Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Gjest vimse

Kanskje det bare er noe dere må igjennom pga nye matrutiner?

*har ikke peil og innrømmer det* :fnise:

Synd vi ikke rakk det denne gangen, men det måtte bare bli sånn, jeg kan ikke tenke meg at det vil ta så veldig lang tid før vi sees igjen, mulig jeg får rabatt på offentlig transport også nå? :lur::ler:

Kos dere i helgen med den lille bebisen ;)

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er mulig du har rett i det. *har heller ikke peiling og innrømmer det også glatt* :ler:

Ja, det var kjempesynd vi ikke fikk det til. Men jeg tror heller ikke at det tar så lang tid før muligheten byr seg igjen.

Rabatt på offentlig transport? Betyr det at hun er ferdig med prøvene og i gang med ny jobb? :hoppe:

Kose deg i helga du også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junior sover forresten i Sleepy Wrap'en på magen min akkurat nå. Han ser ut til å ligge ganske sammenkrøpet, men han liker det visst for han roet seg og sovnet veldig fort. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for Turbo!! :juhu:

Ja, da er transporten (og garantert en hyggelig sjåfør) i boks neste gang jeg kommer hjem! Gleder meg allerede! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimse

Da håper jeg virkelig du er en bedre IKEA-shopper enn det jeg er :ler: Men jeg er god på å få med meg småting som oppvaskbørster, dobørster, lys og slike ting da, det skal jeg ha... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg virkelig du er en bedre IKEA-shopper enn det jeg er :ler: Men jeg er god på å få med meg småting som oppvaskbørster, dobørster, lys og slike ting da, det skal jeg ha... :sjenert:

Jeg er egentlig redd for at jeg ikke er noe bedre enn deg. Det ender stort sett med at jeg også kjøper med meg sånne småting. Men bare tenk så mange småting vi får plass til nå! :sjarmor::ler:

:hallo:

Måtte bare innom og oppdatere meg litt hos deg. Håper du får en fin helg! :klem:

Hei Kylling! Så koselig at du stikker innom.

Jeg går forresten stadig forbi, men ser deg aldri. Jaja, kanskje jeg er heldig til slutt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junior har vært litt sutrete i dag. Tror han hadde ganske vondt i magen, for til slutt kom det en kjempefull bleie. Etter det har han vært mye roligere, kun litt småsutring av og til.

Jeg sitter nå med en stk sovende baby i sjal. Han har faktisk sovet der en god stund nå, så det ser virkelig ut til at han trives der. Det var bra at jeg kjøpte det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns jeg hørte noen snakke om meg... :ler:

Bare Bon Jovi er blandt gud og hvermansen, er dere hjertelig velkommen hos meg..

:gjeiper:

*tenner ikke.. uhm.. TENKER ikke på annet enn BJ*

:fnise:

Skal ikke bli problemer med Ikea shopping om dere tar bussen opp hit.. Jeg er klar for shopping jeg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du begynt å spise noe spesiellt siden han har så mye magevondt nå?

*bare et forlag fra en til som ikke har peiling*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i bleieskift ser eg. ;)

God helg Bippe. :klem:

Ja, det går stort sett i bleieskift, amming og babyprat. Samt utnytting av tida mens han sover. ;)

Takk, jeg hadde en veldig god helg! Håper du også hadde det fint!

Syns jeg hørte noen snakke om meg... :ler:

Bare Bon Jovi er blandt gud og hvermansen, er dere hjertelig velkommen hos meg..

:gjeiper:

*tenner ikke.. uhm.. TENKER ikke på annet enn BJ*

:fnise:

Skal ikke bli problemer med Ikea shopping om dere tar bussen opp hit.. Jeg er klar for shopping jeg :-D

Du oppfatter vibbene når det snakkes om deg, skjønner jeg? :ler:

Skal gjøre mitt beste for å få BJ med jeg! Må bare pønske ut en plan for hvordan jeg skal gå frem først..

Ellers kan jeg ikke tenke meg at du er klar for shopping. Du som aldri shopper.. :fnise:

Har du begynt å spise noe spesiellt siden han har så mye magevondt nå?

*bare et forlag fra en til som ikke har peiling*

:klem:

Eeyore! :klem:

Takk for forslag! Men jeg har ikke spist noe spesielt. Spiser helt vanlig, så jeg kan ikke helt skjønne hva som forårsaker vondtene. Men nå har han fått Minifom-dråper i tre dager, og det ser ut til å ha hjulpet godt. Nå skal jeg prøve et opphold med dråpene for å se reaksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt et par dager nå der jeg ikke har hatt tid til å skravle her. Vi ventet besøk i går, så her har det blitt prioritert husarbeid. *flink*

I tillegg har jeg endelig fått bestilt takkekortene for barselgavene. Jeg har vært fryktelig treg på dette, det er nesten litt flaut. Men jeg har jaktet på et veldig fint bilde av Junior, og det har jammen ikke vært lett. Jeg har nemlig en baby med kameranekt, eller hva jeg skal kalle det. Han smiler som ei sol hele dagen, bortsett fra når kameraet er i nærheten. Da blir han så konsentrert om å se på kameraret i stedet for å smile, så bildene har ikke blitt så veldig bra. Men endelig fikk vi ett der han smiler godt. :)

Junior har forresten begynt å få sin første tann! :dåne:

Jeg synes det er fryktelig tidlig, så det tok litt tid før jeg skjønte at det var noe sånt på gang. Men han tygger så voldsomt på hendene sine og sikler litt mer enn han har gjort tidligere, og det er jo ofte tegn på tenner. Jeg kunne heller ikke se så mye i munnen hans før i går, men da så jeg at en av fortennene oppe er på vei til å bryte ut.

Jeg gleder meg ikke så veldig til å amme ham når den tanna kommer ordentlig ut. Au! :eeeh:

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fikk vi en dårlig nyhet i går, om at Junior har veldig stor sannsynlighet for å arve helseproblemene etter pappan sin. Det betyr at han må til utredning allerede når han blir ca 6 mnd, og kanskje må han begynne på medisiner som 10-åring for at det ikke skal utvikle seg sånn det har gjort for pappan.

For de som lurer på hva slags helseproblemer det er snakk om, vil jeg ikke utbrodere så veldig her. Men det har med hjerte- og karsykdommer å gjøre, så det er litt småskummelt. :tristbla:

Men vi holder motet oppe og håper det beste! Det skal nok gå bra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det høres skummelt ut :kose: Men når det første er sånn, er det jo en fordel å være klar over det fra første stund, slik at det kan følges opp skikkelig.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har du helt rett i! Vi visste jo ikke at mannen var syk før for et par mnd siden, så han har ikke fått den oppfølginga han har hatt behov for. Finner de ut at Junior har det samme, vil han jo få en mye bedre oppfølging enn det mannen har fått, og videre utvikling av sykdommen kan kanskje stoppes. Så det er helt klart veldig positivt! :-D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...