Catus Skrevet 12. august 2008 Forfatter #5461 Del Skrevet 12. august 2008 Du får lære ham opp fra en tidlig alder, både i valg, smak og oppførsel Skal prøve på det! Men faren hans har jo god smak, så vi får håpe han arver den.. Lenge siden sist... Går det bra med dere? Hei! Så koselig at du stikker innom! Ser du har startet ny dagbok. Jeg skal titte innom så snart jeg får tid. Jo, her er alt bare fryd og gammen! Jeg koser meg veldig sammen med Junior om dagene. Han er jo bare så utrolig snill og blid, så dette er kjempemorro! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. august 2008 Forfatter #5462 Del Skrevet 12. august 2008 Vi har hatt besøk to dager på rad nå, så i dag skal vi bare slappe av her hjemme. Det skal bli deilig kjenner jeg. På søndag hadde vi besøk av ei venninne og hennes to år gamle sønn. Det var kjempekoselig, selv om toåringen er både høyt og lavt. Men til slutt sovnet han på gulvet. Lurer på om venninna mi fikk lagt ham greit på kvelden. Det ble neppe så lett i og med at han sovnet på gulvet vårt sånn i halv seks-tida. Igår hadde vi besøk av mamma og tre venninner. De var på tur til storbyen, og stakk innom for kaffe hos oss før de dro hjem til sin by igjen. De beundret Junior og han sjarmerte dem i senk med smilene og smilehullet sitt. Han er bare så god! Igår fikk jeg forresten servert den første skikkelige latteren, og det var herlig! Jeg fant tilfeldigvis ut av at han har blitt kilen under armene, og dermed lo han godt. Åh, jeg bare elsker å være mamman til Junior! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. august 2008 #5463 Del Skrevet 12. august 2008 Skal prøve på det! Men faren hans har jo god smak, så vi får håpe han arver den.. På søndag hadde vi besøk av ei venninne og hennes to år gamle sønn. Det var kjempekoselig, selv om toåringen er både høyt og lavt. Men til slutt sovnet han på gulvet. En liten forhåndsvisning på hva du har i vente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. august 2008 Forfatter #5464 Del Skrevet 12. august 2008 Ja, det er nok det. Jeg regner med at Junior blir veldig nysgjerrig og skal undersøke absolutt alt. Han er jo så nysgjerrig allerede; skal helst ha med seg det som skjer rundt ham. Så det vil nok bli en del løping på meg så snart han blir mobil ja. Men det er jo sånn det skal være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. august 2008 Forfatter #5465 Del Skrevet 12. august 2008 Nå har jeg gått igjennom alle Juniors klær, funnet frem alt i str 74 og lagt dem til vask. Kjekt å ha neste størrelse klar til bruk. Plutselig har han jo vokst ut av 68. Jaja, det tar nok fortsatt tid før han gjør det da, men tida går jo så fort og jeg klarer nesten ikke å henge med i svingene. Jeg hadde heller ikke helt oversikt over hva han faktisk hadde av klær i den størrelsen. Nå vet jeg det, og fant ut av at jeg må kjøpe bodyer og pyjamaser. Må snart på shoppingtur til byen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. august 2008 #5466 Del Skrevet 12. august 2008 Så flott at du koser deg som mamma da. Ingen ting er bedre enn det Tror det blir litt shopping her også snart De vokser jo så fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5467 Del Skrevet 13. august 2008 Ja, jeg koser meg virkelig! Men så gjør jo Junior det veldig enkelt for meg også da, siden han er så utrolig grei, blid og tålmodig. Ikke alle som har det så lett som meg. Jeg vet jeg er veldig heldig. :-D I dag har jeg og Junior vært på besøk på jobben. Vi spiste lunsj med kollegene mine, og det var veldig koselig å se dem igjen. Jeg savner samværet og fellesskapet med dem, men jeg savner overhodet ikke jobben. Jeg kjenner faktisk mer og mer på at jeg ikke har lyst til å gå tilbake dit i det hele tatt. Har aller mest lyst til å bli student igjen, og å studere til å bli noe helt annet enn det jeg er utdannet til. Hadde vi bare hatt råd til det så.. Så det ender jo med at jeg går tilbake til jobben uansett da. Mulig det ikke blir så ille som jeg ser for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. august 2008 #5468 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg har det på samme måte som deg. Savner fellesskapet med kollegaer, men ikke jobben Hva jobber du som nå da? Hva har du lyst til å bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 14. august 2008 Forfatter #5469 Del Skrevet 14. august 2008 Ja, hadde jeg bare visst hva jeg har lyst til å bli.. :klø: Mulig jeg hadde hatt lyst til å utdanne meg innen økonomi. Liker å sitte på kontor og "dille" med tall på pc'en. Jeg vil helst ikke si hva jeg jobber med sånn i all offentlighet. Redd for at noen skal kjenne meg igjen. *paranoid* Men jeg kan fortelle det på en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turbotøsa Skrevet 14. august 2008 #5470 Del Skrevet 14. august 2008 Hallo Åssen går det med bippe da? Va så kjedelig at jeg ikke kunne treffe deg når du var hos mamman din. Du må hilse henne fra den yngste av di to skumle søstrene Men skal nok få dradd med meg vimse og ta en tur til deg Ville bare innom for å hilse på, må sove litt for jeg skal ut å kjøre i ca 9 timer i morra Håper vi sees snart, og så må du ha en fantastisk flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 14. august 2008 #5471 Del Skrevet 14. august 2008 Se det du, en ivrig skribent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turbotøsa Skrevet 14. august 2008 #5472 Del Skrevet 14. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 15. august 2008 #5473 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg fikk rett søs, sola skinner og jeg har friiiiiiiiiiiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 15. august 2008 #5474 Del Skrevet 15. august 2008 Sooool her og Og lure meg har vært inne og ommøblert hele dagen. Perfect timing Menne.. Bare innom en kjapp tur og hilser på.. Alt for lenge siden sist. Håper dere har det bra alle fire, og riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. august 2008 Forfatter #5475 Del Skrevet 16. august 2008 Hallo Åssen går det med bippe da? Va så kjedelig at jeg ikke kunne treffe deg når du var hos mamman din. Du må hilse henne fra den yngste av di to skumle søstrene Men skal nok få dradd med meg vimse og ta en tur til deg Ville bare innom for å hilse på, må sove litt for jeg skal ut å kjøre i ca 9 timer i morra Håper vi sees snart, og så må du ha en fantastisk flott helg Hei! Det var jammen et sjeldent syn! Så koselig at du stikker innom. Ja, det var kjempekjedelig at du ikke kunne møte oss da vi var i byen. Men vi får heller ta det igjen en annen gang. Det hadde vært veldig koselig om dere tok en tur bortover etter hvert ja. Men atte... Skumle søstre? Tror hun ombestemte seg på det så snart hun traff dere altså. Skal du kjøre i 9 timer? Er ikke det veldig lenge? Trodde det var max 8 jeg? Ha en fantastisk flott helg du også! Sooool her og Og lure meg har vært inne og ommøblert hele dagen. Perfect timing Menne.. Bare innom en kjapp tur og hilser på.. Alt for lenge siden sist. Håper dere har det bra alle fire, og riktig god helg Alt for lenge siden her også ja! Koselig å se deg! Menne... Alle fire? Hvordan er det du regner da? :klø: Sist jeg telte familiemedlemmene i husstanden her var vi tre. Og tar du med kattene er vi fem. Du har nok vært inne og ommøblert for lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. august 2008 Forfatter #5476 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg og Junior var på helsestasjonen i går. Han skulle ha hepatitt-sprøyte nr to. Og det er helt utrolig hvordan han viser sin desiderte verste side nesten hver gang han er på helsestasjonen. Men han ble jo vekket fra sin søte søvn da vi skulle inn til helsesøster. I tillegg ble han litt redd for henne og han nektet å vise hvor flink han har blitt til å ligge på magen. Han ble illsint da han ble lagt i mageleie på leketeppet. Han pleier jo ikke å bli sånn hjemme. I skrivende stund ligger han på magen i lekegrinda og koser seg med lekene sine. Dette har skjedd hver gang vi har vært hos helsesøster, så hun har ikke fått sett hvordan utviklingen har vært. Junior var jo skikkelig dårlig til å ligge på magen i starten. Jaja.. Men om han var sint på magen i går, ble det ikke akkurat bedre da sprøytestikket kom. Han hylte, men utrolig nok fikk jeg roet ham ned ganske fort denne gangen (i motsetning til forrige gang da han hylte LENGE). Han var litt muggen etterpå, men gråt iallfall ikke. ..ikke før vi skulle ut og veie og måle ham. Da satte han i gang og nektet å roe seg. Han hylte hele tiden, og til slutt måtte jeg gi ham litt mat. Men han var ikke helt fornøyd da heller. Ikke før han kom opp i vogna og vi begynte å trille. Da sovnet han på flekken og var snill som et lam resten av dagen. Luringen.. Juniors nye mål er forresten 6890 gram, 65 cm lang og 41,5 rundt hodet. Han har lagt på seg 200 gram på 2,5 uke og helsesøster var fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 16. august 2008 #5477 Del Skrevet 16. august 2008 Glemte den ene katten Tror det er blandings av å skrive fire av gammel vane og stress og kav her hjemme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. august 2008 Forfatter #5478 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Ja, det er nok det. Ikke alltid like lett å henge med i svingene. Jeg er trøtt. Junior bestemte at det skulle være morgen før klokka ble seks i dag. Synes det er en time for tidlig. Men det nytter visst ikke å diskutere med en lys våken og smørblid baby som har bestemt at nå er det på tide å stå opp. Heldigvis la jeg meg så tidlig som kl ti i går kveld, da jeg ikke var helt i toppform. Føles bedre i dag. Men Junior var vanskelig å legge i går. Det var som om noen hadde slått på en bryter da det var tid for siste duppen. Han nektet å sove og hylte i strekk i tre kvarter. Til slutt hylte han så hysterisk at jeg kapitulerte og tok ham opp. Og jaggu var han ikke våken og i godt humør i tre timer etter det. Fikk ham i seng til vanlig tid, men da startet hylekoret igjen. Heldigvis klarte han ikke å holde det gående i mer enn en halvtime, og jeg var bestemt på at han ikke skulle vinne denne gangen. Han var jo gørrtrøtt, så han sovnet til slutt. Men da var mamma sliten og hadde vondt i hodet. Dermed ble det en tidlig lørdagskveld på meg. Jaja, sånn er det å ha småbarn. Endret 17. august 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. august 2008 Forfatter #5479 Del Skrevet 19. august 2008 Junior bestemte at det var morgen kl 05.30 i dag. Jeg synes det er en smule i det tidligste laget. Men hvem kan vel være trøtt og irritert når man blir møtt av verdens herligste glis oppi sprinkelsenga? :rødme: Jaja, da får jeg vel litt ut av dagen håper jeg. Jeg har nemlig en del å gjøre. Får besøk i firetida i dag, og jeg har masse husarbeid som venter. I tillegg skal jeg lage lasagne til venninnene som kommer. Jeg laget sjokoladekake i går, og jeg må innrømme at jeg gleder meg til å smake på den. Tenkte å servere den med is til. Dette er det jeg må gjøre i dag: - vaske klær - ta ut av oppvaskmaskinen - rydde stua - sette inni oppvaskmaskinen - lage lasagne - støvsuge hele 2. etasje (inkludert stueteppet som er et helsike å få fritt for kattehår og sokkelo ) - vaske badet - tørke over kjøkkenet Puh! Jeg har visst en del å gjøre i dag ja. Blir ikke mye KG-tid på meg. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. august 2008 Forfatter #5480 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Dette er det jeg må gjøre i dag: - legge sammen klær - - vaske klær - - ta ut av oppvaskmaskinen - - rydde stua - - sette inn i oppvaskmaskinen - - lage lasagne - - støvsuge hele 2. etasje (inkludert stueteppet som er et helsike å få fritt for kattehår og sokkelo ) - - vaske badet - - rydde kjøkkenet - - tørke over kjøkkenet - Sånn, nå kan gjestene komme! :-D Endret 19. august 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå