Gjest imli Skrevet 1. mars 2008 #4641 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) 34 uker! Endret 1. mars 2008 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4642 Del Skrevet 1. mars 2008 I dag har jeg gått gjennom alt babytøyet og sortert det etter størrelse i kommoden. Nå skal jeg bare vaske dem etter størrelse også, slik at jeg holder kontroll over hva som er hva. Ser ut til at vi har MYE klær i str 50-68 (har fått så innmari mye klær), men ikke noe særlig fra 68 og oppover. Men det er jo heller ikke nødvendig enda. Nå vet jeg iallfall hva jeg skal ønske meg av størrelser dersom folk spør. Nei, nå er det dusjen som venter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. mars 2008 #4643 Del Skrevet 1. mars 2008 Vi fikk MASSE i 62, og det har han allerede vokst fra, så håper han kommer til å bruke 68 en stund nå, for det har vi også MASSE av Men har heller ikke så mye i større str, det får jeg kjøpe etterhvert - morsomt å kjøpe litt klær selv også for 34 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. mars 2008 #4644 Del Skrevet 1. mars 2008 :dåne: Her er det lenge siden jeg har vært og du er snart fødeklar!!! :dåne: Høres ut som om du har nok av klær ja. De første str. går så utrolig fort!!!! Fint å ønske seg noe stort ja. Så er det jo salg to ganger i året og da går det an å finne MYE fint! Ha en fin helg!. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. mars 2008 #4645 Del Skrevet 1. mars 2008 Sjitt! Jeg er fortsatt nissemor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. mars 2008 #4646 Del Skrevet 1. mars 2008 Sjitt! Jeg er fortsatt nissemor.... ....for julen varer helt til påske.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 2. mars 2008 #4647 Del Skrevet 2. mars 2008 Så snart vi er flyttet skal jeg også begynne å vaske babytøyet og sortere dem i kommoden. Gleder meg til å pusle med det, er så koselig å se de små klærne som snart skal bli brukt av en liten herremann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4648 Del Skrevet 3. mars 2008 Vi fikk MASSE i 62, og det har han allerede vokst fra, så håper han kommer til å bruke 68 en stund nå, for det har vi også MASSE av Men har heller ikke så mye i større str, det får jeg kjøpe etterhvert - morsomt å kjøpe litt klær selv også for 34 uker Ja, jeg synes også det er gøy å kjøpe litt selv. Men det er kjempefint å få også, altså. Stort sett har det vært veldig fine klær vi har fått, både nytt og brukt. :-D :dåne: Her er det lenge siden jeg har vært og du er snart fødeklar!!! :dåne: Høres ut som om du har nok av klær ja. De første str. går så utrolig fort!!!! Fint å ønske seg noe stort ja. Så er det jo salg to ganger i året og da går det an å finne MYE fint! Ha en fin helg!. Snart fødeklar, ja! Jeg :dåne: :dåne: litt sammen med deg, jeg er nemlig høygravid om to dager! (tickeren viser feil nedtelling med to dager) Gleder meg til salget allerede! Sjitt! Jeg er fortsatt nissemor.... Treiging, altså.. ....for julen varer helt til påske.... Så snart vi er flyttet skal jeg også begynne å vaske babytøyet og sortere dem i kommoden. Gleder meg til å pusle med det, er så koselig å se de små klærne som snart skal bli brukt av en liten herremann Ja, det var en veldig koselig jobb å gjøre. Nå skal de bare vaskes, og kommoden rengjøres før de nyvaskede klærne legges oppi igjen. Det er helt rart å kikke oppi kommoden og se alle småklærne ligge der. De er jo så søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4649 Del Skrevet 3. mars 2008 Dette har jammen vært en slapp helg. Jeg og mannen har nesten ikke gjort noenting fornuftig. Det har vært litt deilig også, men samtidig hadde det jo vært fint å få gjort litt. Vi var ellers på en gåtur i det deilige vårværet i går. Det er kryss i taket for hver gang han vil være med på tur, så den skal jeg leve lenge på! Det var så koselig å gå å holde ham i hånda, det er dessverre alt for sjeldent jeg får sjansen til det. I dag er vårværet over. Det er overskyet og mannen mente de hadde meldt regn og sludd i går. Jeg håper bare vi slipper sånn irriterende hvitt som kan dale ned fra himmelen om vinteren. Har ikke lyst til det! Ellers skal jeg til byen etterpå. Skal møte ei venninne som har fri fra toåringen sin i dag. Så det vil bli veldig koselig og ikke minst fredelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. mars 2008 #4650 Del Skrevet 3. mars 2008 Innom og leser litt. Ha en fin mandagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4651 Del Skrevet 3. mars 2008 Tusen takk for det, koselig du stikker innom. :-D Jeg er hjemme fra byen nå. Det ble en veldig koselig dag. Vi satt på et spisested hele tiden (nesten tre timer) og bare spiste og skravlet. Etter venninna mi dro, stakk jeg innom Kid og fikk kjøpt et helseteppe, to laken (ett til kurva og ett til senga) og to babyhåndklær. Så fikk jeg brukt litt penger i dag også! Det er jammen ikke vanskelig.. Magen min likte visst ikke pizzaen i dag. Den føles skikkelig oppblåst og uvel. Godt mannen blir forsinket fra jobb i dag, for jeg tror ikke magen min blir klar for middag på lenge enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4652 Del Skrevet 3. mars 2008 Argh! Halsbrann gå din vei! Tror jeg skal logge av nå, gå og finne litt Lovehearts og kanskje litt yoghurt. Så blir det forhåpentligvis bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. mars 2008 #4653 Del Skrevet 3. mars 2008 Huff da, halsbrann er noe dritt. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 3. mars 2008 #4654 Del Skrevet 3. mars 2008 Bare 40 dager igjen!! Uff halsbrann er ikke godt God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4655 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Huff da, halsbrann er noe dritt. God bedring Ja, det er virkelig noe dritt. Jeg har heldigvis ikke vært fryktelig plaget med det til nå, men i dag får jeg visst ikke fred. Tror ikke kroppen min likte pizzaen jeg spiste tidligere i dag.. Har spist både Lovehearts og yoghurt i kveld, men det er fortsatt ikke borte. Har kanskje mildnet litt da. Prøvde å legge meg sammen med mannen i stad, men måtte bare stå opp igjen fordi halsbrannen ble verre hver gang jeg la meg ned. Så da får jeg heller sitte litt her da.. Bare 40 dager igjen!! Uff halsbrann er ikke godt God bedring Tusen takk for det! Kan ikke huske å ha sett deg her før, Reka? Velkommen skal du være. Koselig med nye folk! :-D Endret 3. mars 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4656 Del Skrevet 3. mars 2008 Åh, nå har jeg vært trøtt en lang stund, og har hatt lyst til å legge meg. Men halsbrannen har ikke gitt seg, så jeg har ikke tort å legge meg enda. Tror imidlertid jeg skal gå og pusse tennene og prøve meg i horisontalen nå. Jeg er så trøtt at jeg kanskje sovner uansett om halsen brenner eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 4. mars 2008 #4657 Del Skrevet 4. mars 2008 Tipper du får den 13. jeg.. Håper du fikk sovet godt i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 4. mars 2008 #4658 Del Skrevet 4. mars 2008 Halsbrann er en uting! Har gått tom for Link - så etter Oprah () skal jeg tusle bort til butikken og kjøpe en rull eller to med lovehearts, og kanskje en sjokolade også :gjeiper: gratulerer som høygravid! vaske babytøy er gøy - særlig å se de bittesmå plaggene på tørkestativet :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. mars 2008 #4659 Del Skrevet 4. mars 2008 Nå er du høygravid, ja! Har du prøvd Gaviscon? Jeg har ikke vært så veldig plaga med halsbrann jeg heller, men det er fælt hvis man får det om natta... Synes Gaviscon fungerer veldig bra, selv om de er litt ekle å tygge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #4660 Del Skrevet 4. mars 2008 Tipper du får den 13. jeg.. Håper du fikk sovet godt i natt 13.mars er notert! Dere er så ooptimistiske på mine vegne, synes jeg. Det er faktisk jeg selv som ligger nederst på tippelista. Men det er vel for å heller bli positivt overrasket dersom det skulle skje før. Jeg fikk faktisk sove til slutt. Sovnet nokså fort etter jeg la meg, for jeg var vel så trøtt at jeg ikke enset halsbrannen så mye. Kjente litt da, men klarte å sovne likevel. Og jeg har sovet veldig godt. Våknet noen ganger i løpet av natta, samt når mannen skulle på jobb. Men til gjengjeld stod jeg ikke opp før kl elleve i dag, og det var deilig det! Så lenge har jeg ikke sovet på veldig lang tid, og jeg kjente jeg trengte det! :-D Halsbrann er en uting! Har gått tom for Link - så etter Oprah () skal jeg tusle bort til butikken og kjøpe en rull eller to med lovehearts, og kanskje en sjokolade også :gjeiper: gratulerer som høygravid! vaske babytøy er gøy - særlig å se de bittesmå plaggene på tørkestativet :dåne: Lovehearts er faktisk ikke så dumt, altså. Jeg bruker det de gangene jeg har halsbrann. Og jeg synes fanktisk det lindrer litt. Sikkert ikke like bra som Link og Gaviscon, men det utgjør jo en fin unnskyldning for å spise litt godteri.. Jeg tenkte å begynne å vaske babytøyet i dag. Gleder meg til å se dem henge der, ja. Nå er du høygravid, ja! Har du prøvd Gaviscon? Jeg har ikke vært så veldig plaga med halsbrann jeg heller, men det er fælt hvis man får det om natta... Synes Gaviscon fungerer veldig bra, selv om de er litt ekle å tygge... Høygravid.. :dåne: Trodde liksom aldri jeg skulle komme SÅ langt.. Gaviscon har jeg ikke prøvd. Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe det heller, dersom ikke halsbrannen utvikler seg til å bli verre nå på slutten av svangerskapet. Jeg holder meg til Lovehearts forløpig. Men jeg vet hva jeg skal kjøpe dersom det kniper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå