Catus Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4561 Del Skrevet 16. februar 2008 Sånn! Nå er jeg nokså i rute. Har støvsugd, vasket bad, ryddet kjøkken, soverom og stue, vasket to vasker med klær, laget pizzafyll og deigen står og hever nå. *sliten* Nå skal jeg i dusjen før mannen og svigermor er her. Jeg har nok ikke sjans til å komme innom her igjen før i morra etter hun har dratt. Kanskje ikke før på mandag. Ha en fin helg, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. februar 2008 #4562 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) litt for 32 uker! Endret 17. februar 2008 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #4563 Del Skrevet 17. februar 2008 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #4564 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Argh! Jeg får ikke sove! La meg for lenge siden, men måtte bare stå opp nå. Jeg klør på kroppen, Junior sparker, bokser og vrir på seg som om han holdt på med kickboksingturnering, og jeg ble bare liggende og irritere meg og bli mer og mer frustrert over å ikke få sove. Så dermed kunne jeg like gjerne stå opp. Håper at jeg blir skikkelig trøtt snart, slik at jeg kan gå og legge meg igjen. Endret 17. februar 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 18. februar 2008 #4565 Del Skrevet 18. februar 2008 So- ro, lille mann, nå er dagen over. Alle mus i alle land, ligger nå og sover. So og ro og tipp på tå, sov min vesle pode. Reven sover også nå med halen under hodet. Håper han roet seg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4566 Del Skrevet 18. februar 2008 Tusen takk for vuggesang! Han har ikke roet seg helt enda, men det romsteres ikke fullt så ille som i stad. Jeg tror jeg skal prøve å legge meg som ikke mange minuttene.Hva gjør du oppe så sent forresten, sense? ----- Svigermor er her forresten enda. Hun ville bli en natt til. Hun har hjulpet oss med støvsugung, rydding og vaskin. Hun hadde også med seg mat, slik at jeg slapp å lage middag i dag. I morra drar jeg på jobb sånn i ti-tiden. Håper jeg får ryddet en god del, slik at jeg slipper å dra inn så veldig mange flere ganger. Ellers er bekkenet mitt helt i opprør. Det tålte visst ikke alt husarbeidet i går. Jeg får være ekstra forsiktig noen dager fremover. Det er kjipt å føle seg så handycappet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 18. februar 2008 #4567 Del Skrevet 18. februar 2008 Samme som deg; får ikke sove.. Men det plager meg ikke så mye.. Er vinterferie og greier, så jeg kan sove litt lengre :-D Ble bare så tørst da, så da fant jeg ut at jeg kunne ta med boka mi ned i stua, drikke litt vann og ta en røyk inn i ovnen Kanskje på tide å overlate husarbeidet til mannen!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4568 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg klarer ikke å overlate alt til ham, selv om det selvsagt er en fristende tanke. Men synes det blir litt urettferdig, nå som jeg skal gå hjemme hele dagen og han skal jobbe. Nå som jeg har tid til å ta ting i mitt eget tempo og ikke stresse med det. Men støvsuging av stueteppet skal han uansett få ta seg av, for det tør jeg ikke å prøve meg på. Au, der fikk jeg meg et par reale spark igjen. Junior nekter visst å sove i natt.. Dessuten ligger han og bokser meg i blæra hele tiden. Føler jeg må på do igjen, det blir tredje gangen på to timer. Jeg er ikke vant til sånt jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 18. februar 2008 #4569 Del Skrevet 18. februar 2008 ååå.. Jeg kjenner at jeg ikke misunner deg denne perioden her altså.. Det kan bli litt slitsomt! Gjett hva jeg gjorde de tre siste mnd da jeg venta mini?? Lå på sofaen og sov.. Hele dagen lang, helt til eldstejenta og mannen kom hjem fra jobb og bhg. Jeg hadde ikke dårlig samvittighet et sekund!! For det var valget, vaske og styre på, eller vondt bekken... (bekkenet var forsåvidt vondt uansett hvor mye/lite jeg gjorde) Uansett må du lytte til kroppen nå.. Og ikke få dårlig samvittighet om ting begynner å flyte.. Ta det når du føler for det, evt når kroppen kjennes fin, ikke stress og kav!! Det er bare ikke verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #4570 Del Skrevet 18. februar 2008 Nei, nå tror jeg at jeg først skal gå på do og deretter gå og legge meg. Må prøve å få sove litt, det er så sent nå. Ønsk meg lykke til! God natt, sense! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 18. februar 2008 #4571 Del Skrevet 18. februar 2008 Masse masse lykke til!! Skal sende deg søvnige tanker så det står etter Natti natt, og sov godt- når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 18. februar 2008 #4572 Del Skrevet 18. februar 2008 Du fikk sove til slutt? Jeg kjenner så alt for godt til det problemet der... Du må ta hensyn til bekkenet ditt nå vet du... nå som du er sykemeldt og sikkert blir det frem til fødsel kan du jo fordele husarbeidet utover uka. La mannen ta seg av all bæring og sånt, og ta masse pauser innimellom. Nå skal du jo slappe av og samle krefter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. februar 2008 #4573 Del Skrevet 18. februar 2008 Kjenner til den at det er vanskelig å overlate husarbeid til mannen. Jeg også går jo hjemme hele tiden. Da føler jeg det blir utrettferdig om han må gjøre alt husarbeidet også. Men når man har kommet så langt, er det vel egentlig en heltidsjobb å være gravid! Håper du fikk sove godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. februar 2008 #4574 Del Skrevet 18. februar 2008 Ta vare på deg selv nå, det kommer en tid etter fødselen også skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 19. februar 2008 #4575 Del Skrevet 19. februar 2008 Innom og sjekker ståa Ikke så lenge igjen nå. Åtte uker? Det går fort. Men pass på å ta vare på deg selv, da, det gjør ikke noe om mannen tar det meste av husarbeid, i hvertfall det tyngste, så kan du tørke litt støv og vanne blomster og sånn. Skjønner at man ikke har helt samvittighet til det, men den viktigste jobben du har nå, er å komme helskinnet i mål uten at bekkenet ditt er vridd helt rundt underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4576 Del Skrevet 19. februar 2008 Masse masse lykke til!! Skal sende deg søvnige tanker så det står etter Natti natt, og sov godt- når den tid kommer Tusen takk, det hjalp! Du fikk sove til slutt? Jeg kjenner så alt for godt til det problemet der... Du må ta hensyn til bekkenet ditt nå vet du... nå som du er sykemeldt og sikkert blir det frem til fødsel kan du jo fordele husarbeidet utover uka. La mannen ta seg av all bæring og sånt, og ta masse pauser innimellom. Nå skal du jo slappe av og samle krefter Jeg fikk sove til slutt ja. Jeg var så trøtt da jeg endelig la meg at jeg faktisk sovnet nokså fort. Og jeg vet jeg må ta hensyn til bekkenet ja. Lurt det der med å fordele husarbeidet utover uka. Jeg har ok ikke vært flink nok til det tidligere. Jeg er mer typen som tar skippertak. Egentlig fryktelig upraktisk, men nå er vel ikke jeg den mest praktiske personen i verden heller. Kjenner til den at det er vanskelig å overlate husarbeid til mannen. Jeg også går jo hjemme hele tiden. Da føler jeg det blir utrettferdig om han må gjøre alt husarbeidet også. Men når man har kommet så langt, er det vel egentlig en heltidsjobb å være gravid! Håper du fikk sove godt Ja, det er jo en jobb å være gravid også. Selv om jeg egentlig føler jeg har vært heldig. Har jo hatt min tørn med vondter og plager, men samtidig kunne det vært så mye verre. Jeg har kost meg med graviditeten, og det gjør jeg fortsatt. Kunne faktisk ha vært gravid i flere måneder til jeg, uten problemer. Men spør meg igjen om en måneds tid, så får du kanskje et annet svar? :finse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4577 Del Skrevet 19. februar 2008 Ta vare på deg selv nå, det kommer en tid etter fødselen også skjønner du Ja, jeg skal prøve å huske på det. Det er jo med fødselen alt starter, ikke slutter. Innom og sjekker ståa Ikke så lenge igjen nå. Åtte uker? Det går fort. Men pass på å ta vare på deg selv, da, det gjør ikke noe om mannen tar det meste av husarbeid, i hvertfall det tyngste, så kan du tørke litt støv og vanne blomster og sånn. Skjønner at man ikke har helt samvittighet til det, men den viktigste jobben du har nå, er å komme helskinnet i mål uten at bekkenet ditt er vridd helt rundt underveis. Har 7,5 uke igjen, så det går kjempefort nå! Klarer nesten ikke å henge med i svingene selv. Skal prøve å ta vare på meg selv. Det blir nok litt lettere nå som jeg er sykemeldt på heltid. Da kan jeg som Trampe sier fordele husarbeidet utover uka, slik at jeg ikke sliter meg helt ut. Huff, har ikke lyst på et bekken som er vridd helt rundt! Det hørtes bare fryktelig vondt ut når du sa det på den måten! *setter meg for å slappe av litt til før jeg slår meg løs med klesvasken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4578 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg var på jobb i går for å rydde litt. Var der fra kl ti til halv fire, og rett etterpå dro jeg på styremøte i fagforeningen. Kjente det ble en litt for lang dag, for jeg var utrolig trøtt og sliten da jeg kom hjem. I dag skal jeg bare være hjemme og småpusle litt. Drar kanskje inn på jobb igjen i morra for å rydde mer i papirene mine. Det skal bli godt når jeg endelig blir ferdig med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4579 Del Skrevet 19. februar 2008 Det begynner vel å bli på tide med en tippeliste hos meg også? Termin er 14.april, men selv tipper jeg at Junior kommer 20.april. Jeg er ikke så veldig optimistisk med tanke på å ikke gå over tiden. Da blir jeg iallfall ikke skuffet, og tar det heller som en bonus dersom han bestemmer seg for å komme før. Vær så god å tippe, de som har lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 19. februar 2008 #4580 Del Skrevet 19. februar 2008 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå