Catus Skrevet 30. august 2008 Forfatter #5541 Del Skrevet 30. august 2008 *overser ironien i kommentaren din, og vimses hålige latter* Treffer du mannen min, så skjønner du fort hvordan Junior ble så snakkesalig altså. Mannen har nemlig fått skravlingens nådegave. Bare spør sense, for hun har opplevd ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 30. august 2008 #5542 Del Skrevet 30. august 2008 Ikke noe å si på snakkestellet hans nei Kan si han er langt fra beskjeden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. august 2008 Forfatter #5543 Del Skrevet 30. august 2008 Ikke sant, ja? Da er Junior lagt (kl åtte), og han brukte kun 20 minutter på å sovne uten grin og protester. Men han hadde vel grått seg ferdig i dag. Jeg og mannen skulle en tur på butikken i ettermiddag. Mannen satt i bilen med Junior mens jeg gikk for å handle. Da jeg hadde gått inn på butikken, hadde Junior satt i gang med å hylskrike. Han skrek og skrek helt hysterisk og mannen fikk ikke roet ham. Det endte med at jeg måtte sette fra meg handlevogna med masse varer i og gå ut til bilen for å se om jeg kunne roe ham ned. Han roet seg da jeg kom, men måtte sitte på armen min og bli med inn på butikken for at det skulle være greit. Der var han rolig, sikkert fordi det var masse rart å se på. Da vi kom tilbake til bilen og han ble plassert i bilstolen, begynte spetakkelet igjen. Han skrek til bilen begynte å kjøre og var faktisk stille til vi kom hjem. Men når bilen stoppet begynte han igjen. Jeg måtte gi ham mat for å roe ham, men han var fortsatt ikke helt på humør. Og ikke hjalp det med bleieskift heller; det var iallfall ikke populært! Til slutt hjalp det med litt mer mat og en dupp i armene mine, og resten av kvelden har han vært i forholdsvis godt humør. Men jeg kan ikke skjønne hva som gikk av ham. Han hadde nettopp fått mat da vi dro til butikken, og jeg kan ikke forstå at han skulle være trøtt heller. Men men, han hadde kanskje bare en dårlig dag? Jeg er iallfall glad han sover sin søte søvn nå, sånn at jeg får litt pause. Mannen har dratt ut på vift, så jeg er alene hjemme. Det er godt med litt fred og ro rundt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. august 2008 Forfatter #5544 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Jeg lurer på om jeg skal legge meg snart, gitt.. *gammel* Endret 30. august 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. august 2008 #5545 Del Skrevet 31. august 2008 *overser ironien i kommentaren din, og vimses hålige latter* Treffer du mannen min, så skjønner du fort hvordan Junior ble så snakkesalig altså. Mannen har nemlig fått skravlingens nådegave. Bare spør sense, for hun har opplevd ham. Men a tmannen er snakkesalig, utelukker jo ikke at du også er det... Jeg lurer på om jeg skal legge meg snart, gitt.. *gammel* *på byen til langt på natt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 31. august 2008 #5546 Del Skrevet 31. august 2008 Lurer på om Junior er en liten mammadalt... Hørtes litt ut som han fikk en slags panikk.. På en måte. Du gikk fra han en gang, og da han ble plasser i stolen for å kjøre hjem, var han kanskje redd for at du ikke skulle bli med!? Og da bilen stoppet igjen hjemme, var han nok en gang redd for at du skulle gå fra han...!? Bare en tanke.... Som forsåvidt hørtes bedre ut i hodet mitt enn svart på hvitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5547 Del Skrevet 1. september 2008 Men a tmannen er snakkesalig, utelukker jo ikke at du også er det... Neeeeei....? Ute på byen til langt på natt? Er det noen en dame på din alder burde gjøre, da? Din flyfille! Lurer på om Junior er en liten mammadalt... Hørtes litt ut som han fikk en slags panikk.. På en måte. Du gikk fra han en gang, og da han ble plasser i stolen for å kjøre hjem, var han kanskje redd for at du ikke skulle bli med!? Og da bilen stoppet igjen hjemme, var han nok en gang redd for at du skulle gå fra han...!? Bare en tanke.... Som forsåvidt hørtes bedre ut i hodet mitt enn svart på hvitt.. Han er nok en mammadalt ja, så absolutt! Men det er litt rart om det var det som skjedde den dagen. Pappan var jo sammen med ham hele tiden i bilen, og tok ham opp i fanget da han begynte å skrike. Han burde ikke være utrygg da? Dessuten var det jo jeg som satte ham tilbake i bilstolen, og jeg gikk ikke fra ham der før vi kjørte avgårde. Jeg lurer på om han bare hadde en dårlig dag. Enten det eller så fikk han et akutt anfall av vondt et eller annet sted. Ikke lett å vite med de små. Det kommer til å forbli et mysterium. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5548 Del Skrevet 1. september 2008 I dag er det den store husarbeiddagen. Støvsuger, rydder, tørker støv og vasker bad til den store gullmedaljen. Et av mine berømte skippertak igjen.. Men jeg har bestemt meg for å bli flinkere til å gjøre litt hver dag, i stedet for å spare opp arbeidet til det MÅ gjøres. Da blir det nok mer overkommelig og ikke så stort et tiltak. Jeg har en travel uke foran meg. I dag er det husarbeid. I morra skal først jeg og Junior på barselgruppe, så kommer mamma og broren min på besøk. De skal være til onsdag. Deretter skal jeg treffe bestevenninna mi og babyen i nabobyen på torsdagen. Fredagen har jeg forløpig ingen planer. Tror jeg bare skal være hjemme og slappe av da. Regner med jeg kommer til å trenge det, etter en sånn uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. september 2008 #5549 Del Skrevet 1. september 2008 Prøver å gjøre litt husarbeid hver dag jeg også, men det er ikke lett! Når ungen først sover/underholder seg selv, vil man helst slappe av Og overse hybelkaniner og skittentøy Høres ut som en travel uke ja! Men da får du ikke tid til å kjede deg i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. september 2008 #5550 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Neeeeei....? Ute på byen til langt på natt? Er det noen en dame på din alder burde gjøre, da? Din flyfille! Nå skal du trå varsomt -jeg var ute (middag/teater/gaybar/bar) med en gjeng KG-damer, og jeg var nest yngst i forsamlingen... Og hvis ikke jeg som er singel og i 20-årene kan fly på byen til sent på natt, hvem skal da gjøre det? Endret 1. september 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5551 Del Skrevet 1. september 2008 Prøver å gjøre litt husarbeid hver dag jeg også, men det er ikke lett! Når ungen først sover/underholder seg selv, vil man helst slappe av Og overse hybelkaniner og skittentøy Høres ut som en travel uke ja! Men da får du ikke tid til å kjede deg i alle fall. Jeg er litt for god på å overse hybelkaniner, men klesvasken er jeg faktisk flink til å ta hver dag. Og ja; det er ikke alltid man har lyst til å gjøre husarbeid når babyen sover. Litt tid må man jo ha til KG også.. Nå skal du trå varsomt -jeg var ute (middag/teater/gaybar/bar) med en gjeng KG-damer, og jeg var nest yngst i forsamlingen... Og hvis ikke jeg som er singel og i 20-årene kan fly på byen til sent på natt, hvem skal da gjøre det? Tja, du sier noe.. Menne.. Hva sa du, sa du? Var du på gaybar?? Unnskyld men.. Jeg skal ikke spørre hva du gjorde der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5552 Del Skrevet 1. september 2008 Junior rullet nettopp fra rygg til mage for første gang! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. september 2008 #5553 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Tja, du sier noe.. Menne.. Hva sa du, sa du? Var du på gaybar?? Unnskyld men.. Jeg skal ikke spørre hva du gjorde der.. Jeg drakk eplemost der Vi satte oss på uteserveringen fordi det var rett ved teateret, og oppdaget rent tilfeldig at den rettet seg mot et litt annen klientell. Hadde det ikke vært for et par oppslag inne, hadde vi ikke lagt merke til det i det hele tatt. Men det lå veldig greit til i forhold til teateret, så det skal ikke utelukkes at jeg går dit igjen... Junior rullet nettopp fra rygg til mage for første gang! Hurra! Endret 1. september 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5554 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg drakk eplemost der Vi satte oss på uteserveringen fordi det var rett ved teateret, og oppdaget rent tilfeldig at den rettet seg mot et litt annen klientell. Hadde det ikke vært for et par oppslag inne, hadde vi ikke lagt merke til det i det hele tatt. Men det lå veldig greit til i forhold til teateret, så det skal ikke utelukkes at jeg går dit igjen... Jaja, godt du ikke ble skremt da. Men alvorlig talt, det er sikkert like greit å sitte på et slikt sted som noe annet. Det er jo ikke akkurat som om man blir overfalt av elskovssyke personer av det samme kjønn, slik som noen later til å tro. Jeg har aldri forstått meg på homofobe personer.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5555 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Puh, endelig sover Junior! I kveld var han veldig vanskelig å legge. Jeg la ham kl syv, og han hyskrek hysterisk helt til han sovnet kvart på åtte. Til slutt måtte jeg ta ham opp og vugge ham i armene mine for å få ham rolig. Det gjør jeg normalt ikke, for han skal lære at han ikke kommer opp igjen når han først har lagt seg. Men han var så hysterisk i kveld at jeg bare måtte. Til slutt sovnet han. Han ble vel totalt utslitt av å hyle nesten tre kvarter i strekk. Hodet mitt er også utslitt etter det der.. Til Juniors forsvar var han overtrøtt stakkar, så det var jo egentlig min egen feil at det ble sånn. Jeg kunne ha lagt ham tidligere. Endret 1. september 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. september 2008 #5556 Del Skrevet 1. september 2008 Men nå sover han søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. september 2008 #5557 Del Skrevet 1. september 2008 Jaja, godt du ikke ble skremt da. Men alvorlig talt, det er sikkert like greit å sitte på et slikt sted som noe annet. Det er jo ikke akkurat som om man blir overfalt av elskovssyke personer av det samme kjønn, slik som noen later til å tro. Jeg har aldri forstått meg på homofobe personer.. :klø: De må være voldsomt innbilske... Det er jo ikke sånn at hetrofile menn hiver seg over meg når jeg beveger meg utendørs, hvrfor skulle jeg gå rundt og tro at lesbiske ville gjøre det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5558 Del Skrevet 2. september 2008 Men nå sover han søtt Ja, heldigvis sovna han til slutt. Og han sov godt helt frem til kl fem. Da fikk han mat og sov videre ved siden av meg til kl syv. Ikke verst det. De må være voldsomt innbilske... Det er jo ikke sånn at hetrofile menn hiver seg over meg når jeg beveger meg utendørs, hvrfor skulle jeg gå rundt og tro at lesbiske ville gjøre det? :klø: Ja, ikke sant? Noen folk er rare.. -------- Nå sitter jeg og venter på at mamma og broren min skal komme. De skal som sagt være her til i morra. Det blir koselig. Jeg og Junior har vært på barselgruppe på helsestasjonen i dag. Det skulle være time med fysioterapeut, og jeg hadde sett frem til det. Men jeg lærte ikke noe mer enn det jeg allerede visste, så egentlig var det ikke så lærerikt. Men men, godt jeg er velinformert da. Ellers fikk jeg heller ikke så veldig kontakt med de andre mødrene. Jeg har min tvil på at vi kommer til å treffes på privaten noe særlig. Da må det i tilfellet være meg som tar initiativ. Vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5559 Del Skrevet 4. september 2008 De siste kveldene har Junior vært en drøm å legge! Han har ikke protestert i det hele tatt, bare ligget og skravlet for seg selv til han sovnet. Men til gjendgjeld har jeg sovet dårlig (ikke Junors feil). I går natt våknet jeg kl tre og fikk nesten ikke sovet mer. Jeg var trøtt i går ja, og jeg merker det fortsatt. Det er godt at turen min til nabobyen ble utsatt til imorra. Dessuten bøtter det ned her i dag, så en langtur med bussen uten skikkelig regntøy fristet ikke helt i dag. Satser på bedre vær imorra. Elelrs var det kjempekoselig å ha besøk av mamma og broren min. God mat og sjokolade, koselig skravling og en bytur i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. september 2008 #5560 Del Skrevet 4. september 2008 Så deilig med enkel unge å legge! Håper det fortsetter Regnte skikkelig her i stad også. Ble rimelig våt ute på trilletur gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå