Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Tuuuusen takk for det nydelige takke kortet!!!

Han er like skjønn som alltid.. Og for et herlig smiiiil :rødme:

Ser han er lik pappen sin :jepp:

Jentene la beslag på kortet med en gang jeg la det fra meg og nektet å gi det fra seg.. De syntes og han var herlig, og så måtte jeg fortelle sånn sirka halve livshistorien om hvordan jeg kjente han (deg) og hvor dere bor osv osv. :ler:

Håper du har et like flott vær som vi har her :sol:

:klem:

Bare hyggelig! Skulle bare mangle at jeg ikke sender ut takkekort når jeg får så fine gaver! :-D

Morsomt at jentene la beslag på kortet. Godt det falt i smak!

Og ja; han er kjempelik pappan sin! Det er ikke mye av meg der, dessverre. Men det kan endre seg! Alt håp er ikke ute enda! :fnise:

Tusen takk for bilde, så herlig han er altså! Han var jo så fersk sist jeg så han, ser at jeg må ta meg en tur snart igjen!! :Nikke:

Jaaa! Du/dere må veldig gjerne ta en tur igjen snart! :hoppe:

Jeg kommer nok hjemover også etterhvert, men pga ymse ting er det ikke så lett å planlegge sånt akkurat nå. Men du skal få beskjed så snart det blir en tur! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nyyyydelig sommervær i dag! :sol:

Bare synd jeg ikke får nytt det. Jeg får besøk både onsdag og torsdag, så jeg må nok prioritere litt husarbeid i dag. Men det er ikke så lett innimellom all stell, mating og underholdning av Junior. Dessuten skal man jo gjerne få tid til å spise litt selv også.

Nå sover han, og nå måtte jeg ha en pause med litt tid for meg selv. Spiser litt sjokolade for å hente meg inn igjen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. Utseende kan endre seg med tiden..

Eldstejenta var en stund prikk lik svigermor (til min store frustrasjon :ler: )

Men nå sier alle at hun er kjempe lik meg. Jeg ser det ikke helt, men,

hun er da iallefall en fin jente :sexy:

:fnise:

Mini var som snytt ut av nese på faren da hun var nyfødt, men nå vet vi ikke hvem hun ligner på... Den jenta seilier sin egen sjø på alle måter :ler:

:ler: Sjokolade til lunsj eller??

:tunge1:

Har spist så masse m&m's mens jeg var ute og beiste terrassen at jeg har fått helt avsmak av dem nå :(

Håper ikke det varer evig :sjokk:

:ler:

Kose deg masse med besøk, og ikke stress det helt ihjel med å ordne huset da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol:

Her var det heldigvis ikke så mye å oppdatere seg på :ler: Har vært borte en uke og holde på å oppdatere meg i over 5 timer :dåne:

Når skal du ta med Junior på Oslo-tur da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. Utseende kan endre seg med tiden..

Eldstejenta var en stund prikk lik svigermor (til min store frustrasjon :ler: )

Men nå sier alle at hun er kjempe lik meg. Jeg ser det ikke helt, men,

hun er da iallefall en fin jente :sexy:

Mini var som snytt ut av nese på faren da hun var nyfødt, men nå vet vi ikke hvem hun ligner på... Den jenta seilier sin egen sjø på alle måter :ler:

Har spist så masse m&m's mens jeg var ute og beiste terrassen at jeg har fått helt avsmak av dem nå :(

Håper ikke det varer evig :sjokk:

Jeg skjønner at du ikke syntes det var så morro at edstejenta var prikk lik svigermor. Det er ikke alltid så populært. :ler:

Her er det ingen muligheter for at Junior skal kunne ligne på svigermor noen gang, da mannen er adoptert.

Jeg har forresten lagt merke til at eldstejenta deres ligner på deg nå ja. Kjempesøt jente! ;)

Går det egentlig an å få avsmak av M&M's? *skeptisk* :klø:

*gir livstegn fra meg* :vinke:

Koselig du stikker innom i boka mi som ikke er så veldig spennende for tiden! :-D

:sol:

Her var det heldigvis ikke så mye å oppdatere seg på :ler: Har vært borte en uke og holde på å oppdatere meg i over 5 timer :dåne:

Når skal du ta med Junior på Oslo-tur da? ;)

Ikke stort å oppdatere seg på hos meg nei. Jeg har vært travelt opptatt med andre ting enn KG de siste dagene. Har hatt ganske mye besøk, og i tillegg har det jo vært så flott vær! Jeg har prioritert å sitte litt i sola når Junior har sovet i stedet for å sitte her. Må jo nyte det mens sommeren først er her! :sol:

Junior på Oslo-tur? Nei tja.. Det kan nok ta litt tid før jeg får til det. Men jeg har jo veldig lyst da, det skal jo sies! Vi får se. Tør ikke love noe som helst. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, nå fikk jeg vel sabla lyst på M&M's! Jeg som har vært så flink de siste dagene med å ikke spise sjokolade, kun frukt.

Sense, hvorfor måtte du snakke om M&M's nå? :sur:

Jaja, jeg har spist litt is da, men det teller vel ikke? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is er ikke snop, i denne varmen er det en dyd av nødvendighet :jepp: *har spist en allerede i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå hører jeg at Junior har våknet inne på soverommet. Han ligger og babler for harde livet. Bare snakk om få minutter før han blir utålmodig og vil opp. Må forte meg på do før han setter i gang! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå fikk jeg vel sabla lyst på M&M's! Jeg som har vært så flink de siste dagene med å ikke spise sjokolade, kun frukt.

Sense, hvorfor måtte du snakke om M&M's nå? :sur:

Jaja, jeg har spist litt is da, men det teller vel ikke? :sjenert:

:sjarmor:

Sender ned bøtta med m&m's.. Jeg har ikke spist siden sist... Er sikkert varmen sin feil.. :ler:

Is er veldig nødvendig i denne varmen ja..

Hvordan takkler Junior varmen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innser at det er lenge siden jeg har vært innom her... :sjenert:

Håper du og junior koser dere i varmen :klem:

Hei Eeyore! Lenge siden sist ja, men jeg er ikke like ofte innom her jeg heller for tiden. Litt andre ting som skjer, gitt. ;)

:sjarmor:

Sender ned bøtta med m&m's.. Jeg har ikke spist siden sist... Er sikkert varmen sin feil.. :ler:

Is er veldig nødvendig i denne varmen ja..

Hvordan takkler Junior varmen da?

Tar gladelig i mot M&M'sene dine jeg! Men jeg har nok ikke godt av dem, for jeg har nettopp spist to store porsjoner med is.. :ler:

Junior takler faktisk varmen veldig bra. Jeg kler av ham etter hvert som varmen øker på, og på ettermiddagen ligger han og spreller kun i bleia.

Jeg prøvde å gi ham litt vann på tåteflaske i går, men det ville han ikke ha. Smakte litt, men svelget svært lite. Jaja, jeg gir ikke opp, jeg har store planer om å lære ham til å like vann fra han er ganske liten. Håper på å slippe unna det verste maset om saft når den tid kommer. *optimistisk* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det sannelig VARMT!!! :sol:

Vi har vært på helsestasjonen i dag. Junior fikk vaksine. Ett stikk i hvert lår. Og det var slett ikke noe gøy. Han hylskrek og var totalt utrøstelig etterpå. Jeg måtte amme ham for å roe ham ned. Men da han skulle spise begynte han å hikke, slik at han bare ble enda sintere. Dessuten var han overtrøtt på toppen av alt, så det var slett ikke noe morro for ham stakkar.. :(

Men det gikk jo over til slutt da, og han sov tungt i vogna hele trilleturen hjem.

Jeg lurer på hvordan kvelden, natta og morgendagen blir. Det er jo så vanlig at de får feber og blir sutrete etter de har fått vaksine. Og jeg synes synd på Junior dersom han får feber i denne stekende varmen som er i dag! Tror han skal få sove i bare bleia i natt, slik at han ikke overopphetes. Heldigvis har jeg kjøpt Paracet til ham dersom det skulle bli for ille. Håper jeg ikke får bruk for den.

Junior har vokst masse, forresten. Han veier nå 6685 gram, er 65 cm lang og 45 cm rundt hodet. Store lille gutten min! :hjerte:

Men jeg tror ikke hodet hans var helt inntil da lengden ble målt, så jeg tror han er en cm kortere enn det som ble registrert. Jaja, det er ikke så nøye..

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Får håpe han slipper feber nå, det er da varmt nok uten...

Ja, det er det jeg tenker på også. Det er varmere enn noen gang i dag, føler jeg. *svetter*

Sabla lite hode han hadde?

Huff da! Skulle gjerne likt å se den uproporsjonelle babyen.. :fnise:

*fikset*

:skratte: La ikke merke til det jeg :ler:

Sløvet av varmen, eller? :ler:

:rulle:

Jau, det var jo litt morsomt..

Jeg skylder på heteslag! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...