Gjest vimse Skrevet 1. juni 2008 #5281 Del Skrevet 1. juni 2008 Han klarer sikkert vente et par min Jeg vil ut i båt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5282 Del Skrevet 1. juni 2008 Ja, jeg satte på uroen også, så sov han faktisk i et kvarter. Dermed fikk jeg spist ferdig. Åh ja; båt høres fantastisk ut. Skulle gjerne vært i båt jeg også! Har dere ikke fått båten på sjøen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5283 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg prøver babygymmen igjen nå. Og denne gangen var det visst mer interessant. Nå er han både mett, har ren bleie og er litt mer opplagt. Så det var nok det som var galt i går og i stad. Nå ligger han og spreller fornøyd og prater med lekene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. juni 2008 #5284 Del Skrevet 1. juni 2008 Nei, båten står pent forvart, uvasket og upolert Og gubben, ja han ligger og sover sin søteste søvn... Gamle mannen, trodde det var vanlig at jo eldre man ble jo mindre søvn trenger man, men... Babygym er fint. Lille snuppa koser seg så med sin, og de sterke fargene er bare supermorsomme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5285 Del Skrevet 1. juni 2008 Du får bare sparke mannen din i gang, vimse! Han kan da ikke ligge og dra seg på en så fin solskinnsdag som dette? Har du ikke noe du kan lokke ham med da, slik at han kommer seg i gang? Babygymmen har visst blitt veldig morsom ja. Han lå og gliste skikkelig til lekene her i stad. Så søt atte! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5286 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jeg og Junior var ute og gikk lang tur i dag. Vi var ute i halvannen time faktisk, og det var utrolig deilig! Sola skinte fra skyfri himmel og det var knallvarmt! Rene midtsommeren! Jeg tror jeg hadde pakket Junior inn litt for mye, for han virket ganske varm da vi kom hjem. Men så har jeg lært det da, at det ikke er nødvendig med både lue, langermet body, bukse pluss et pledd over ham på såpass varme dager som dette. Lua kommer jeg til å beholde på neste gang, men dropper nok pleddet. Tar det heller med oss dersom det skulle bli kjøligere. Etter hvert får han ligge i kortermet body også. Som førstegangsmamma har jeg fortsatt mye å lære. Nå ligger Junior og dupper på sofaen, oppå dyna si og med babyputa under hodet. Han ligger bare i bodyen, og ser ut til å ha det helt passe varmt. For et bedagelig og bekymringsfritt liv de lever. Den som bare kunne hatt det sånn igjen! Endret 1. juni 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5287 Del Skrevet 2. juni 2008 God morgen.. Jeg er overtrøtt. Junior holdt meg våken og i aktivitet fra kl fire til kl seks i natt. Det gikk i mating, gulping, bleieskift, mer gulping, skifte av body og legging. Så våknet han kl syv gjen og skulle ha mer mat. Etter han var ferdig med mating og gulping fikk jeg meg en dusj. Mannen hadde ikke dratt på jobb, så han passet Junior mens jeg var i dusjen. Det gjorde godt med litt vann på kroppen, men jeg våknet visst ikke helt likevel. Jeg tror jeg må ha en dupp sammen med Junior i løpet av dagen. Ellers stuper jeg, tror jeg. Og det kan vi ikke ha noe av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5288 Del Skrevet 2. juni 2008 Nå hører jeg han er i ferd med å våkne inne på soverommet, så da er det vel mattid igjen. Men jeg venter til han er helt våklen og gir meg beskjed om at nå vil han ikke vente lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 2. juni 2008 #5289 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg tror jeg hadde pakket Junior inn litt for mye, for han virket ganske varm da vi kom hjem. Men så har jeg lært det da, at det ikke er nødvendig med både lue, langermet body, bukse pluss et pledd over ham på såpass varme dager som dette. Lua kommer jeg til å beholde på neste gang, men dropper nok pleddet. Tar det heller med oss dersom det skulle bli kjøligere. Etter hvert får han ligge i kortermet body også. Som førstegangsmamma har jeg fortsatt mye å lære. mye å sette seg inn i ja.... de siste gangene har vi også trillet uten teppe over. Ligger på lammeskinn, og har på samme som hos deg. Ser ut til å fungere fint. I går lå hun til og med litt i bare bodyen (og bleien ) oppi bagen sin mens vi spiste middag ute. Men hun var snørrete igjen i natt, så jeg tror det var litt vel vågalt... Like flott vær hos dere også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5290 Del Skrevet 2. juni 2008 Nå hører jeg han er i ferd med å våkne inne på soverommet, så da er det vel mattid igjen. Men jeg venter til han er helt våklen og gir meg beskjed om at nå vil han ikke vente lenger. ..og det tok ikke mer enn fem minutter før han gav klar beskjed. Etter maten fikk han morgenstellet sitt, og nå ligger han fornøyd under babygymmen. Han smiler og spreller som bare det. ----- Mens jeg skrev dette gulpet han ut bodyen sin, så jeg måtte skifte på ham igjen. Og jeg hadde selvsagt glemt gulpeklut på teppet, så det ble også litt vått. Men jeg bare la et pledd under ham nå, så ligger han godt likevel. Han ser ut til å kose seg iallfall. mye å sette seg inn i ja.... de siste gangene har vi også trillet uten teppe over. Ligger på lammeskinn, og har på samme som hos deg. Ser ut til å fungere fint. I går lå hun til og med litt i bare bodyen (og bleien ) oppi bagen sin mens vi spiste middag ute. Men hun var snørrete igjen i natt, så jeg tror det var litt vel vågalt... Like flott vær hos dere også? Ja, det er kjempeflott her også! Skikkelig deilig sommervær! Junior ligger også på lammeskinn i vogna, så det er ikke rart det ble varmt for ham i går. Men nå har mamma'n lært, så i dag skal det nok bli litt bedre for ham. Det er fortsatt snørr her også, men det kan virke som om han har blitt litt bedre i forhold til sånn han var for et par dager siden. Jeg håper han snart er helt frisk igjen. Får så vondt av ham når nesa er så tett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5291 Del Skrevet 2. juni 2008 Nå sovnet han jammen meg under babygymmen. Tror han var litt trøtt ja. Da skal jeg benytte anledningen til å spise ferdig frokosten min i fred. ...nei, det skulle jeg visst ikke sagt, for nå våknet han til igjen. Tror jeg skal prøve å legge ham over i kurven, for han virker så trøtt at han trenger en dupp. Så ser vi hvordan det blir tatt i mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5292 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja, der sovnet han fort gitt. Nå skal jeg spise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5293 Del Skrevet 2. juni 2008 Og der ble klokka elleve, så nå våknet Junior igjen og er sulten. Det er helt rart hvor fininnstilt han er på klokka. Hver andre time hele dagen igjennom, så sant vi ikke er ute i vogna eller i bilen. Da sover han mer og kan gjerne vente litt lenger med å få mat. Godt at jeg akkurat rakk å spise ferdig selv nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. juni 2008 #5294 Del Skrevet 2. juni 2008 Ingen tvil om at det har kommet en ny sjef her nei Godt du får spist og dusjet -og kanskje til og med sovet litt? -innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5295 Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, det er sjefen sin det! Nå sover han heldigvis en liten dupp igjen. Det har vært en grei natt. Men jeg sovnet under ammingen og dermed ble Junior sovende ved siden av meg store deler av natta. Det er veldig koselig selv om jeg sover litt lettere da. Jeg er jo redd jeg skal legge meg på ham eller noe sånt. Fordelen med å ha ham liggende i senga mi er at han sover lenger mellom måltidene; gjerne en time ekstra. Og det er jo deilig igjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5296 Del Skrevet 3. juni 2008 I dag tenker jeg vi skal ut og trille litt igjen. Vi var ute en tur i går ettermiddag også, og da kledde jeg ham litt mindre. Merket at han var passe varm, så nå har jeg lært litt om påkledning i sommervarmen. Men jeg tror jeg drøyer litt til med å ha på ham kortermet når vi er ute. Han har på seg det her inne og vi har verandadøra åpen hele dagen. Men det kan fortsatt være litt skarp vind ute. Kan heller brett opp armene dersom behovet skulle melde seg. Nå bør jeg vel gå og stelle meg litt, samt finne frem vognbagen. Tror vi tar turen ut etter neste mating. Når han skal ha mat så ofte, er vi avhengige av å gå ut med en gang han har spist. Ellers risikerer jeg at han blir akutt sulten når vi fortsatt er langt hjemmefra. Og det ville ikke vært så morsomt. Det er sannelig vanskelig å ta ting på sparket med en liten en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 3. juni 2008 #5297 Del Skrevet 3. juni 2008 Han klarer ikke vente litt med maten når dere er ute og triller? Håper uansett dere får en fin trilletur Er jo så deilig og varmt ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 3. juni 2008 #5298 Del Skrevet 3. juni 2008 Har vært og badet ved barneskolen borti her hos meg, fyi det var deilig! :-D Turbo, venninna og alle tre bikkjene var selvfølgelig med, lillehunden til turbo badet tærne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5299 Del Skrevet 4. juni 2008 Han klarer ikke vente litt med maten når dere er ute og triller? Håper uansett dere får en fin trilletur Er jo så deilig og varmt ute Joda, normalt sett klarer han å vente litt med maten. Men noen ganger ikke, slik som i dag. Heldigvis var jeg nesten hjemme igjen da han begynte å mase om mat. Derfor liker jeg å dra ut med en gang han har spist, slik at jeg har litt tid å gå på. Ja, det er nydelig vær! Helt perfekt tid å ha permisjon på! :-D Har vært og badet ved barneskolen borti her hos meg, fyi det var deilig! :-D Turbo, venninna og alle tre bikkjene var selvfølgelig med, lillehunden til turbo badet tærne Badet? Det hørtes faktisk ganske kaldt ut. Brrr... Jeg må ha MINST 20 grader i vannet før jeg tør å dyppe tåa nedi! Synes jeg ser jeg og lillehunden til Turbo sammen; begge bader kun tærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 4. juni 2008 #5300 Del Skrevet 4. juni 2008 Slår meg sammen med Bippe og hunden jeg... 20 grader +++ før jeg tør bevege meg uti... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå