Sense Skrevet 7. april 2008 #4941 Del Skrevet 7. april 2008 Det er godt å ha noen å skylde på Tror vi drøyer de der terror mld.. Nevnene mine har ikke godt av sånt Som om det ikke er spennende nok allerede, liksom!? Den der dusjen var jeg like holden i, og hele greia ble bare mas.. "Husk nå å ikke låse døra, dra i snora om du føler deg svimmel, vil helst ikke finne deg liggende på gulvet..." blabla.. Men alt i alt så var det sikkert lurt da, så var jeg nydusja og "fresh og fin" til jeg kom opp på barsel... Av og til er det godt andre tenker for oss.. Vonde kynnere er bra Tenk om du slipper å vente 7 dager.... God dusj!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. april 2008 #4942 Del Skrevet 7. april 2008 Så koselig at dere fikk et slikt kort! Det må være godt å få med seg et slikt minne. Fint å høre at sykehusene gir så god behandling i en sånn trist situasjon som dere kom i. Det betyr mye! Sykehuser var faktisk fantastisk flinke med hjelp og oppfølging, så jeg kan ikke få rost de nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 7. april 2008 #4943 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg er ikke lei av å være gravid enda altså, og jeg er sikker på at jeg gjerne kunne gått i et par-tre uker til. Men da måtte jeg helst fått garantier for at Junior ikke ville legge på seg i den perioden. Jeg har ikke så lyst til å få en kjempebaby, nemlig. Han skal jo ut på en grei måte også.. den tanken skjønner jeg godt!! jeg var kjempebekymra for stooor baby, også fikk jeg en minibaby. husk at det er størrelsen på hodet som er det viktigste, og der legger de ikke på seg så mye (får man håpe)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. april 2008 #4944 Del Skrevet 7. april 2008 Får satse på at nurket ikke blir "tjukk i huet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4945 Del Skrevet 7. april 2008 Den der dusjen var jeg like holden i, og hele greia ble bare mas.. "Husk nå å ikke låse døra, dra i snora om du føler deg svimmel, vil helst ikke finne deg liggende på gulvet..." blabla.. Men alt i alt så var det sikkert lurt da, så var jeg nydusja og "fresh og fin" til jeg kom opp på barsel... Av og til er det godt andre tenker for oss.. Vonde kynnere er bra Tenk om du slipper å vente 7 dager.... God dusj!! Ja, vonde kynnere er veldig bra; de er der fortsatt men har ikke endret seg noe eller blitt hyppigere. I dag har jeg nok vært mer klar for fødsel enn tidligere, jeg har faktisk tatt meg selv i å glede meg litt. Men som jeg har nevnt tidligere er jeg ikke lei, og kan gjerne vente enda litt til altså. Kanskje greit at noen tenker for en rett etter fødselen ja. Høres egentlig litt praktisk ut, så slipper man å bruke energi på det selv. Sykehuser var faktisk fantastisk flinke med hjelp og oppfølging, så jeg kan ikke få rost de nok Godt å høre! Du vil jo kjenne noen av folkene der fra før også, slik at det blir greit når du skal på føden neste gang. Litt betryggende, vil jeg tro. den tanken skjønner jeg godt!! jeg var kjempebekymra for stooor baby, også fikk jeg en minibaby. husk at det er størrelsen på hodet som er det viktigste, og der legger de ikke på seg så mye (får man håpe)! Godt du sier det! Tror vi trenger å bli påminnet akkurat det der noen ganger. Får satse på at nurket ikke blir "tjukk i huet" Med så smarte foreldre som oss skal det nok mye til før han blir "tjukk i huet, altså." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 7. april 2008 #4946 Del Skrevet 7. april 2008 Misunner deg litt som snart skal føde, altså.. Er jo en så fin opplevelse Desverre er det toget gått for lenge siden *gammel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4947 Del Skrevet 7. april 2008 Gammel, my ass altså! Du er jo ett år yngre enn meg, så ikke kom her og kom her! For da er jo jeg steingammel.. Og for ikke å tenke på vimse da. Hun er olding dersom du er gammel! Sorry vimse, måtte bare få frem poenget.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4948 Del Skrevet 7. april 2008 Åh, det er noen fugler som sitter i et tre rett på utsiden her, og de synger noe så vanvittig! Det er så koselig å høre på! Får skikkelig vårstemning.. Håper bare ikke kattene er på fuglejakt i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4949 Del Skrevet 7. april 2008 Men du, sense.. Hvor er dagboka di? Det kommer vel en ny en snart, håper jeg? *savne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. april 2008 #4950 Del Skrevet 7. april 2008 Gammel, my ass altså! Du er jo ett år yngre enn meg, så ikke kom her og kom her! For da er jo jeg steingammel.. Og for ikke å tenke på vimse da. Hun er olding dersom du er gammel! Sorry vimse, måtte bare få frem poenget.. Så Vimse er olding.... Nøyaktig hvor olding er hun. Hun vil nemlig ikke røpe noe selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4951 Del Skrevet 7. april 2008 Hvis hun ikke vil si det, så tør ikke jeg heller å sladre om det altså. *pingle* Men jeg kan jo likevel røpe at hun slett ikke er noen olding. Bare noen bitte-få år eldre enn meg. Jeg bare dro frem henne som et eksempel for å få frem poenget mitt, da jeg vet hun tåler det. Kjenner henne såpass godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 7. april 2008 #4952 Del Skrevet 7. april 2008 Gammel, my ass altså! Du er jo ett år yngre enn meg, så ikke kom her og kom her! For da er jo jeg steingammel.. Og for ikke å tenke på vimse da. Hun er olding dersom du er gammel! Sorry vimse, måtte bare få frem poenget.. Jaa... Dere er steingamle... Neida.. Det er vel bare heller for å "trøste" meg selv tror jeg... Tviler nemlig på at mannen vil sy sammen strengen igjen Jeg må bare godta at jeg_er_ferdig!! Åh, det er noen fugler som sitter i et tre rett på utsiden her, og de synger noe så vanvittig! Det er så koselig å høre på! Får skikkelig vårstemning.. Håper bare ikke kattene er på fuglejakt i kveld.. Ååå.. Herlig!! De kvitrer masse her og om dagen... Er så herlig å sette seg ute på trappen med en kopp kaffe og røyk og høre på fuglesangen... Er bare møkkalukten som ødelegger idyllen om dagen!! Men du, sense.. Hvor er dagboka di? Det kommer vel en ny en snart, håper jeg? *savne* Jo altså!!! Du kjenner meg... Er akkuratt i en "fase" der jeg veldig gjerne skulle hatt dagboka, men gjør det lurest i å la være å ha den!! Men det kommer en ny helt plutselig.. Må ha osv vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4953 Del Skrevet 7. april 2008 Jaa... Dere er steingamle... Neida.. Det er vel bare heller for å "trøste" meg selv tror jeg... Tviler nemlig på at mannen vil sy sammen strengen igjen Jeg må bare godta at jeg_er_ferdig!! Tja, det vil jo tiden vise da. Mannen her sier også at han vil kappe strengen etter to barn, men vi får se.. Men jeg har inntrykk av at det er sånn for de fleste nå for tiden; dvs at de stopper etter to barn. Iallfall de fleste jeg kjenner har stoppet med det. Man skal jo ha tid til å følge opp barna også, og det er jo nesten en heltidsjobb bare det. Ååå.. Herlig!! De kvitrer masse her og om dagen... Er så herlig å sette seg ute på trappen med en kopp kaffe og røyk og høre på fuglesangen... Er bare møkkalukten som ødelegger idyllen om dagen!! Du og den møkkalukta, ja! Den har jeg ikke merket stort til her enda. Men så plager det meg ikke heller. Jo altså!!! Du kjenner meg... Er akkuratt i en "fase" der jeg veldig gjerne skulle hatt dagboka, men gjør det lurest i å la være å ha den!! Men det kommer en ny helt plutselig.. Må ha osv vet du Godt å høre! Jeg tenkte nok at det ville komme en ny en etter hvert, men måtte bare forsikre meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. april 2008 #4954 Del Skrevet 7. april 2008 Misunner deg litt som snart skal føde, altså.. Er jo en så fin opplevelse Det husker jeg du sa til meg også. Da skjønte jeg at det kanskje ikke var så mye å grue seg til så etter det gledet jeg meg. (enkel sjel å overtale ) Men jeg kan ikke si meg mer enig nå altså! Det er jo helt hinsides fantastisk opplevelse. Nesten så jeg vurdere å få mange barn så jeg kan få fødselsopplevelsen sel vom jeg holdt på i flere døgn!!! Lykke til Bippe! Kynnere er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #4955 Del Skrevet 7. april 2008 Tenk om det skjer noe her snart da! Lillegutten din er sikkert ikke "tjukk i hue" Det håper jeg ikke min er heller. Hverken bokstavlig eller i overført betydning Min blir visst stor, men iflg jordmødre får man skjelden større unger enn man klarer å føde. Det er godt å tenke på. Jeg er litt unormal og vil ha minst tre, gjerne fire-fem barn jeg Men vi får se hvordan det er å ha en først Selv om bare en er uaktuelt uansett da - vil ikke at h*n skal være enebarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4956 Del Skrevet 7. april 2008 Men jeg kan ikke si meg mer enig nå altså! Det er jo helt hinsides fantastisk opplevelse. Nesten så jeg vurdere å få mange barn så jeg kan få fødselsopplevelsen sel vom jeg holdt på i flere døgn!!! Lykke til Bippe! Kynnere er bra! Åh, sånt er godt å høre for meg som ikke har opplevd det enda. Det å høre at en langvarig fødsel med bekkensmerter tross alt er en fantastisk opplevelse gjør godt langt inni sjelen. :-D Og kynnere er visst veldig bra, ja! Men det kan jo fortsatt dra ut.. Tålmodighet, tålmodighet! Tenk om det skjer noe her snart da! Lillegutten din er sikkert ikke "tjukk i hue" Det håper jeg ikke min er heller. Hverken bokstavlig eller i overført betydning Min blir visst stor, men iflg jordmødre får man skjelden større unger enn man klarer å føde. Det er godt å tenke på. Jeg er litt unormal og vil ha minst tre, gjerne fire-fem barn jeg Men vi får se hvordan det er å ha en først Selv om bare en er uaktuelt uansett da - vil ikke at h*n skal være enebarn. Jeg vil heller ikke ha enebarn (om jeg er så heldig å kunne få flere). Mannen har ikke søsken, og han sier han hele tiden har savnet det. Så han øsnker heller ikke at sønnen hans skal bli enebarn. Godt vi er enige om det iallfall! Men jeg tror ikke du er unormal som ønsker mange barn. Jeg kunne gjerne ønske meg mange jeg osgå, men jeg avventer litt for å se hvordan jeg takler ett barn først. Jeg tror det er mer arbeid enn man ser for seg, og jeg vil helst få tid til å følge opp alle sammen på en god måte. Om det betyr at jeg dermed må stoppe med to stk, så gjør jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 7. april 2008 #4957 Del Skrevet 7. april 2008 Selvsagt! Hvem andre skal jeg skylde på, liksom??? Nei si det!?! Alder ja, næh, jeg er bare moden SI meg, har det ikke snødd hos deg i dag? Jeg hørte et fugletrekk her hos meg på dagen i dag og tenkte på stakkars fuglene som kommer hjem til snø og slaps... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 7. april 2008 #4958 Del Skrevet 7. april 2008 Og, sense: blogg da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 7. april 2008 #4959 Del Skrevet 7. april 2008 Tja, det vil jo tiden vise da. Mannen her sier også at han vil kappe strengen etter to barn, men vi får se.. Det var akkuratt det min og sa før vi fikk eldstejenta, og jammen holdt han det han lovte.. Det er jo veldig greit da, slippe å tenke og hoppe av i svingen og sånt Men jeg har inntrykk av at det er sånn for de fleste nå for tiden; dvs at de stopper etter to barn. Iallfall de fleste jeg kjenner har stoppet med det. Man skal jo ha tid til å følge opp barna også, og det er jo nesten en heltidsjobb bare det. Vennene våres stopper og på to, mens alle søstrene våres får 3 (kanskje 4 og om hun får viljen sin igjen, er visst litt problems akkuratt der) og de klager ikke noe spesielt altså.. Den eldste ble badet hver dag, mellomste et par dager i uken, minsten blir vasket med klut sånn inni mellom Vi har det bare så travelt med alle aktivitetene til jentene, og så skal mannen og jeg drive med våres+ lekser og lesing til prøver... Er glad jeg får gå hjemme på heltid altså.. Det gjør jo dagene lettere.. Du og den møkkalukta, ja! :fnise:Den har jeg ikke merket stort til her enda. Men så plager det meg ikke heller. Jeg er utrolig hårsår når det gjelder den_der lukta.. Var virkelig lurt å flytte til bondelandet med den nesa mi altså... Godt å høre! Jeg tenkte nok at det ville komme en ny en etter hvert, men måtte bare forsikre meg. Den er grei Er godt å begynne på ny av og til.. Jeg legger jo ut så utrolig mye og da, så det er greit å slette litt.. Det husker jeg du sa til meg også. Da skjønte jeg at det kanskje ikke var så mye å grue seg til så etter det gledet jeg meg. (enkel sjel å overtale ) Men jeg kan ikke si meg mer enig nå altså! Det er jo helt hinsides fantastisk opplevelse. Nesten så jeg vurdere å få mange barn så jeg kan få fødselsopplevelsen sel vom jeg holdt på i flere døgn!!! Lykke til Bippe! Kynnere er bra! Tror jeg sier det til alle.. Men de skal jo følges opp og, smile... Tror du kommer til å klare det kjempefint altså, men..... Nei.. Jeg skjønner det ikke helt at det går jeg.. Men jeg er jo Mrs. Stressa Nr1 og da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 7. april 2008 #4960 Del Skrevet 7. april 2008 Og, sense: blogg da?? Jau.... Hadde jeg ikke det her engang tro!?!? :klø: Finnes den enda tro?? Husker det var masse stress å lage den til.. Er det blitt lettere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå