Catus Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5161 Del Skrevet 29. april 2008 Fysj! Det skulle ikke vært lov å ha så høye priser! Det samme gjelder tannlege. Det skulle vært samme egenandel der som hos legen! Hadde det vært billigere, hadde jeg sikkert gått til tannlegen oftere enn det jeg gjør. Nå går jeg alt for sjelden.. Etter litt mat, et bleieskift og ny body roet Junior seg. Nå sover han søtt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 29. april 2008 #5162 Del Skrevet 29. april 2008 Så kjekt å høre at han hadde lagt på seg da Vi har vært i byen idag og jeg kjøpte soveposer til barna. til vi skal på hytten i sommer. og jenta syntes det var storstas å få sovepose, så hun har gått rundt med den nå i hele ettermiddag. tok den til og med på lekeplassen og hoppet i trampolina med den! Lillegutt datt ned fra senga og slo hull i leppa si, så det ble en del blod og skriking en stund... En helt vanlig dag hjemme hos Ghost for å si det sånn Ha en fin kveld og gi Junior en god natt klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5163 Del Skrevet 29. april 2008 Det skal jeg gjøre! :-D Morsomt å hoppe på trampoline med sovepose. Og stakkars lillegutt som falt og slo seg da. Det ser alltid så skummelt ut med masse blod og hyling. Men jeg håper det har gått over nå og at det går bra med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5164 Del Skrevet 29. april 2008 Her har det ikke blitt så mye søvn på Junior likevel. Han har slitt med magevondt, stakkar. Jeg har vekslet mellom å ha ham på fanget og liggende i kurven. Han sovnet nesten hver gang han lå hos meg, men våknet da jeg la ham over i kurven. Der ble han liggende å klage. Smokken fungerte fint som trøst inntil han mistet den - om igjen og om igjen. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har puttet den inn igjen. Men nå sovnet han iallfall. Håper han sover en liten stund. Jeg holder på å studere bruksanvisningen på brystpumpa. Må nesten prøve den snart og introdusere flaska til Junior. Jeg kommer aldri til å klare å amme offentlig, så derfor er jeg avhengig av at han vil ha flaske med morsmelk. *krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5165 Del Skrevet 30. april 2008 Junior sov svært lite i går, men heldigvis sov han greit i natt. Han skulle ha mat annenhver time da, men det begynner jeg å bli vant til nå. Så lenge han sover imellom måltidene skal jeg være fornøyd. Jeg prøvde forresten pumpa i går. Det var i grunnen litt tungvindt, det tok ganske lang tid synes jeg. Desstuen måtte jeg sitte så langt fremoverbøyd at jeg fikk vondt i ryggen. Pumpa knirket jo også så fælt at jeg aldri i livet kan bruke den med folk rundt. Diskret og lydløs står det i bruksanvisningen. Yeah right! Junior tok forresten flaska med en gang og melka gikk rett ned. Jeg torte ikke å pumpe ut så mye, av frykt for at det ikke skulle være nok igjen dersom han ikke ville ta flaska. Så jeg pumpet ca 50 ml. Det var selvsagt ikke nok, så han fikk resten av kveldsmaten etter et bleieskift. Da ble han mett og god, og sovnet greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 30. april 2008 #5166 Del Skrevet 30. april 2008 Uff ja, den pumpegreia har heller aldri jeg fått dreisen på, følte meg litt som den melkekua der jeg sto fremoverbøyd med brystet nedi pumpa... Jeg prøvde heller Hipp morsmelkerstatning en gang jeg skule se om lillegutt tok flasken. Og det gikk veldig greit, faktisk så greit at han ikke ville ha pupp mer, kun flaske.. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 30. april 2008 #5167 Del Skrevet 30. april 2008 :rødme: Var innom på FB'en din og så bildene du hadde der... :dåne: Noe så hærlig!!! Helledussen.. Han er jo til å spise opp jo!! :rødme: Prøv å gi pumpen en sjangse til, kan være det går bedre neste gang.. Test litt forskjellige stillinger, så slipper du kanskje ryggvondten.. Er det Avent pumpe du har? Jeg hadde det, og min og knirket fælt, var sikker på at hele greia skulle knekke mens jeg satt der og pumpet.. Men den overlevde to unger. Kos deg i møkkaværet, jeg har til en forandring bedre vær enn deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 30. april 2008 #5168 Del Skrevet 30. april 2008 Det er ganske avslørende med den knirkinga ja! Men må du bøye deg frem? Er det nødvendig? Okei, jeg har kanskje ikke rett til å uttale meg siden jeg ikke har prøvd selv, men jeg syntes bare det hørtes så rart ut Kommer sola snart til oss eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5169 Del Skrevet 30. april 2008 Uff ja, den pumpegreia har heller aldri jeg fått dreisen på, følte meg litt som den melkekua der jeg sto fremoverbøyd med brystet nedi pumpa... Jeg prøvde heller Hipp morsmelkerstatning en gang jeg skule se om lillegutt tok flasken. Og det gikk veldig greit, faktisk så greit at han ikke ville ha pupp mer, kun flaske.. Ha en fin dag! Følte meg også litt som ei melkeku. Men jeg har ikke lyst til å gå over til MME når jeg først har så mye mat til ham. Jeg gir ikke opp med den pumpa altså, jeg må nok bare øve meg litt. :rødme: Var innom på FB'en din og så bildene du hadde der... :dåne: Noe så hærlig!!! Helledussen.. Han er jo til å spise opp jo!! :rødme: Prøv å gi pumpen en sjangse til, kan være det går bedre neste gang.. Test litt forskjellige stillinger, så slipper du kanskje ryggvondten.. Er det Avent pumpe du har? Jeg hadde det, og min og knirket fælt, var sikker på at hele greia skulle knekke mens jeg satt der og pumpet.. Men den overlevde to unger. Kos deg i møkkaværet, jeg har til en forandring bedre vær enn deg Ja, er han ikke skjønn? :rødme: Jeg skal absolutt gi pumpen mange sjanser til. Jeg er jo avhengig av å bruke den før jeg skal ut i offentligheten. Og som jeg sa til Ghost over her, vil jeg ikke gå over til MME bare fordi pumpen er litt tungvinn nå i starten. Baren jeg øver meg litt mer, så går det sikkert bedre. Og ja; det er en manuell Avent-pumpe jeg har. Det er ganske avslørende med den knirkinga ja! Men må du bøye deg frem? Er det nødvendig? Okei, jeg har kanskje ikke rett til å uttale meg siden jeg ikke har prøvd selv, men jeg syntes bare det hørtes så rart ut Kommer sola snart til oss eller? Avslørende ja; det kan du trygt si. Kan ikke bare snike meg bort fra folk for å pumpe da, nei. Har liksom ingen andre unnskyldninger for hvorfor jeg sitter der og knirker heller. Kunne vel sagt at jeg har dårlige og bråkete ledd, men tror vel neppe at noen hadde gått på den.. Men ja; jeg må bøye meg fremover for at melken skal kunne renne nedover i pumpa og ned i flaska. Men det kan være at jeg etter litt øvelse finner en stilling som fungerer bedre. Iallfall sånn at jeg ikke får vondt i ryggen av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5170 Del Skrevet 30. april 2008 Junior har ikke sovet stort i dag. Han har vært våken nesten konstant siden vi sto opp. Han sovnet imidlertid nettopp nå, og jeg håper det varer en stund til. Hører han småklynker litt innimellom, men satser på at han er så trøtt at han sover seg gjennom mageknipene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 30. april 2008 #5171 Del Skrevet 30. april 2008 Dårlig og bråkete ledd ja Nei uff, ang. det med pumpestilling(for et ord ), jeg mente ikke å virke krass eller noe, jeg bare er nysgjerrig, og det vet du jo at jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 30. april 2008 #5172 Del Skrevet 30. april 2008 Du må bare gi han morsmelk så lenge du har det. men hos meg så slutta ene puppen å produsere melk... av en eller annen rar grunn, men da var lillegutt 5 måneder, så jeg gikk over til MME istedetfor. Idag har jeg og ungene vært på stranda og lekt oss litt. Lillegutt elsker å være ute, og med støvler på så han får plaske i vannet, har han det som plommet i egget. Og ble ikke veldig glad når vi måtte hjem igjen, men han bruker fortsatt å sove en stund på formiddagen, så vi måtte bare hjem Nå sitter jeg her å er fortsatt sulten, selv om jeg har prøvd å erstatte lunsjen med nutrilett slankepulver.. føler jeg kunne slukt en hel hjemmelagd pizza alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5173 Del Skrevet 30. april 2008 Dårlig og bråkete ledd ja Nei uff, ang. det med pumpestilling(for et ord ), jeg mente ikke å virke krass eller noe, jeg bare er nysgjerrig, og det vet du jo at jeg er... Pumpestilling? *får bilder i hodet jeg ikke vil ha der* Jeg synes da ikke du var krass, og jeg vet jo at du er nysjgjerrig. Skjønte akkurat hva du mente og hvordan du mente det, så slapp av du snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5174 Del Skrevet 30. april 2008 Slanker du deg, Ghost? Hvorfor det? *kan ikke minnes at du har sett ut som at du trenger det* :klø: Og hvorfor i all verden ønsker du å bruke Nutrilett slankepulver? Det blir man da ikke mett av? Nei, spis heller fornuftig og kutt ned på godteri og brus. Det var det jeg gjorde i fjor, og da gikk jeg ned 7 kilo på ikke så alt for lang tid. En mye sunnere måte å slanke seg på! Så koselig å leke seg på stranda! Skjønner godt at han ikke hadde lyst å hjem å sove! Jeg skjønner godt at du gikk over til MME når den ene puppen sluttet å samarbeide og lillegutt var blitt såpass stor. Da blir det litt annerledes ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 30. april 2008 #5175 Del Skrevet 30. april 2008 Dumt at du gjemmer bordt bilder av jr. dit hvor jeg ikke kan få tittet på. (men jeg forstår hvorfor) *fabelaktig ordsammensetning vimse* humre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 30. april 2008 #5176 Del Skrevet 30. april 2008 Nei, trenger det vel ikke sånn sett, men ei venninne av meg hadde prøvd det. Ho hadde aldri tid til frokost, så ho drakk en sånt glass i stedetfor, og har gått ned 9 kg. Så jeg tenkte å prøve det, bare på "gøy" egentlig. Hadde ikke skada å gått ned 3 kg til sommeren... Tar det ikke så veldig seriøst. Men det er som du sier, å heller kutte ned på søtt og brus.. men det er jo så sabla godt jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5177 Del Skrevet 30. april 2008 Dumt at du gjemmer bordt bilder av jr. dit hvor jeg ikke kan få tittet på. (men jeg forstår hvorfor) *fabelaktig ordsammensetning vimse* humre Hei Toro! Jeg la ut et par bilder av Junior på en tidligere side her. Så dersom du vil se, er det fritt frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 30. april 2008 #5178 Del Skrevet 30. april 2008 Hei Toro! Jeg la ut et par bilder av Junior på en tidligere side her. Så dersom du vil se, er det fritt frem. De har jeg sett Bippe. Pen gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5179 Del Skrevet 30. april 2008 Nei, trenger det vel ikke sånn sett, men ei venninne av meg hadde prøvd det. Ho hadde aldri tid til frokost, så ho drakk en sånt glass i stedetfor, og har gått ned 9 kg. Så jeg tenkte å prøve det, bare på "gøy" egentlig. Hadde ikke skada å gått ned 3 kg til sommeren... Tar det ikke så veldig seriøst. Men det er som du sier, å heller kutte ned på søtt og brus.. men det er jo så sabla godt jo Det som er negativt med Nutrilett og slike dietter, er jo at det gjerne er så mye lettere å gå opp igjen i vekt når man slutter med det. Begynner man å spise mer fornuftig, kommer man inn i en ny rutine som blir en del av et "nytt liv," om du skjønner. Det fungerte iallfall veldig bra for meg inntil jeg ble gravid og ulvehungeren tok over. Har ikke klart å starte igjen etterpå, men jeg har ambisjoner om å klare det etter hvert. I starten nå er det så mye besøk, og da blir det for mange søte fristelser til at jeg klarer det enda. Må jo servere noe når det kommer folk, og det blir ikke det samme å servere bare frukt og grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5180 Del Skrevet 30. april 2008 De har jeg sett Bippe. Pen gutt. Tusen takk for det! :-D Jeg tror dessverre ikke at jeg kommer til å legge ut flere bilder her på KG. Han blir lettere og lettere å kjenne igjen ettersom han blir større, og da blir jeg så paraniod.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå