Catus Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4581 Del Skrevet 19. februar 2008 Hvorfor tenkte jeg meg at enten du eller Turbo ville gjette den datoen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4582 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Tippeliste: 1.april: smile 10.april: vimse 10.april: Turbotøsa 11.april: Liljen 12.april: Trampe 13.april: sense 14.april: Reka 15.april: Gopia 15.april: Vannmelon 16. april: Daria 17.april: imli 17.april: Skravla 18.april: angelou 19.april: monja 19.april: Toblerone 19.april: Eeyore 20.april: Bippe For informasjonens skyld: terminen er 14.april. Endret 7. april 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4583 Del Skrevet 19. februar 2008 Fikk et lite anfall av halsbrann i stad, så nå har jeg slukt en halv pakke med Lovehearts. Enten likte Junior det eller så hatet han det, for nå romsterer han for harde livet! Nei, jeg må nok begynne å tenke på å middagen snart. Lurer på om det blir pannekaker i dag. Får vel gå å smelle sammen røra, slik at den får stått og svellet litt før jeg skal steke. Ellers har jeg sannelig ikke gjort mye fornuftig i dag. Har vasket klær, spist, surfet på KG og sett litt på TV. Herreli, for en slapp dag! Men det var deilig også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. februar 2008 #4584 Del Skrevet 19. februar 2008 17. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4585 Del Skrevet 19. februar 2008 *notert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4586 Del Skrevet 19. februar 2008 Nei, NÅ går jeg og lager pannekakerøre! Svært så vanskelig det var å lette på rompa i dag, da.. *sparker meg selv hardt i baken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. februar 2008 #4587 Del Skrevet 19. februar 2008 Tipper 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4588 Del Skrevet 19. februar 2008 Tipper 16. Da er det notert! ---- Nå er pannekakerøra ferdig og oppvaskmaskinen er tømt. Tenkte jeg skulle gå ut med søppelet også før mannen kommer hjem. NOE må jeg jo si at jeg har gjort i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 19. februar 2008 #4589 Del Skrevet 19. februar 2008 Nyt sløvedagene, du skal lade batteriene fremover nå Og jeg vedder en tier på at søs tipper den 10. hun også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 19. februar 2008 #4590 Del Skrevet 19. februar 2008 Fikk et lite anfall av halsbrann i stad, så nå har jeg slukt en halv pakke med Lovehearts. Enten likte Junior det eller så hatet han det, for nå romsterer han for harde livet! Sukkerkick!!! Bli vandt til det, kommer fler.. Skal tippe jeg og, men ikke akkuratt nå, er ikke i tippemodus for øyeblikket!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4591 Del Skrevet 19. februar 2008 Nyt sløvedagene, du skal lade batteriene fremover nå Og jeg vedder en tier på at søs tipper den 10. hun også Jeg vedder IKKE i mot! Det hadde jo vært fint om dere hadde rett, da. Jeg kan veldig gjerne føde den 10. Da slipper jeg å gå over iallfall. Sukkerkick!!! Bli vandt til det, kommer fler.. Skal tippe jeg og, men ikke akkuratt nå, er ikke i tippemodus for øyeblikket!! Ja, jeg merket det i stad også. Spiste pannekaker med blåbærsyltetøy og sukker på. Da ble han helt i hundre etterpå! Håper ikke det blir like vilt når han kommer utenfor magen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. februar 2008 #4592 Del Skrevet 19. februar 2008 18.april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4593 Del Skrevet 19. februar 2008 Det er notert, angelou! :-D --- Usj, mannen sitter og ser fotball. Det er for kjedelig for meg, så derfor sitter jeg heller her litt. Men jeg tenkte å gå innom jobben i morra, så jeg skal ikke sitte for lenge før jeg legger meg. Kjenner jeg begynner å bli litt trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4594 Del Skrevet 20. februar 2008 Da var nok en ryddedag unnagjort på jobb. Fikk gjort en god del, men er fortsatt ikke ferdig. Tar ikke flere dager denne uka, men tenker jeg tar en tur tirsdag eller onsdag nedste uke. Gleder meg til alt er ferdig. Nå skal jeg bare sitte litt her før jeg skal lage middag. Det blir bare mat til meg i dag, da mannen blir sen fra jobb. De hadde halve kyllinger til 10 kr på en av nærbutikkene i dag, så det skal jeg kose meg med etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 20. februar 2008 #4595 Del Skrevet 20. februar 2008 Hei, hei Nå er det ikke mange ukene igjen til termin jo. Så fort tiden går Tipper 15. april jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4596 Del Skrevet 20. februar 2008 Ja, tiden går kjempefort! Skjønner ikke hvor den blir av, jeg.. :klø: Tippedato er notert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4597 Del Skrevet 20. februar 2008 Nei, nå er det Ugly Betty på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. februar 2008 #4598 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg tipper 17. april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4599 Del Skrevet 21. februar 2008 Det er notert, Skravla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4600 Del Skrevet 21. februar 2008 Nå står jeg på farten til å dra til byen. Mamma kommer en tur sammen med venninnene sine. Det blir koselig å se dem, jeg har ikke truffet dem på en stund nå. Men det blir vel at jeg henger etter dem på shopping, tenker jeg. Jeg har ingen planer om å shoppe noe selv. Kanskje hvis jeg finner noe til lillegutt, da.. Ellers skal vi ut å spise middag sammen. Vi pleier alltid det når kaklegjengen kommer til byen. Det blir en travel dag i dag, da jeg og mannen skal på siste dag av svangerskapskurset i kveld. Først på selve kurset, så drar vi rett på omvisning på føden. Det skal bli fint å få se litt mer av hva som venter oss på den store dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå