Sense Skrevet 25. august 2008 #5501 Del Skrevet 25. august 2008 Lykke til med fremkalling og sette i album og sånt... Det tar veldig mye tid med bilder!! (har god erfaring da jeg hadde over 4 år å fremkalle) Nå har jeg fått system på greiene; overfører til FotoKnudsen med en gang jeg har lagt bilder inn på pc'n, og så venter jeg noen uker, og så fremkaller jeg. Da blir det ikke så mye.. Nå skal jeg aldri la det hope seg opp igjen. Ever! Skal du "bare" sette dem inn, eller lager du fansy albumer med klipp og lim og det hele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 25. august 2008 #5502 Del Skrevet 25. august 2008 *full av imponade* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5503 Del Skrevet 26. august 2008 Ja, det tar veldig lang tid. Men jeg hadde visst ikke så mange bilder som jeg fryktet, og de fleste var bra nok til å kunne fremkalles, så valget var i grunnen ikke så vanskelig. Så akkkurat utvelgelsen gikk greit. Men det var overføringa som ikke gikk så bra. Det var visst noe galt med Eurofoto, så jeg fikk det ikke til. Prøvde to ganger, men det var nytteløst. Dermed gikk jeg over til Elkjøp i stedet, og der gikk det bra. Så da kan jeg vel hente dem til torsdag, tenker jeg. Gleder meg til det. Om jeg skal lage fancy album? Nei, sånt har jeg verken tålmodighet eller kreativitet til å gjøre. Det blir nok bare å sette dem inn i kronologisk rekkefølge, og skrive noen kommentarer til bildene. Tror det er nok for meg, ellers kommer jeg aldri i mål. Jeg er også imponert over systemet ditt, Sense. Sånn kommer aldri jeg til å klare å få det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5504 Del Skrevet 26. august 2008 Noen nye bilder av Junior på Facebook, for de som er interessert. Junior har visst begynt med en ny rutine. Han har en dupp i løpet av dagen som er lengre enn vanlig; opp til to timer. Resten varer jo "bare" 45 minutter. Det varierer imidlertid hvilken dupp som blir lang. Hadde jeg bare visst på forhånd hvilken som kom til å dra ut, kunne jeg fått dusjet og gjort diverse andre ting mens han sov. Nå blir jeg bare sittende å vente på at han skal våkne (han har en av de lange duppene akkurat nå). Kan skje når som helst. Tror jeg må prøve å dusje under neste dupp, sånn at vi får tatt en trilletur i løpet av dagen. De har visst meldt drittvær resten av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5505 Del Skrevet 26. august 2008 ..og der våknet han ja. Duppen ble på halvannen time i dag. Best jeg går og henter ham. Det er nok tid for mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5506 Del Skrevet 26. august 2008 Usj, jeg er tung i rompa i dag. Får ikke kommet meg i gang med noe som helst. Jeg hadde jo tenkt til å dusje under neste dupp, men det er nå det, og jeg har ikke kommet meg i gang. Tror neppe det blir noen trilletur i dag.. Jeg har fått ryddet litt hist og pist, pluss vasket litt klær da. Men det er i grunnen det eneste fornuftige jeg har gjort til nå. Ja, dersom man ser bort i fra å stelle, mate og leke med Junior da. Vi herjet godt på en dyne på golvet tidligere i dag, og det er så morro. Jeg smelter jo helt når han setter i gang med å le når jeg kiler ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 26. august 2008 #5507 Del Skrevet 26. august 2008 Du får bare trøste deg med at du er ikke den eneste som er tung bak i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5508 Del Skrevet 26. august 2008 Det er egentlig en mager trøst, men det hjelper litt likevel. Godt vi er flere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 26. august 2008 #5509 Del Skrevet 26. august 2008 Jaja, man må ha noen av de dagene også, så får man heller ta igjen litt en dag man har ekstra energi. Fordelen med slike dager hvor man egentlig bare surrer rundt er at man får vasket en del tøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5510 Del Skrevet 26. august 2008 Hmm, skal si Junior sover i dag! Nå har han sovet i snart to timer. Skjønner ingenting jeg. :klø: Jaja, kanskje han bare har en dag der han trenger ekstra mye søvn. Håper bare ikke det går utover nattesøvnen.. Og det var jo under en sånn lang dupp jeg virkelig hadde hatt muligheten til å få gjort masse. Men jeg tror jeg bare får si meg fornøyd med rydding og klesvask i dag. Eller hva, vimse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5511 Del Skrevet 26. august 2008 Jaja, man må ha noen av de dagene også, så får man heller ta igjen litt en dag man har ekstra energi. Fordelen med slike dager hvor man egentlig bare surrer rundt er at man får vasket en del tøy Ja, det er sant! Regner med jeg nesten kommer til å få tømt skittentøyskurvene i dag. Og det er jo ikke så verst bare det. Håper heller at energien kommer tilbake i morra, sånn at støvsugeren får kjørt seg litt. Med to røyte-katter ser jeg at det er nødvendig nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 26. august 2008 #5512 Del Skrevet 26. august 2008 Rydding og klesvask er bra tirsdagssysler! Herreli, man skal jo kose seg litt i hverdagen også! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5513 Del Skrevet 26. august 2008 Nå er jo jeg veldig flink til å kose meg da.. Men du har helt rett; jeg kan jo ikke gå rundt med støvkluten hele tiden! Nei, nå våknet visst lillegullet, så nå er det vel frem med matfatet tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 26. august 2008 #5514 Del Skrevet 26. august 2008 Har ikke gjort noe lurt i dag, jeg heller.. Syns jeg gjør så mye andre dager, at jeg ikke gidder få dårlig samvittighet de gangene jeg ikke orker/gidder/vil noe! Var innom å så bildene på FB. FOR en skjønning!!!! :rødme: Ser skikkelig blid og fornøyd ut :-D Håper jeg får kommet nedover og hilse mere på.. Før han blir konfimant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5515 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Tusen takk! :-D Ja, han er en skjønning, det er jeg helt enig i. Og han er stort sett blid og fornøyd hele tida. Det er ikke stort han gråter. Sutrer bare litt inniblant, men hadde han ikke gjort det heller hadde jeg nesten trodd det var noe galt med ham. Nå har jeg lagt ham, men forløpig ligger han og prater med bamsene sine. Klager litt også, for han har ikke lyst til å sove. Måtte nettopp innom og gi ham smokken som han hadde dratt ut. Lå med bamsen i munnen i stedet, og den var klissvåt. Endret 26. august 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 26. august 2008 #5516 Del Skrevet 26. august 2008 Han trodde kanskje det var bamsemums.. Litt syting i ny og ne må en regne med.. Det kunne jo tross alt vært mye verre Det er jo helt tydelig at han har det godt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5517 Del Skrevet 26. august 2008 Huff, jeg skulle visst ikke skrytt av hvor snill og grei Junior er. For i kveld gråt han i 40 minutter før han kapitulerte og sovnet. Han gråt ikke i strekk altså, for det var avbrutt av masing og sutring. Men likevel. Sånt er ikke jeg vant til, så jeg synes det var litt slitsomt. Får så lyst til å ta ham opp for å få ham til å slutte å gråte, men da "vinner" han jo. Trikset er å bare sitte hos ham og stryke og synge, slik at han vet han ikke er alene. Jaja, han sovnet jo iallfall til slutt. Og sammenlignet med enkelte andre babyer, var jo ikke dette noenting. Så han er jo veldig enkel å legge tross alt. Jeg er glad for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5518 Del Skrevet 26. august 2008 Han trodde kanskje det var bamsemums.. Litt syting i ny og ne må en regne med.. Det kunne jo tross alt vært mye verre Det er jo helt tydelig at han har det godt :-D Bamsemums! Ja, du skal se det. Med både en mamma og en pappa som eeeelsker sjokolade, blir han sikkert også veldig glad i det. Ja, litt sutring er absolutt overkommelig. Men nå hører jeg at han våkner der inne. Må nok inn og gi ham smokken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 26. august 2008 #5519 Del Skrevet 26. august 2008 Når en skryter av barnet sitt, pleier de bevise det motsatte.. Det er dokumentert!!!! (av mine egne ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. august 2008 Forfatter #5520 Del Skrevet 27. august 2008 Ja, det beviste visst Junior i går også. Han våknet som sagt kl ni, og begynte hylinga igjen. Han holdt det gående i en halvtime før han omsider sovnet. Mannen hadde nettopp kommet hjem fra jobb da, og han tok den siste turen innom Junior. Og da han kom inn i stua igjen, kunne han stolt meddele at han hadde fått Junior til å sove. Natten ble også litt så som så. Junior sov godt frem til kl fire, men etter det var han veldig urolig. Jeg måtte opp flere ganger for å gi ham smokken. Han laget også en del lyder, og dermed ble det lite søvn på mor. Jaja, jeg får ta det litt rolig i dag. Har iallfall fått dusjet og satt over en vaskemaskin. Det er på tide at Junior begynner med en litt større dyne, og den ligger nå i vaskemaskinen. Store gutten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå