Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

..men det hjalp jo mye når gressklipperen streiket i går. Den startet på første forsøk og jeg fikk klippet noen få meter før den stoppet. Og stoppet, og stoppet. Så jeg ga opp til slutt. Regner med den trenger litt olje (må kjøpes, har ikke mer igjen). Jeg fylte nemlig på bensin, men det hjalp ikke. Jaja, så slapp jeg å gjøre den jobben i går. :lol:

I dag har jeg tuslet litt rundt her, småryddet og vasket klær. Den vaskemaskinen går ofte et par ganger om dagen for tiden.

Ellers ser det ut til at vi får solgt en av bilene våre i dag (har en bil-mann, og det står til sammen fire biler i garasjen og i gården her). Og det må jeg innrømme er en stor lettelse. Har prøvd å få solgt den en stund nå, så det skal bli så godt å bli kvitt den!

Og litt penger inn er jo heller ikke å verst. Men de må nok brukes på å bytte vinduet på det som skal bli barnerommet. Vinduet er litt råttent på den ene siden, og vi vil ikke at Junior skal sove der før det er fikset. Men nå skal jo ikke han sove på eget rom riktig enda heller da. Det klarer jeg ikke. *hønemor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo greit å slippe gressklipping :fnise:

Det er jo bra om dere får skiftet vinduet i barnerommet da. Junior vil sikkert kreve å få eget rom om noen år. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det tordner her nå! Egentlig burde jeg vel slå av PC'en, men jeg blir så nervøs i tordenvær at jeg må ha noe annet å konsentrere meg om. Har slått av TV'n da og dratt ut kontakten.

Heldigvis ser Junior ut til å sove gjennom det. Iallfall forløpig. Tror ikke tordenværet er over på en stund enda, for det virker som det fortsatt nærmer seg. *gruer meg til det er rett over her*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde forresten en veldig fin dag i går. Det var kjempefint vær, men ikke fullt så tropevarmt som det har vært de siste dagene. Heldigvis!

Jeg hadde besøk av venninna mi som fikk en liten gutt for en måned siden. Vi satt og skravlet masse og fikk til og med trillet en tur. Det var kjempekoselig. Mannen hennes var sammen med min mann ute, og da de kom tilbake spiste vi pizza sammen uti hagen her. Kjempekoselig! :-D

I dag har jeg ingen konkrete planer. Første skritt er å komme meg gjennom tordenværet.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det gjør som regel det. ;)

Jeg har vært redd for torden fra dag en omtrent, og det er ikke så lett å bare legge det fra seg. Men nå skal det jo sies at jeg har blitt mye tøffere på mine eldre år, og jeg takler det mye bedre nå. Og heldigvis for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Men vet du, jeg husker jeg fikk høre av eldre venninner at ting endret seg når man ble eldre, og jeg bare lo. Men det gjør faktisk det, og det er litt morsomt å oppdage det selv! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der sier du noe! Det er faktisk ganske mange ting som endrer seg når man blir eldre. Og ikke bare fysisk.. :fnise:

Men nå våket Junior, gitt. Hører at han ikke er interessert i å ligge alene lenger nå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Nei det er godt man opplever noe positivt også, så man slipper å bare tenke på alt som reiser sørover :legrine:

Hils junior, vi sees snart :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*skjønner ikke hva Vimse ler av*

Forklarer Daria: Det er flere som ikke kler englevinger her. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ltt usikker på hva du antyder nå, men jeg tror jeg burde være fornærmet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Tøysejenter!

Takk for skryt av Junior, Daria! Og det minner meg på at det er på tide å fjerne bildet. Det har visst lagt ute lenger enn jeg hadde tenkt.

-----

Dersom været blir greit, kommer mamma på besøk i morra. Hun blir nok et par netter. Og dermed har jeg planene klare for i dag; husarbeid.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...