Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usj, nå ringte mannen nettopp. Han hadde egentlig tenkt å komme hjem litt tidligere fra jobb i dag, men noe hadde skjedd sånn at han bli senere enn vanlig i stedet. :sur:

Jaja, da slipper jeg å tenke på å lage middag iallfall. Han er nok ikke hjemme før i åtte-tida, og da synes jeg det er litt sent å spise middag.

Jeg får heller finne på noe varmt til meg selv snart. Blir vel noe spenstig som Rett i koppen-suppe eller noe sånt.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe :sjarmor: Da kommer han nok til termindatoen da ;) Rett i koppen er ikke så ille da, kan bli kjedelig i lengden, men veldig greit og kjapt og lage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bippe-mor.... hvis termin er 14. april, så er tickeren din feil. Den sier 5 dager igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på nå hvorfor 14 april er en så bra dag å bli født på! For det er jo lønningsdagen min! :ler::lol:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe :sjarmor: Da kommer han nok til termindatoen da ;) Rett i koppen er ikke så ille da, kan bli kjedelig i lengden, men veldig greit og kjapt og lage!

Det kan bli rimelig kjedelig i lengden, ja. Og egentlig vet jeg ikke om jeg har lyst på heller..

Men jeg er sånn at jeg ikke gidder å lage noe særlig middag bare til meg selv. De dagene jeg er alene tar jeg bare noe veldig kjapt og enkelt.

Men så får vi se hva jeg får lyst på når den tid kommer. Jeg har nettopp trykt i meg en god og sunn brødskive med nugatti, så jeg tror middagen blir utsatt litt til.

Jeg spiser forresten så mye for tida, det er helt sykt. Er sulten konstant! Trodde det var etter fødselen ulvehungeren kom jeg; hvordan skal det gå dersom dette skal ta seg enda mer opp? :overrasket:

Jeg skal til kontroll hos jordmor i morra, og jeg har sikkert lagt på meg to kilo bare på den siste uka.. :fnise:

Bippe-mor.... hvis termin er 14. april, så er tickeren din feil. Den sier 5 dager igjen.

Ja, jeg vet det. Men tickeren viser nedtelling på engelsk (eller var det amerikansk) måte, og der regner de svangerskapet som to dager kortere enn i Norge. Skjønner egentlig ikke hvorfor det er sånn. :klø:

Det blir litt tungvindt på den måten. Men jeg kommer nok til å fjerne hele tickeren snart, og heller justere manuelt hvor mange dager som gjenstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på nå hvorfor 14 april er en så bra dag å bli født på! For det er jo lønningsdagen min! :ler::lol:

Har råd til gave du da.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Ja, da er det klart det er en perfekt dag å komme til verden på!

Vi satser på at du har rett. Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å føde på termin. Da rekker han ikke å vokse seg så altfor stor til han skal ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker måten du tenker på, altså.. :lur:

:ler:

Finnes det noen annen måte da? :ler:

Hvis du skal vente på min lønningsdag, så kommer du til å bli kjempelei av å gå gravid...... 14 dager på overtid. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke lei av å være gravid enda altså, og jeg er sikker på at jeg gjerne kunne gått i et par-tre uker til. Men da måtte jeg helst fått garantier for at Junior ikke ville legge på seg i den perioden. Jeg har ikke så lyst til å få en kjempebaby, nemlig. Han skal jo ut på en grei måte også.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da slipper jeg å tenke på å lage middag iallfall. Han er nok ikke hjemme før i åtte-tida, og da synes jeg det er litt sent å spise middag.

Jeg får heller finne på noe varmt til meg selv snart. Blir vel noe spenstig som Rett i koppen-suppe eller noe sånt.. :fnise:

Nå må du passe på å spise ordentlig for deg og junior da :nei:

Nydelig signatur du har laget, forresten. Blir like rørt av den hver gang jeg ser den. :hjerte:

Tusen takk. Er veldig glad i det kortet vi fikk av jordmoren med avtrykk av hender og føtter :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må du passe på å spise ordentlig for deg og junior da :nei:

Tusen takk. Er veldig glad i det kortet vi fikk av jordmoren med avtrykk av hender og føtter :rødme:

Jeg gjør jo ikke annet enn å spise, jo.. :fnise:

Men det er ikke bare suppe og nugatti det går i altså, sånn for å forsvare meg selv litt. I går var det foliestekt laks med kokte poteter og wokede grønnsaker til middag. Så det er ikke like galt hver dag. ;)

Så koselig at dere fikk et slikt kort! Det må være godt å få med seg et slikt minne. Fint å høre at sykehusene gir så god behandling i en sånn trist situasjon som dere kom i. Det betyr mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endret likegodt signaturen min nå. Tickeren viste jo feil antall dager igjen, og det er jo det folk ser på nå på slutten. Tenkte det blir litt greiere dersom jeg heller oppdaterer manuelt hver dag. Må bare huske det nå da.. ;)

Men nå tenkte jeg å ta den gode og lange dusjen jeg snakket om tidligere i dag. Kjenner det frister veldig akkurat nå. Så må jeg vel prøve å få spist litt (mer :fnise:) etterpå.

Ellers kan jeg jo fortelle at kynnerne mine faktisk er litt vonde i dag. Men de er ikke regelmessige og langt i fra vonde nok til å være rier. Så det er ikke noe spennende på gang, bare forberedelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! :sjarmor:

Men du bør jo egentlig skylde på Junior, altså. Det er jo han som bare erter oss og ikke kommer ut. Jeg kan jo ikke gjøre annet enn å fortelle om hva som skjer med kroppen min, og jeg kan jo ikke gjøre noe fra eller til uansett.

Han er en liten luring, tror jeg. Ligner vel på faren sin på det punktet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...