Gjest vimse Skrevet 7. april 2008 #4961 Skrevet 7. april 2008 Javisst, jeg har blitt en kløpper på å forstå bloggene så du får bare plinge hvis du står fast!
Sense Skrevet 7. april 2008 #4962 Skrevet 7. april 2008 Kan du bare lage den for meg, og plinge meg når du er ferdig???
Sense Skrevet 7. april 2008 #4964 Skrevet 7. april 2008 (endret) Tenkte meg det, men måtte iallefall prøve... Nå er Ungkaren slutt, så jeg skal se om jeg får det til... Om mine små grå er villige til å samarbeide.. Endret 7. april 2008 av Sense
Skravla Skrevet 7. april 2008 #4965 Skrevet 7. april 2008 Tenkte meg det, men måtte iallefall prøve... Nå er Ungkaren slutt, så jeg skal se om jeg får det til... Om mine små grå er villige til å samarbeide.. Er ikke noe problem å fikse en blogg.
Gjest vimse Skrevet 7. april 2008 #4968 Skrevet 7. april 2008 At det ikke var noe problem å fikse blogg
Skravla Skrevet 7. april 2008 #4969 Skrevet 7. april 2008 At det ikke var noe problem å fikse blogg å ja... trodde jeg hadde gått glipp av noe jeg.
Sense Skrevet 7. april 2008 #4970 Skrevet 7. april 2008 Ja, du gikk glipp av blonde meg.. Er glad for at jeg kjenner vimse, og at det ikke var en fremmed, hadde nok følt meg passe dum da, vil jeg tro...
Skravla Skrevet 7. april 2008 #4971 Skrevet 7. april 2008 Ja, du gikk glipp av blonde meg.. Er glad for at jeg kjenner vimse, og at det ikke var en fremmed, hadde nok følt meg passe dum da, vil jeg tro... Er greit å kjenne modder eller admin ja....
Sense Skrevet 7. april 2008 #4973 Skrevet 7. april 2008 Er greit å kjenne modder eller admin ja.... Ja jammen er det det!! Må ha tålmodiheten på plass de som har den jobben!!!
Skravla Skrevet 7. april 2008 #4974 Skrevet 7. april 2008 Ja jammen er det det!! Må ha tålmodiheten på plass de som har den jobben!!! Sikker derfor jeg sluttet Eller var det da all tålmodighet ble brukt opp :klø:
Catus Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4975 Skrevet 8. april 2008 (endret) Skravlekjerringer! *går og leter etter sense sin blogg* Og hei til Turbotøsa! Koselig å se deg også! Du følger med, ja? Det nærmer seg jo tippedatoen din nå. Endret 8. april 2008 av Bippe
Catus Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4976 Skrevet 8. april 2008 Jeg får ikke sove! Og jeg lurer meg på om det er ting på gang her. I fall det ikke er det, er det iallfall en veldig kraftig falsk alarm.. Jeg har jo hatt vonde kynnere i hele dag. Det begynte litt i går, men da var det ikke så veldig vondt og jeg tenkte egentlig ikke så mye på det. I dag har det vært litt mer og litt oftere. Jeg la meg kl halv elleve i stad, og håpet på å få en like god natts søvn som jeg fikk i går. Men nei.. Jeg kunne like gjerne stå opp og jeg gikk og satte meg i stua for å lese. Jeg begynte å ta tiden på kynnerne mine, og jaggu kom de ikke med ca 5 minutters mellomrom og jeg syntes de var blitt litt vondere. Etter halvannen time prøvde jeg å legge meg til å sove igjen. Jeg sovnet så vidt, men sov kanskje bare en time til sammen. Jeg stod opp igjen nå kl fire. Kynnerne kommer fortsatt med 5 minutters mellomrom, og jeg synes de har blitt enda litt vondere. Så jeg lurer meg på.. Heldigvis har vi jordmortime kl 10 i dag, og da får vi vel svar på hva dette er. Godt at bagen er pakket og alt annet er klart til den lille. Dette er jaggu spennende, men veldig skummelt også! Men mest av alt sitter jeg her og gleder meg nå! :-D
Catus Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4977 Skrevet 8. april 2008 Auu.. Jeg kan ikke tro at dette er uskyldige kynnere lenger. De skifter på å komme hvert 3., 4. og 5. minutt og varer i ca 30-40 sekunder. Lurer på om jeg snart burde ringe føden for å høre.. *skummelt* Men litt også!
Catus Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4979 Skrevet 8. april 2008 Ja, ikke sant? Jeg ringte føden, og vi skal ta en tur innover snart. Har kledd på meg, pakket bagen helt ferdig samt vasket opp gryta og stekepanna fra middagen min idag. Kan jo ikke ha noe som står og lukter mens vi er borte. Nå venter vi bare på at den ene katten skal komme hjem før vi drar. Som dere sikkert skjønner er jeg forløpig ganske avslappet på dette. Iallfall akkurat nå. Istad skalv jeg av spenning, så det går litt opp og ned. Jeg kan iallfall late som om jeg er veldig rolig! Jordmoren på føden sa at det er en risiko for at vi blir sendt hjem igjen, og det er jeg forberedt på. Men vi tenker som så at det er bedre med en kontroll for mye enn en for lite.
Catus Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4980 Skrevet 8. april 2008 Da drar vi snart! Jeg overlater roret til sladrisene mine heretter. Men som sagt er jeg forberedt på å bli sendt hjem igjen, og da ser dere meg i løpet av dagen. Håper selvsagt at jeg slipper det, men vi får se.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå