Sense Skrevet 30. mai 2008 #5261 Skrevet 30. mai 2008 Bare glem den pm'en. Av og til er Gule Sider enklere å deale med enn gps'en
Catus Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5262 Skrevet 30. mai 2008 Ja, det er sant det. Men vi har trøbbel med at huset vårt ikke kommer frem på GPS'en, altså. På mange typer må man plotte inn nabohuset i stedet. Det er akkurat som om huset vårt ikke finnes. Litt rart i og med at det har stått her siden 1971..
Sense Skrevet 30. mai 2008 #5264 Skrevet 30. mai 2008 Så rart, iom at det er så gammelt. Men jeg finner ikke gatene rundt heller, så det er som om hele området ikke eksisterer.. I dag får jeg iallefall teste noe nytt. Blir spennende å se om jeg er en dyktig kartleser.
Gjest vimse Skrevet 30. mai 2008 #5265 Skrevet 30. mai 2008 Kos dere masse!! Hadde vært koselig å snike seg bort, men det er det ikke tid til i dag
Sense Skrevet 30. mai 2008 #5267 Skrevet 30. mai 2008 Kos dere masse!! Hadde vært koselig å snike seg bort, men det er det ikke tid til i dag Vi får prøve igjen en annen gang... (vi vet jo hvor ofte der kommer slike sjangser) Sense: Det er knallenkelt å finne frem! Godt å høre. Heldigvis er mannen med, han er flink til å holde hodet kaldt, mens jeg derimot stresser som bare fy når jeg skal lete frem plasser der jeg ikke er kjent.
Catus Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5268 Skrevet 30. mai 2008 Det er bare å ringe dersom du ikke finner frem. Men nå blir jeg mast skikkelig på her, så det er best jeg adlyder.
Sense Skrevet 30. mai 2008 #5269 Skrevet 30. mai 2008 Jepp, ringer om det blir skikkelig krise Kos deg med "maset" så SEES vi plutselig
Gjest vimse Skrevet 30. mai 2008 #5270 Skrevet 30. mai 2008 Vi får prøve igjen en annen gang... (vi vet jo hvor ofte der kommer slike sjangser) Ja ikke vel... Godt å høre. Heldigvis er mannen med, han er flink til å holde hodet kaldt, mens jeg derimot stresser som bare fy når jeg skal lete frem plasser der jeg ikke er kjent. Første gangen vi var der borte fulgte vi bare gulesider, og de var helt up to date :-D
Sense Skrevet 30. mai 2008 #5271 Skrevet 30. mai 2008 Gule sider var helt geniale :-D Har printa ut veibeskrivelse og kart i alle slags str, så jeg tror det skal gå veldig greit
Catus Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5272 Skrevet 30. mai 2008 (endret) Vil du si i fra når dere er i Mandal, så vet jeg sånn ca når dere er her. Da kan jeg kanskje få matet Junior rett før dere kommer, så slipper jeg å gjøre det mens dere er her. = mer tid til dere Endret 30. mai 2008 av Bippe
Catus Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5273 Skrevet 30. mai 2008 *lager muffins med sjokoladebiter til Sense og mannen skal komme* Junior har vært veldig snill i dag, så jeg har faktisk fått tid til å rydde det verste rotet, vasket badet samt støvsugd litt her og der. Selv om huset fortsatt ikke er prikkfritt føles det bedre å ta i mot besøk nå.
Catus Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5275 Skrevet 30. mai 2008 Det var kjempekoselig med besøk av Sense og mannen! Det var sannelig på tide at vi traff hverandre nå, etter 2,5 år med massiv skravling på KG, MSN, sms og facebook. Håper vi sees igjen om ikke så alt for lenge. :-D Junior var ekemplarisk hele tiden mens de var her. Han ble litt mer masete etter de dro, men han roet seg etter et deilig bad. Han har ikke sovnet for natta enda, men han ligger iallfall rolig oppi kurven sin. Han fikk mat kl halv elleve, så jeg regner med at det er tid for mer mat halv ett. Tror ikke han sovner før det.
Catus Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #5276 Skrevet 30. mai 2008 Ønsker deg en fin helg Tusen takk og i like måte! Håper i grunnen du kommer til å tilbringe din helg på føden.
Sense Skrevet 31. mai 2008 #5277 Skrevet 31. mai 2008 Vi koste oss masse MASSE igår. Plager meg at vi hadde det så travel Da mannen sa vi måtte dra var det som om det falt en stein ned i magen. Allerede!? Tenkte jeg.. Vi kom jo nettopp. Jeg visste jo vi ikke kunne bli så veldig lenge, men tiden bare fløy. Vi skulle vært der mye lengre, det får vi ta igjen neste gang Lille Junior er bare så utrolig skjønn :-D Kjempe glad for å ha fått sett ham i levende live.. (Ja, dere og altså.. :-D ) Han ble nok litt urolig for han savnet oss Syns huset var kjempefint jeg. Vi er så vandt til oppusing og alt det som medfører så slike ting la vi ikke merke til, hadde du ikke styrt på før vi kom, hadde vi neppe sett noen forskjell. Ser ikke etter rot og støv hos andre. Det hadde vært like gøy uansett Men jeg skjønner deg, jeg hadde nok gjort det samme, det er bare sånn vi kvinnfolk er skapt Nei.. Å.... Dette var bare så gøy :-D Jeg kommer liksom ikke over det.. På en måte... Gi lille Junior en liten nuss på kinnet fra meg. Han er den fineste guttebabyen jeg har sett på veldig lenge!!!!
Catus Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5278 Skrevet 1. juni 2008 Så bra at dere koste dere! Det gjorde vi også! Og jeg håper vi får muligheten til å treffes igjen om ikke lenge. Som jeg skrev i bloggen din, er det mange muligheter; både dyreparktur, grilling og hva som helst ellers. Vi bor jo ikke SÅ langt unna hverandre at det skal være umulig å finne på noe igjen. Og overnattingsmuligheter er det jo også hos oss, så den biten er også grei. :-D Takk for skryt av huset. Jeg er ikke helt enig med deg at det er fint (enda), for det er for mye som bare er halvferdig. Dessuten er jeg ikke fornøyd med innredningen av stua. Må nok ommøblere litt samt kjøpe litt bilder. Men som vi snakket om; ting tar tid.. Og verdens skjønneste baby har herved fått et nuss fra deg! :-D
Catus Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5279 Skrevet 1. juni 2008 (endret) Vi hadde en fin dag i går. Mannen hadde frihelg, så dermed tok vi oss en tur til sørlandsparken. Vi tok med oss svigermor også, slik at hun kunne få se Junior igjen. Vi skulle kjøpe babygym til Junior, pluss at vi kikket etter gassgrill. Grillen vi har har rustet så fælt, så vi må enten kjøpe en ny del til den eller kjøpe en helt ny grill. Og i og med at det er en billig grill vi har, heller vi mest mot å bare kjøpe en ny. Så vi var ute for å sjekke priser. Sto og siklet på en til 30.000,-; det var GRILL det! Men vi nøyer oss nok med en til 2-3000,-. Det holder i massevis for oss! Vi er jo ikke akkurat gourmetkokker. Vi koste oss alle fire. Junior var snill som et lam og sov store deler av dagen. Han elsker heldigvis å bli trillet i vogna. Han var våken en stund rett etter han fikk mat og ny bleie, og da hadde vi kalesjen nede slik at han fikk se ut. Han gjorde store øyne over alle farger og former han så. Fulgte skikkelig med og koste seg. :rødme: Babygymmen vi kjøpte har forløpig ikke vært noen suksess. Han har ikke hatt tålmodighet til å ligge der særlig lenge. Mulig han har vært trøtt eller sulten akkurat da, så vi skal prøve igjen. Den var iallfall veldig fin og med masse farger på, så den burde jo være interessant for ham. Nå sover han en liten dupp i kurven sin. Prøvde å legge ham i vippestoen i stad, men det var visst ikke aktuelt å ligge der. Han begynner å få sine meninger om hvor han vil sove nå; stabeisten. Ellers håper jeg vi får tatt en trilletur i dag. Det er fortsatt deilig sommervær her. Må bare nyte det nå mens vi kan! Edit: Tidenes skriveleif! Vi KIKKET etter grill, vi kUkket ikke.. Endret 1. juni 2008 av Bippe
Catus Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5280 Skrevet 1. juni 2008 Og der våknet Junior. Det er to timer siden sist han spiste, så nå er han vel sulten igjen. Men jeg holder på å spise selv, så jeg bare forsøkte meg på å dytte inn smokken. Håper det holder i fem minutter slik at jeg får spist ferdig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå