Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, han er visst det! :ler:

Men nå sover han søtt i dobbelsenga etter å ha fått mat. Og da så jeg mitt snitt til å få i meg litt mat samt sette på en klesvask. Så får vi se hvor lenge han sover der før han våkner og er selskapssyk igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, i dag blåser det fælt. Spørs om jeg gidder å ta noen trilletur da. Får se om det løyer litt utover dagen. Håper det!

Ellers skal jeg og Junior på barselgruppe for første gang i morra. Det gleder jeg meg til! Håper det er noen der som jeg kan bli litt kjent med. :)

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreli, som det blåser i dag! :overrasket:

Vi har en partytelt-lignende sak som vi satte opp for å ha gressklipperen og annet hageutstyr inni nå i sommer. Men teltet har visst blåst bort. Det ligger som en krøll nedi skråningen her. Må nok ha hjelp av mannen for å få hentet det opp igjen. Håper bare ikke at det blåser enda lenger bort før vi får hentet det. Lurer på om det fortsatt er helt.

Dessuten håper jeg ikke at trekket på grillen blåser bort..

*liker ikke sterk vind, og vil ha finværet tilbake*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*spiser brødskive med nye Nugatti Air*

:sikle:

Den smaker godt, er lett å smøre utover og ser veldig delikat ut, men jeg tror de tjener masse penger på den. I og med at den er så luftig, må man ha mer på brødskiven pluss at det dermed også er mindre i boksen.

Men vi måtte jo prøve den da, den så jo så god ut på reklamen! ;)

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ungene spiste opp den blåe nugattien i helgen... Fikk ikke testet den :sur:

Etter å ha lest her vurderer jeg sterkt å kjøpe en i morgen... En som er baaaaaare miiiiiin.... :fnise:

Blåser masse her og.. + masse regn :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Vi var på den øya som ligger på denne siden av byen, og fytti som det blåste :overrasket: Men sola tok godt allikevel, deilig! Og da vi kom hjem i kveld var det bare ren flaks at den ene verandastolen ikke hadde blåst inn i søs sin bil :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir sikkert snytt -men den var bedre enn den vanlige :sikle:

Enig! Og vi liker å bli lurt når det er snakk om søtsaker.. :sjarmor:

Ungene spiste opp den blåe nugattien i helgen... Fikk ikke testet den :sur:

Etter å ha lest her vurderer jeg sterkt å kjøpe en i morgen... En som er baaaaaare miiiiiin.... :fnise:

Blåser masse her og.. + masse regn :kjefte:

Ja, du må smake på den! Jeg tenkte å ta en brødskive med Nugatti på nå etterpå.

Det har blåst skikkelig her i to dager nå. Teltet vårt ble helt knust da det blåste ned skråningen. Så det må nok kastes.. :forvirret:

I dag blåser det noe mindre tror jeg, men sola er fortsatt ikke kommet tilbake skikkelig. Så dermed er jeg litt misfornøyd. *vil ha soooool og sommer*

Vi var på den øya som ligger på denne siden av byen, og fytti som det blåste :overrasket: Men sola tok godt allikevel, deilig! Og da vi kom hjem i kveld var det bare ren flaks at den ene verandastolen ikke hadde blåst inn i søs sin bil :overrasket:

Brrr.. Det hørtes kaldt ut å være på ei øy i den vinden som var! Men det hørtes jo ut som at dere har kost dere likvel. Det var vel deilig bare å komme seg ut litt i båten, kan jeg tenke!

Jeg kommer forresten hjem til mamma en tur i helga. Kommer sent i morra kveld og drar hjem igjen tidlig på tirsdag formiddag. Kanskje vi får til å møtes? Jeg har ikke noen faste planer, men regner med det blir litt familiebesøk og ymse. Men vi kan jo bare meldes, så ser vi hva vi evt. får til? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse
Jeg kommer forresten hjem til mamma en tur i helga. Kommer sent i morra kveld og drar hjem igjen tidlig på tirsdag formiddag. Kanskje vi får til å møtes? Jeg har ikke noen faste planer, men regner med det blir litt familiebesøk og ymse. Men vi kan jo bare meldes, så ser vi hva vi evt. får til? :-D

Jeps, vi sees nok!! Har ingen planer for helgen, knalldeilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da! Håper vi får til å treffes! :-D

Men nå må jeg se til Junior. Hører han er i ferd med å våkne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dumt med teltet da.. Tror nok der har blåst en hel del mer hos dere, for her var det ikke snakk om ting som fløy avgårde.. Ble bare så mye kaldere..

Og varme tror jeg vi kan lengte lenge etter om værgudene får rett i sine spådommer :sukk::( Vi får nok reprise fra forrige år :sur:

Testet nugattien i dag.. Vet ikke helt hva jeg syntes, for knekkebrødet jeg hadde den på, var svidd, så det var sviddsmaken som var mest dominerende :ler:

Kos deg hjemme hos mammen din, og med vimse.. (skulle ønske det var meg)

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nuggatien er god ja, men det blir jo dyr! :(

Lenge siden jeg har vært her nå! Håper det står bra til selv om dere blåser bort! :fnise:

Har lillegutt blitt stor nå??

:klem:

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei :vinke:

Nå er det lenge siden jeg har vært innom her :sjenert: Så fint at det går bra med deg og junior :)

Koselig å se deg, Eeyore! :klemmer:

Så dumt med teltet da.. Tror nok der har blåst en hel del mer hos dere, for her var det ikke snakk om ting som fløy avgårde.. Ble bare så mye kaldere..

Og varme tror jeg vi kan lengte lenge etter om værgudene får rett i sine spådommer :sukk::( Vi får nok reprise fra forrige år :sur:

Testet nugattien i dag.. Vet ikke helt hva jeg syntes, for knekkebrødet jeg hadde den på, var svidd, så det var sviddsmaken som var mest dominerende :ler:

Kos deg hjemme hos mammen din, og med vimse.. (skulle ønske det var meg)

God helg! :klem:

Ja, den varmen har jeg sett lenge etter en god stund nå. Kjipt altså! Men vi trengte det for tørken og brannfaren da, så det er jo forsåvidt godt vi fikk regn nå. Men nå er det vel snart tid for sol igjen, vel?

Det ble dessverre ikke til at jeg fikk treffe vimse denne gangen. Det var så mye som skjedde både for henne og for oss, så vi fikk det rett og slett ikke til. Men neste gang håper jeg det går i boks! :Nikke:

Den nuggatien er god ja, men det blir jo dyr! :(

Lenge siden jeg har vært her nå! Håper det står bra til selv om dere blåser bort! :fnise:

Har lillegutt blitt stor nå??

Smile! Det var lenge siden ja! Så koselig du stikker innom. :klemmer:

Junior har blitt kjempestor ja! Han vokser i turbofart og veier 5.950 gram nå. Skjønner ikke hvor den lille nyfødte babyen tok veien? :klø: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lenge siden jeg har vært innom her nå. Først var jeg jo hos mamma i noen dager, og etter vi kom hjem har vi vært på farten hver dag. I tillegg gikk batteriet på tastaturet, så jeg hadde ikke noe å skrive med. I dag stjal jeg batteriene fra hustelefonen.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junior oppdaget forresten hendene sine for ei uke siden. Han kan ligge og stirre på dem lenge, men blir litt irritert over at han ikke klarer å kontrollere dem enda. Han kan finne på å slå seg selv i ansiktet, holde dem så nær ansiktet at han nesten ikke kan se dem eller veive så fort at han ikke helt henger med. :ler:

Han er bare så skjønn! Lille store godgutten min! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ikke er fullt så positivt er at han har begynt å tulle så veldig på kveldstid. Den siste uken har han slått seg vrang sånn i syv-åtte tiden og holder det gående i alt fra en til fire timer. Det innebærer at han gråter hysterisk og ikke er fornøyd med noe. Smokken hjelper kun noen sekunder eller minutter av gangen og han vil helst ikke annet enn å bli båret rundt. Jeg tror han har vondt i magen, for til slutt kommer det noen kraftige salver med promp samt at han fyller bleia til randen. Etter det er han ofte roligere.

Det er et sammentreff at han har blitt sånn akkurat nå som han har lenger tid mellom måltidene og har begynt å sove mer om natta. Før var det jo opp og amme annenhver time, men nå kan det gå både fire og fem timer mellom. Holdt på å få sjokk de første gangene det skjedde; jeg kunne ikke tro at klokka var blitt så mye og måtte gni meg i øynene og se på klokka flere ganger før jeg skjønte at han faktisk hadde sovet sammenhengende i flere timer. Det er kjempedeilig at det har blitt sånn, men jeg tror nesten jeg ville hatt amming annenhver time i stedet for de raptusene han får på kveldstid. Det er ganske slitsomt, både for meg og for ham.. :tristbla:

Men ellers er han blid som bare det. Han smiler om kapp med sola for tida. Tror ikke det er lenge til før han ler heller. Høres ut som det er rett før. Jeg gleder meg til det, for ingenting er jo som trillende babylatter! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...