jeg ikke blitt syk igjen, ja. Føler meg ikke fullt så elendig som sist, men jeg er laangt i fra i god form. Jeg og Junior var bedt med på café med tre venninner i ettermiddag, men det orker jeg ikke.

Søren óg, altså! At ikke tre uker med forkjølelse er nok!! :sur:

Skrevet

Junior er også forkjølet. Han snørrer fælt, og haaater det når jeg kommer med nesesprayen og nesesugeren (forståelig nok). Men må man så må man! :Nikke:

Heldigvis er det kun snørring på ham forløpig. Håper alt jeg kan på at han slipper unna vondt i hodet, halsen og generelt dårlig allmenntilstand sånn som jeg har.. :forvirret:

Skrevet (endret)

Nå ligger Junior på golvet og ler og hyler av fryd når han ser den ene katta sitte rett foran ham. :hjerte:

Han åler seg frem på golvet nå, dersom han ser en leke som ligger litt for langt unna og som han har lyst på. Han strekker seg så lang han er, sparker i fra med stive bein og løfter rompa for å komme fremover. Det går sakte men sikkert, og jeg tror det ikke er så langt unna at han knekker koden med krabbing. Da vil det bli travelt for ho mor, for han er en veldig nysgjerrig liten gutt. ;)

Endret av Bippe
Skrevet
Og for dere som vet hvor jeg bor, så er ikke den bakken opp til huset vårt særlig vognvennlig når det er litt glatt. Den er rett og slett fææææl!!

Jeg holdt på å gå på snørra da jeg skulle gå fra bussholdeplassen til jobb her en dag. Jeg synes det alltid er mye glattere i boligområdet ditt enn andre plasser! Vurderer å kjøpe meg brodder, for nå som jeg er :gravid: tør jeg ikke å ta noen sjanser.

Skrevet

Kylling! :smilorange:

Ja, ikke sant det er fryktelig glatt og ufremkommelig her? Det er noe møkk, altså!

Men jeg skal også kjøpe meg brodder. Jeg gikk rundt på slike i fjor også, men jeg mistet dem til slutt i en høy brøytekant jeg måtte komme meg over, og må dermed kjøpe nye i år. Men de er veldig kjekke å ha, selv om man føler seg som en 80-åring når man har dem på. :fnise:

Det er bare sååå gøy at du er gravid nå, altså!! :hoppe:

Skrevet

Hmm, Junior nekter visst å sove. Han er trøtt som en strømpe og skal ha en dupp nå, men den siste halvtimen har han kun lagt i senga si og skravlet med bamsene sine. Jeg tar ham IKKE opp nå, for han er trøtt og trenger virkelig å sove. *bestemt*

Heldigvis er han ikke sint og sur mens han ligger der, klager bare litt sånn av og til. Jeg skjønner jo at det er kjedelig å ligge der for seg selv, men dersom han ikke sover nå blir han overtrøtt og det orker jeg ikke i dag som jeg ikke er i form selv.

Han sovner nok til slutt. :)

Skrevet

Takk, det håper jeg også! :klem:

Sist gang tok det tre uker før jeg var helt på topp igjen (for så å bli avløst av denne forkjølelsen), men jeg sater på at det ikke varer så lenge denne gangen. *optimist*

Skrevet

I dag tok jeg en liten spasertur i nabolaget her. Orket ikke noen langtur og gadd ikke å dra på vogna. Så jeg hadde Junior i bæreselen og det likte han kjempegodt! Han har jo aldri fått sett ut av vogna, så han var veldig opptatt av alt han så rundt seg. Han trivdes veldig godt i selen. Jeg er glad jeg kjøpte den. :)

Nå sover han som en stein, og jeg har kvelden foran meg. Jeg er fortsatt ikke i form, men henger med så godt jeg kan.

Skrevet

Koselig å gå tur med bebisen, de liker å se seg rundt! Jeg synes det er for tungt med bæreselen nå :fnise: Har dere bytta til sportsvogn ennå? Her bruker vi fortsatt bagen, men har latt ham sitte litt noen ganger. Tydeligvis moro å glane litt :)

God bedring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...