Gjest Kardemomme Skrevet 4. april 2008 #4881 Del Skrevet 4. april 2008 Legger igjen en helgehilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. april 2008 #4882 Del Skrevet 4. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. april 2008 Forfatter #4883 Del Skrevet 5. april 2008 Godt du sover bedre da. Kos dere i kveld, ferdig middag hørtes deilig ut God helg Takk for det! Vi koste oss veldig i går kveld, det var virkelig godt å komme seg ut litt! Først fikk vi en deilig middag med kyllingfilet med bacon, saus, salat og fløtegratinerte poteter. Skikkelig godt! Til dessert fikk vi sjokoladefondant med rikelig rennende sjokolade inni og med iskrem til. Det var virkelig mat for mons, altså! Da skal du ikke se bortifra at det skjer noe ikveld Ja, jeg tenkte samme tanken selv. Men det skjedde ingenting, gitt. Bare masse kynnere, som vanlig. Legger igjen en helgehilsen Koselig å se deg, Gopia! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. april 2008 #4884 Del Skrevet 5. april 2008 39 uker nå jo! Siste innspurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. april 2008 #4885 Del Skrevet 5. april 2008 39 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. april 2008 Forfatter #4886 Del Skrevet 5. april 2008 Gosh! 39 uker ja! :dåne: Puh, nå er det ikke langt unna gitt! Men ingen action enda. Jeg sov faktisk ikke så galt i natt, selv om det ble mange flere doturer enn vanlig. Det pleier som regel å holde med å stå opp en gang, men i natt ble det både fire og fem ganger. Kom helt ut av tellinga til slutt. Ellers er det fortsatt masse kynnere her, men ingen vondter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. april 2008 Forfatter #4887 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Jeg holder faktisk på å pakke sykehusbagen nå. Burde vel egentlig ha gjort det for lenge siden, men jeg har hele tiden følt at jeg har sååå god tid. I dag så jeg på tickeren min og fikk litt hetta; det er jo bare noen svært få dager igjen! Så dermed fant jeg frem kofferten og startet pakkingen. Har til og med pakket ned det meste av toalettsaker. Tenkte å ha toalettmappa mi stående fremme de siste dagene/ukene bare sånn for sikkerhets skyld. Greit å slippe å pakke sammen alt under riene. Ellers holder jeg på med å rydde plass til babytinga på badet (såpe, kluter, kremer o.l). Må rydde et par hyller for å få plass til alt, og da er det en del som går i søpla. Men jeg sparer på så mye rart, så det er litt godt å få rensket litt opp. Ingen vits i å spare på gamle rester av stylingprodukter, utslitte smykker osv. Jeg kommer ikke til å bruke det likevel. Endret 5. april 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. april 2008 #4888 Del Skrevet 5. april 2008 Ja nå nærmer det seg jo den 10. så det kan være greit å gjøre seg klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. april 2008 Forfatter #4889 Del Skrevet 5. april 2008 Ja, ikke sant? Nå har jeg og mannen spist middag, og han har lagt seg til å sove litt. Han har jobbet i garasjen i hele dag, så han var visst litt sliten. Jeg fikk ikke til å sove, så jeg stod like godt opp igjen. Skal sette over en klesvask til samt rydde på kjøkkenet etter middagen. Lurer på om jeg skal prøve å bake litt også. Tenkte kanskje amerikanske muffins ville vært godt. Ellers har jeg pakket bagen nesten helt ferdig i dag, det er bare noen få ting som mangler. Det er ting som jeg vet jeg kommer til å få bruk for før det skjer noe, sånn som f.eks morgenkåpa (bruker den hver gang jeg dusjer). Badet er også ferdig ryddet og vasket (hyllene iallfall), så nå står det babyting fremme i stedet for hårføner, smykker, gamle såper o.l. Det ser veldig koselig ut med alt babyutstyret fremme, men litt uvirkelig også. Hver gang jeg ser på det, tenker jeg at "hvorfor i all videste verden har jeg bruk for sånt?" :klø: Jeg skjønner visst ikke dette her enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. april 2008 #4890 Del Skrevet 5. april 2008 Kan tenke meg at det er litt uvirkelig ja. Veldig glad for at vi ikke fikk begynt på barnerommet, for da hadde det nok vært ekstra tungt å komme hjem... Og jeg beklager å måtte si det, men du må nok holde ut i 14 dager til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. april 2008 #4891 Del Skrevet 6. april 2008 Hei hei Tenk at du allerede er 40 uker snart. Herremin som tiden flyr. Har ikke tippet jeg, så jeg tipper 11 april :) Håper du får en flott søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4892 Del Skrevet 6. april 2008 Kan tenke meg at det er litt uvirkelig ja. Veldig glad for at vi ikke fikk begynt på barnerommet, for da hadde det nok vært ekstra tungt å komme hjem... Og jeg beklager å måtte si det, men du må nok holde ut i 14 dager til Jeg forstår godt at du er glad dere ikke fikk startet på barnerommet. Det er godt at dere fortsatt har den delen å glede dere til til neste gang. Håper dere slipper å vente like lenge på nestemann som dere måtte den første gangen. Og jeg må bare få si en gang til at jeg er veldig glad for at du kom tilbake til KG, altså! Jeg kan gjerne holde ut i 14 dager til jeg, altså. For jeg er heldigvis ikke lei av å være gravid enda. Men jeg vil ikke vente lenger enn det, for jeg ønsker ikke at Junior skal vokse seg så stor og feit. Jeg skal jo ha ham ut også. Hei hei Tenk at du allerede er 40 uker snart. Herremin som tiden flyr. Har ikke tippet jeg, så jeg tipper 11 april :) Håper du får en flott søndag. Liljen! Så koselig å endelig se deg igjen! Det var jammen lenge siden! At tiden flyr ja? Det skal sannelig være sikkert! Jeg henger ikke helt med selv.. Tipping skal noteres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 6. april 2008 #4893 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg hadde også ei sånn skikkelig rydding på badet da lillemann kom i hus. Men foreløpig har jeg brukt to ting til han: zinksalve og babyolje. Har jeg tippet? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4894 Del Skrevet 6. april 2008 I dag kan jeg herved erklære at slimproppen har gått! :dåne: Jeg skal ikke legge ut noen detaljer, men det var ingen tvil for å si det sånn. Men det trenger jo ikke å bety noe. Jeg kan fortsatt gå i et par uker før det skjer noe mer. Det er ikke andre tegn til action, så jeg smører meg med tålmodighet en stund til. Kjenner kun litt murringer av og til, men ikke sånne som gjør nevneverdig vondt. Det er nok bare kroppen som driver og forbereder seg til den store dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. april 2008 #4895 Del Skrevet 6. april 2008 Oi, så spennende da Har ikke sett noe til den i det hele tatt jeg... Men det er jo mange som ikke merker noe til den. Selv om jeg må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på den! Kan du ikke legge ut tippelista på nytt da? Husker ikke hva jeg tippa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4896 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg hadde også ei sånn skikkelig rydding på badet da lillemann kom i hus. Men foreløpig har jeg brukt to ting til han: zinksalve og babyolje. Har jeg tippet? :klø: Tror ikke du har tippet nei. Bruker du den babyolja altså? Da jeg var på innkjøpsrunde på apoteket, ble jeg rådet til kun å kjøpe sinksalve og en flytende babysåpe. Såpa kunne jeg bruke i badevannet av og til. Jeg spurte om olje, men hun mente det ville bli så klissete og at man egentlig ikke har bruk for det. Dermed kjøpte jeg det ikke. Men kanskje jeg skulle få tak i en likevel, sånn for sikkerhets skyld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4897 Del Skrevet 6. april 2008 Oi, så spennende da Har ikke sett noe til den i det hele tatt jeg... Men det er jo mange som ikke merker noe til den. Selv om jeg må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på den! Kan du ikke legge ut tippelista på nytt da? Husker ikke hva jeg tippa... Den var ikke noe å se på, for å si det sånn.. Så du har i grunnen ikke gått glipp av noe. Men jeg forstår at du er nysgjerrig likevel, det er jo naturlig at man blir det. Det ligger link til tippelista i signaturen min, men jeg kan godt legge den ut her en gang til så ser du hva du tippet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4898 Del Skrevet 6. april 2008 Tippeliste: 1.april: smile 10.april: vimse 10.april: Turbotøsa 11.april: Liljen 13.april: sense 15.april: Gopia 15.april: Vannmelon 16. april: Daria 17.april: imli 17.april: Skravla 18.april: angelou 19.april: monja 19.april: Toblerone 19.april: Eeyore 20.april: Bippe For informasjonens skyld: terminen er 14.april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 6. april 2008 #4899 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg har ikke tippa! 12. april! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 6. april 2008 #4900 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg bruker babyolje ja. Både i badevannet og på fingrene når jeg masserer magen hans når han har magevondt. Jeg har også noen prøver på såpe, men har ikke brukt det foreløpig... de er jo ikke skitne disse små, så jeg har ikke sett behovet enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå