Gjest vimse Skrevet 28. juli 2008 #5441 Del Skrevet 28. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #5442 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg kommer forresten kanskje hjemover en tur i helga. Jeg og Junior skal være hos mamma fra torsdag kveld til søndag ettermiddag. Ingenting er helt avgjort enda, men jeg håper det blir noe av. Og da får vi kanskje til et lite treff, vimse? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 28. juli 2008 #5443 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeps, litt travel helg for meg, men jeg VIL se dere igjen nå :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #5444 Del Skrevet 28. juli 2008 Flott! Og takk i like måte! Vi får bare holde kontakten. Jeg skal si i fra til deg når jeg vet om vi drar eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 28. juli 2008 #5445 Del Skrevet 28. juli 2008 Høres ut som en bra plan! *går og legger seg på sofaen en halvime* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. juli 2008 #5446 Del Skrevet 28. juli 2008 Sløvet av varmen, eller? For jeg er sløv uten dop... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #5447 Del Skrevet 29. juli 2008 Det gikk veldig bra med Junior i går. Han hadde nok litt feber, for han føltes litt varm. Og det for meg som også var ekstremt varm pga varmen ute. Men han var på godt humør, og det lot ikke til at han plagdes noe særlig. Han var kanskje ørlite grann sutrete innimellom, men det var svært overkommelig. I natt har han sovet kun i bleie og helseteppe. Vinduet har vært åpent slik at han har fått frisk luft. Og han har sovet så godt! Våknet kl halv syv for å få mat, sovnet igjen og sover faktisk enda! Her pleier det å være morgen alt fra kl 7 til 9, så i dag har han visst tenkt til å sove lenge. Bare synd at jeg ikke fikk til å sove mer når jeg først hadde sjansen.. Jaja. Jeg er spent på hvordan han kommer til å ha det i dag. Forhåpentligvis blir det det samme som i går. Og det var slett ikke verst! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #5448 Del Skrevet 29. juli 2008 Nå er det visst ikke lenge før han våkner. Hørte et lite klynk fra soverommet, og da tar det som regel ikke så lang tid før han er klar for å stå opp. Gleder meg til å møte verdens herligste smil oppi sprinkelsenga! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5449 Del Skrevet 30. juli 2008 Det gikk ganske bra med Junior i går også. Han var litt sutrete på kveldstid, men det var jo så vannvittig varmt at det forstår jeg godt. Han hadde nok litt feber også. Tror feberen forsvant i løpet av natta, for han virket ikke varm da vi sto opp i dag. Så nå håper jeg at bivirkningene etter vaksinen er over for denne gang! I ettermiddag skal vi på besøk til bestevenninna mi og mannen. De har en gutt på 1,5 måned, og det skal bli morro å se hvor stor han har blitt nå. Traff ham jo for halvannen uke siden, men de vokser jo så sinnsykt fort i den alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5450 Del Skrevet 30. juli 2008 Og vimse: Det ser ut til at det blir tur på oss i morra! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 30. juli 2008 #5451 Del Skrevet 30. juli 2008 Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 31. juli 2008 #5452 Del Skrevet 31. juli 2008 Kos deg masse hos mammen din.. Og med vimse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 1. august 2008 #5453 Del Skrevet 1. august 2008 Ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. august 2008 #5454 Del Skrevet 4. august 2008 De vokser noe helt vanvittig ja. Blir helt sjokkert hver gang jeg ser datteren til Kykkelikokos Håper du koser deg hos mammaen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. august 2008 #5455 Del Skrevet 5. august 2008 Kom du deg vel hjem? Takk for meg, det var kjempekoselig, og junior er jo blitt en skikkelig storsjarmør, tipper han kommer til å bruke smilehullet sitt når han blir eldre ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5456 Del Skrevet 8. august 2008 Kos deg masse hos mammen din.. Og med vimse!! Takk, det gjorde jeg! :-D Ha en flott helg! Tusen takk; den ble veldig fin! De vokser noe helt vanvittig ja. Blir helt sjokkert hver gang jeg ser datteren til Kykkelikokos Håper du koser deg hos mammaen din Ja, det er helt vilt. Junior fyller 4 mnd i dag, og det er helt sykt hvor fort tida har gått! Kom du deg vel hjem? Takk for meg, det var kjempekoselig, og junior er jo blitt en skikkelig storsjarmør, tipper han kommer til å bruke smilehullet sitt når han blir eldre ja Jeg kom meg vel hjem - til slutt. Mannen ble nemlig skikkelig dårlig, så han orket ikke å hente oss før på onsdagen. Det som bare skulle bli et par dager hjemme hos mamma ble til ei uke. Men det gjorde ikke noe det, for det er jo deilig med litt avlastning og ferdig middag hver dag. Tusen takk for besøket, det var kjempekoselig! Hadde jeg bare visst at vi kom til å bli så lenge hos mamma, kunne vi jo vært sammen litt lenger. Men det ble nå bare sånn denne gangen. Vi må iallfall være glade for at det i det hele tatt ble noe av. Og ja; han er en storsjarmør ja. Vi hadde besøk omtrent hver dag, og han ble mer og mer vant til fremmede. Så han ble modig og smilte jo bare mer og mer for hver dag, og sjarmerte alle damene i senk med smilehullet sitt. Men jeg vil ikke ha noe damerenn på døra altså; ikke før han er ...hmmm... iallfall 20! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 8. august 2008 #5457 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg mistenker at damerenn på dørene kommer til å bli en av de tingene som blir litt utenfor din kontroll Jaja, litt ekstraservice er vel greit, hun kan jo det med å diske opp den mammaen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5458 Del Skrevet 8. august 2008 Mulig det blir litt utenfor min kontroll ja.. Men jeg får vel bare stole på ham da, på at han ikke drar med seg hjem hva som helst! Ja, man går ikke sulten hjem igjen etter et besøk hos mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. august 2008 #5459 Del Skrevet 8. august 2008 Mulig det blir litt utenfor min kontroll ja.. Men jeg får vel bare stole på ham da, på at han ikke drar med seg hjem hva som helst! Du får lære ham opp fra en tidlig alder, både i valg, smak og oppførsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. august 2008 #5460 Del Skrevet 8. august 2008 Lenge siden sist... Går det bra med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå