Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har faktisk blitt ganske flink til å begrense meg, men det tror jeg har litt med at jeg er blitt flinkere til å spise ordentlig mat ellers i døgnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ordentlig mat jeg også. Knasker jo grovbrød hele tida. Men likevel klarer jeg ikke helt å begrense meg når sjokoladen kommer på bordet.. :forvirret:

Det er vel en medfødt svakhet jeg aldri kommer til å bli kvitt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den lasten har jeg også!

Klarer nesten aldri å stoppe å spise i tide, spesielt når det gjelder middag. Spiser meg like studd hver gang.

Jaja, det finnes vel verre laster å ha!

Jeg røyker iallfall ikke! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:flekke:

Kan det tolkes dithen at Spiss er en røyker? :fnise:

En annen av Spiss' laster er mooning i tide og utide... :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Morroklumper!

Jeg måtte kaste inn håndkledet i går kveld, da KG hang seg opp på maskinen min. Kom ingen veier. Kjedelig i og med at vi skravlet så bra. Men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

I dag ble det jaggu morgen kl 03:50..

Junior bestemte seg for at han skulle ha mat da, og nektet å sove videre etterpå. Selv etter å ha fått mat fra begge sider, noe han aldri har behov for ellers. Tror han overspiste rimelig bra, og jeg kan vel forvente noen flotte gulper utover dagen. :eeeh:

Ikke hjalp det at han lå ved siden av meg heller. Han bare vred på seg, bablet, veivet med armene, sparket med beina og styrte noe veldig. Til slutt ga jeg opp og stod opp med ham kl 04:45. Synes det var en smule tidlig med morgenstell da, altså..

Men men, hva skal man gjøre?

Og jaggu kom det ikke en skikkelig bæsjbleie akkurat i dette øyeblikket. Jaja, må vel ut på badet igjen da..

For en umennesklig tidlig og travel morgen.. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, jeg har fått sove litt nå. Heldigvis dupper Junior forholdsvis ofte, så jeg har fått sovet to runder. Først i 45 minutter mellom kl seks og syv, så 45 minutter mellom ni og ti. Det hjalp det, men jeg føler meg fortsatt litt tung i øyelokka.

Jeg får besøk i morra, så jeg må vel prøve å få gjort unna litt husarbeid i dag. Men ikke vet jeg hvordan jeg skal orke det. Føler kroppen min streiker..

Jaja, energien kommer vel tilbake i løpet av dagen. Mulig jeg må koke meg en kopp kaffe for å våkne litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på..

Tidlig morgen hos dere gitt.. Du må nok lære han at det å stå opp før fuglene fiser er fy-fy..

:ler:

Vi er ganske tidlig oppe her og, litt kjipt, men vi får da mye utav dagen da;

bade og sole oss. :sjarmor:

:fnise:

I dag tok vi litt tidlig "kveld" fra bassengkanten. Er oppe i leiligheten og dusjer og sløver på senga. Skal ned til resturangen igjen og spise buffe kl 19:30, så det er godt å roe hodet litt før det er på an igjen (kl er 17:44 her nede nå)

Håper ellers dere har det bra og kaldt og godt!! :tunge1:

:fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...