Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

13.mars er notert! :)

Nå skal jeg ikke påberope meg å kunne lese Senses tanker, men du tror ikke det var 13. april hun mente da...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal jeg ikke påberope meg å kunne lese Senses tanker, men du tror ikke det var 13. april hun mente da...? ;)

:hoho:

Ooops! Der kom det en liten leif, ja! Synes kanskje det ble i overkant optimistisk med mars..

Eller det kan vel kanskje ikke kalles optimistisk heller, nesten litt pessimistisk. For jeg har ikke tenkt til å føde SÅ tidlig!

Men til mitt forsvar: jeg skrev april i tippelista.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, han må gjerne komme LITT før tiden (en uke eller så), men jeg ser helst at han holder seg innendørs hele mars måned. Ønsker ikke noen prematurbaby.. :riste:

----

Nei, nå er det sortering av skittentøy og påsetting av vaskemaskin som står for tur. Har jo ikke gjort noe fornuftig enda i dag, annet enn å skravle masse med vimse på MSN. :)

Kjenner jeg begynner å bli klar for litt mat også. Må ta en titt i kjøleskapet for å se om det finnes noe spennende der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Å for et skjønt lite vesen jeg holdt i dag. Tenk, så myk at du nesten ikke kjenner at du tar på huden :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig! :hjerter_rundt:

Gleder meg til å holde mitt eget lille myke vesen om kort tid!

Fikk du forresten mannen med på holding? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag begynte mannen sent på jobb, så vi fikk faktisk spist frokost sammen. Koselig det! Selv om vi spiste i stua og TV'n sto på. :fnise:

Fint å ha ham hjemme litt uansett. Men han skal til gjengjeld jobbe sent i kveld..

I dag må jeg prøve å få gjort litt mer fornuftig enn jeg klarte i går. Vi får se hvordan det går. Men nå vil jeg gå å lage meg litt kakao. Synes det er så kaldt her på arbeidsrommet i dag, så jeg merker jeg småfryser litt. Da vil det gjøre godt med varm kakao! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, der ja! Nå sitter jeg med en kopp rykende varm kakao pg beina trygt plassert i de gode Ole Brum-tøflene mine. Nå kan jeg sitte her litt til før jeg må opp og gjøre noe fornuftig.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh.. Hørtes ut som du koser deg nå!!

Vil sløve med beina på bordet, og Ole Brumm tøffler på.. Men den gang ei.. Nyt det ;)

Jeg har en kopp varm latte da, så litt kos er det, her jeg sitter på kjøkkenet med en stk masejente og et stk snorkende dyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal nyte det så lenge jeg kan! For i april er det nok slutt på det. Iallfall i samme skala som nå.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er helt sikkert..

Men får jo håpe at lilleprinsen blir snill som et lam, sover hele dagen og natten.. Det er fullt mulig det altså.. Da blir det gode dager ;)

Men uansett, livet blir snudd på hodet.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen tro på at Junior blir snill som et lam. Han blir jo sønn av sin far, må vite! :fnise:

Neida, mannen var faktisk veldig snill og rolig som baby, for i følge svigermor gråt han så og si aldri. Det var verre med meg som hadde kolikk.. :forvirret:

Men så byttet vi om på rollene etter hvert som vi vokste til; mannen ble bøllete og jeg ble engel. Så det blir spennende å se hvem av oss han ligner mest på. Jeg håper på en gylden mellomting! ;)

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Om han blir en liten bøll, får vi håpe han bøller fra seg på dagtid da, så er han engel om natten ;)

Vet du om kolikk er arvelig eller??

Får virkelig håpe dere slipper unna det der styret..

Men uansett finnes der nok mer hjelp for kolikkunger nå enn det gjorde da du var baby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Om han blir en liten bøll, får vi håpe han bøller fra seg på dagtid da, så er han engel om natten ;)

God løsning! :ler:

Men jeg aner ikke om kolikk er arvelig. Håper i grunnen ikke det, for da er det vel større sjanse for at Junior får det? Jaja, ikke noe å gjøre med uansett, kommer det så kommer det. Vi skal vel takle det også på et vis. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått gjort LITT fornuftig, iallfall. Har satt to nye hyller inn i klesskapet, tat ut og inn av oppvaskmaskinen, ryddet på kjøkkenet og satt over en bolledeig. Nå venter jeg bare på at den skal heve ferdig, slik at jeg kan trille dem ut. Spiser litt i mellomtiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Boller hørtes godt ut, med sjokoladefyll eller? Det er NAM :sikle:

Ja, så langt resten av kokesjokoladen rakk. Jeg har nemlig vært desperat etter søtt et par ganger, og dermed forsynt meg av den tidligere.. :sjenert:

Men de fleste av bollene fikk sjokolade, mens noen få ikke fikk noenting. Satser på at de blir gode likevel. De står og etterhever nå, om ikke lenge skal de inni ovnen. Jeg gleder meg til å smake! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stønn..

*har spist for mange boller*

Nå skal jeg legge meg i horisontalen på sofaen og kose meg med Ugly Betty og LOST. Så blir det køya etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...