Catus Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4901 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg har ikke tippa! 12. april! :-D Da skal jeg oppdatere lista! Jeg bruker babyolje ja. Både i badevannet og på fingrene når jeg masserer magen hans når han har magevondt. Jeg har også noen prøver på såpe, men har ikke brukt det foreløpig... de er jo ikke skitne disse små, så jeg har ikke sett behovet enda. Det der med å bruke olja til massasje har jeg ikke tenkt på. Og det var i grunnen veldig lurt! Jeg tror jammen jeg skal kjøpe en flaske jeg. Hvilket merke er best, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4902 Del Skrevet 6. april 2008 Oppdatert liste: Tippeliste: 1.april: smile 10.april: vimse 10.april: Turbotøsa 11.april: Liljen 12.april: Trampe 13.april: sense 15.april: Gopia 15.april: Vannmelon 16. april: Daria 17.april: imli 17.april: Skravla 18.april: angelou 19.april: monja 19.april: Toblerone 19.april: Eeyore 20.april: Bippe For informasjonens skyld: terminen er 14.april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. april 2008 #4903 Del Skrevet 6. april 2008 Aha... Så ikke linken til tippelista di jeg.. Men, ikke lenge igjen til 17ende nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4904 Del Skrevet 6. april 2008 Aha... Så ikke linken til tippelista di jeg.. Men, ikke lenge igjen til 17ende nå! Nei, det er jammen ikke lenge i den store sammenhengen. Men det er enda mindre tid igjen til den 10. april! For da kommer jo jenta di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 6. april 2008 #4905 Del Skrevet 6. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. april 2008 #4906 Del Skrevet 6. april 2008 Hehe, ja du mener det? Kan se ut som om du ligger godt an ift å få rett! Er ikke mange igjen på tippelista nå. 6,7,8 og 10 april er tippa. Og 6. blir det neppe... vet ikke helt hva premien er da. Heder og ære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4907 Del Skrevet 6. april 2008 Hei snuppa! Du er inne og sjekker, skjønner jeg? Hehe, ja du mener det? Kan se ut som om du ligger godt an ift å få rett! Er ikke mange igjen på tippelista nå. 6,7,8 og 10 april er tippa. Og 6. blir det neppe... vet ikke helt hva premien er da. Heder og ære? Heder og ære tar jeg i mot med glede! Men selvsagt håper jeg jo for din skyld at jeg ikke får rett. Jeg håper hun kommer før, siden du er så lei av å være gravid. Ønsker deg bare det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 6. april 2008 #4908 Del Skrevet 6. april 2008 Aner ikke hvilket merke som er best.. jeg bruker opp prøvene som kom i alle de forskjellige pakkene foreløpig. Har ikke merka noen forskjell på de merkene jeg har prøvd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4909 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg har ikke henta pakkene mine enda, så jeg har ikke sett hva de inneholder. Jeg venter til pakkene er avhentet da, så ser jeg hva som funker best når Junior endelig bestemmer seg for å komme. Huff, nei nå har jeg sittet her og kopet lenge. Mannen har jobbet i garasjen hele tiden, så nå føler jeg at jeg må gå og gjøre noe fornuftig slik at jeg har et svar å komme med når han kommer inn igjen og spør meg "hva jeg har gjort i dag." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 6. april 2008 #4910 Del Skrevet 6. april 2008 Min mann har funnet ut at det ikke er verdt å stille akkurat det spørsmålet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. april 2008 #4911 Del Skrevet 6. april 2008 Har også en mann som er ute og jobber. Har hjelpa ham litt, men tror jeg går mest i veien for ham egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4912 Del Skrevet 7. april 2008 Min mann har funnet ut at det ikke er verdt å stille akkurat det spørsmålet Så god oppdragelse har jeg ikke på ham enda.. Men han spurte faktisk ikke i går, og det synes jeg i grunnen passet veldig bra. Jeg hadde jo vasket et par runder med klær samt var i full gang med middagen da han kom inn, så NOE hadde jeg jo gjort da.. Har også en mann som er ute og jobber. Har hjelpa ham litt, men tror jeg går mest i veien for ham egentlig... Det er ofte sånn jeg også føler det. Særlig nå som jeg ikke kan gjøre noe likevel. Og da føler jeg egentlig at det er best å bare bli inne. Jeg er ikke til noen nytte uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4913 Del Skrevet 7. april 2008 God morgen forresten! Jeg er fortsatt her, ingen action i natt heller. Men jeg sov faktisk ganske godt, så det var deilig! :-D Jeg har fortsatt mye kynnere, og telte faktisk over dem for første gang i går. Telte vel 9 stk på en time mens jeg satt og så på TV i går kveld. Men det har liksom blitt normalen for meg, så jeg reagerer ikke nevneverdig på det. Noen av dem er litt småvonde nederst i magen, men ikke mer enn at det ikke betyr noe. Jeg venter tålmodig, jeg.. Nå er mannen på jobb, og jeg sitter og spiser frokost for meg selv. Har ikke så mye planer i dag, utover å ta meg en god og lang dusj samt vaske litt klær og finne ut av hva vi skal ha til middag i dag. Ikke de største aktivitetene, med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 7. april 2008 #4914 Del Skrevet 7. april 2008 whee... Nå er det ikke lenge igjen Er like spennende hver gang jeg får mld altså... Og blir nesten litt skuffet hver gang.. Vil lese at det gjelder fødsel Godt at du får noen gode netter nå da Satser på du er sånn passe uthvilt når fødselen begnner... Om den bare ikke begynner om kvelden da.. Det gjorde det begge gangene med meg, så jeg var rimelig fesen når det var over.. Husker med mini, da det hele var over, jeg lå med henne i sengen, og jordmoren sto og pratet til meg, jeg lå bare der og nikket og flirte og var godt på vei inn i drømmeland Hoppet til noen ganger da jeg i søvne følte mini falt i gulvet, men sov videre i god tro at noen plukket henne opp for meg Og da jeg lå der så godt og sov, kom plutselig jordmoren og vekket meg og sa at det var på tide med en dusj... Dårlig gjort sånn midt om natten altså.. Fine planer du har for dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. april 2008 #4915 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg vil tippe... 14 april!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. april 2008 #4916 Del Skrevet 7. april 2008 En uke igjen til termin nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. april 2008 #4917 Del Skrevet 7. april 2008 Og jeg må bare få si en gang til at jeg er veldig glad for at du kom tilbake til KG, altså! Tusen takk Bippe Er litt godt å være tilbake også. Fint at jeg kan følge med dere på slutten og glede meg når dere får barn. Var litt redd at det kom til å bli veldig sårt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. april 2008 #4918 Del Skrevet 7. april 2008 Bare 1 uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4919 Del Skrevet 7. april 2008 Er like spennende hver gang jeg får mld altså... Og blir nesten litt skuffet hver gang.. Vil lese at det gjelder fødsel Godt at du får noen gode netter nå da Satser på du er sånn passe uthvilt når fødselen begnner... Om den bare ikke begynner om kvelden da.. Det gjorde det begge gangene med meg, så jeg var rimelig fesen når det var over.. Husker med mini, da det hele var over, jeg lå med henne i sengen, og jordmoren sto og pratet til meg, jeg lå bare der og nikket og flirte og var godt på vei inn i drømmeland Hoppet til noen ganger da jeg i søvne følte mini falt i gulvet, men sov videre i god tro at noen plukket henne opp for meg Og da jeg lå der så godt og sov, kom plutselig jordmoren og vekket meg og sa at det var på tide med en dusj... Dårlig gjort sånn midt om natten altså.. Kanskje jeg skal sende deg en terror-melding eller to, sånn bare for å øke spenninga! Jeg håper også at jeg er litt uthvilt til det starter på ordentlig. Det er derfor jeg ikke gjør så veldig mye på dagtid lenger. Det blir mye sitting og sånne små gjøremål som ikke tar så på. Det kan bli litt kjedelig i lengda, men jeg gidder bare ikke å slite meg ut før jeg skal gå 5-mila. Makan til frekk jordmor som vekket deg midt på natta da. Også bare for en dusj sin skyld! Men du var vel litt takknemlig etterpå kanskje? Det må være litt deilig å få dusjet etterpå, selv om man er rimelig sliten. Jeg vil tippe... 14 april!!! Akkurat termindatoen, det. Tippeliste skal herved oppdateres! En uke igjen til termin nå... Ja, tenk det! Det er jammen ikke lang tid! Men jeg går sikkert noen dager over, vil jeg tro. Tusen takk Bippe Er litt godt å være tilbake også. Fint at jeg kan følge med dere på slutten og glede meg når dere får barn. Var litt redd at det kom til å bli veldig sårt... Det hadde jo ikke vært så rart om du synes det var veldig sårt. Bare naturlig det. Jeg synes iallfall du er kjempesterk, og jeg tror det at du kom tilbake kan hjelpe deg litt med det å la livet gå videre. Håper iallfall det. Nydelig signatur du har laget, forresten. Blir like rørt av den hver gang jeg ser den. Bare 1 uke!! Ja, 7 dager! Det føles både sånn og sånn :hår: på en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4920 Del Skrevet 7. april 2008 Tippeliste: 1.april: smile 10.april: vimse 10.april: Turbotøsa 11.april: Liljen 12.april: Trampe 13.april: sense 14.april: Reka 15.april: Gopia 15.april: Vannmelon 16. april: Daria 17.april: imli 17.april: Skravla 18.april: angelou 19.april: monja 19.april: Toblerone 19.april: Eeyore 20.april: Bippe For informasjonens skyld: terminen er 14.april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå