Catus Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4501 Del Skrevet 1. februar 2008 Litt langt å haike i dag ja Men det hadde vært gøy å få til treff en helg -kanskje til sommeren når du har noen å vise fram også? Ja, det hadde vært gøy å få til! Men vi er jo flinke til å prate om det, uten å helt klare å gjøre alvor ut av det. Håper det går denne gangen. Takk for i dag, det var knallkoselig!! Og jeg tviler på jeg trenger frokost i morgen tidlig! Ja, det var kjempekoselig! Tiden bare fløy avgårde! :-D Og det er bra dere ble mette. Som jeg sa, var det jo ikke meningen at dere skulle dra sultne hjem igjen. Jeg spiste forresten ikke så mye frokost i dag jeg, heller. Etter dere dro i går trykte jeg nedpå to knekkebrød med resten av egget på. Måtte liksom ha en annen smak i munnen enn bare det søte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4502 Del Skrevet 1. februar 2008 Du skal forresten få kakeoppskriften, vimse. Her er den: Kaken: 3 egg og 3 dl sukker vispes til eggedosis. 2,5 dl hvetemel, 3 ss bakekakao og 1 ts vaniljesukker blandes i. 125 gram smør smeltes og has oppi røren. Kaken stekes i 45 minutter på 150 grader. Det gjør ingenting om den synker litt på midten. Glasur: 150 g mykt smør og 200 g melis røres mykt Bland i 3-4 ss bakekakao. Rør inn et egg til slutt. Et dryss med melis på toppen gjør susen (helst etter du har hatt kaken i kjøleskapet en liten stund). Ellers er det viktig at kaken er avkjølt når du smører på glasuren, for ellers renner det så. Snakker av erfaring.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. februar 2008 #4503 Del Skrevet 1. februar 2008 Har gjort det selv jeg Takk for oppskrift, gleder meg til å prøve!! Hvilken str er det på formen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4504 Del Skrevet 1. februar 2008 Hmm, hvilken størrelse er det på den tro? :klø: Lurer på om det ikke er 26 cm? Men du kan sikkert bruke andre størrelser også. Bare stikk med en bakenål i kaken for å se om den er ferdig, så blir det nok bra uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4505 Del Skrevet 1. februar 2008 Har gjort det selv jeg Ja, sånn er det å være utålmodig etter å smake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. februar 2008 #4506 Del Skrevet 1. februar 2008 Da satser jeg på 26 cm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4507 Del Skrevet 2. februar 2008 Herreli, jeg er 30 uker i dag!! :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4508 Del Skrevet 2. februar 2008 Nå er mannen på vei hjem med skyvedørsgarderoben vår, så nå skal jeg opp på soverommet og rydde plass. Så skal vi prøve å få montert sammen det beistet. Tålmodighetsprøve, frykter jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. februar 2008 #4509 Del Skrevet 2. februar 2008 Gratulerer med 30 uker! Her flyr jo tiden avgårde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4510 Del Skrevet 2. februar 2008 Takk! Ja, jeg skjønner virkelig ikke hvor den tiden blir av? :klø: ----------- Det ble ikke noe montering av skyvedørsgarderobe i dag. Vi prøver heller å få det til i morra. Men det kan bli en travel dag, for vi venter middagsgjester kl fem og før de kommer trengs det bl.a å støvsuges litt hist og pist. Tror jeg kommer til å være rimelig på felgen etter gjestene drar hjem. Kommer sikkert til å sovne før hodet treffer puta. Men i kveld er jeg alene hjemme, mannen dro nettopp på vift. Jeg har ikke så store planer for kvelden, bortsett fra å sløve, spise litt og kose meg. Litt klesvask og litt småtteri blir det vel inniblant, men sløving kommer nok til å bli hovedsysselen. Deilig! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. februar 2008 #4511 Del Skrevet 3. februar 2008 Oi, 30 uker alt! Det føles liksom som om man har kommet mye lengre når det er 30-og-noe uker på vei, istedetfor noen og tjue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 3. februar 2008 #4512 Del Skrevet 3. februar 2008 Er du 30 uker allerede? Som tida flyr. Ti uker igjen. Nyt tiden, selv om det kan bli litt tungt på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4513 Del Skrevet 4. februar 2008 Oi, 30 uker alt! Det føles liksom som om man har kommet mye lengre når det er 30-og-noe uker på vei, istedetfor noen og tjue. Ja, det kjente jeg også på når jeg nå bikket 30-tallet. Det høres så lite ut med kun 10 uker igjen! Er du 30 uker allerede? Som tida flyr. Ti uker igjen. Nyt tiden, selv om det kan bli litt tungt på slutten. Ja, tiden flyr så raskt at jeg så vidt henger med selv. Jeg nyter tiden til fulle, synes det er kjempekoselig å være gravid. Har ikke kjent at det har blitt så veldig tungt enda, selv om jeg er mer andpusten enn før og det å ta av og på skoene begynner å bli en utfordring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4514 Del Skrevet 4. februar 2008 Ellers har bekkenet kranglet en del siden lørdag. Jeg tror kanskje jeg overdrev litt da jeg hjalp mannen å bære delene til skyvedørsgarderoben inn i huset (har en lang og bratt bakke opp til huset). Det var tungt! Jeg tror ikke det var så lurt, og det får jeg svi for nå. Jeg føler jeg vagger som en gås, må liksom prøve å belaste bekkenet minst mulig. Ser sikkert veldig lurt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 5. februar 2008 #4515 Del Skrevet 5. februar 2008 30 uker!? Så utrolig fort det har gått!! Han er jo snart her :-D Prøv nå å ta det litt med ro de siste ukene. La mannen bære for deg Du vil ikke vagge som en gås etter svangerskapet vel?? Jaja.. Jeg får liksom ikke sakt så masse lurt, mini sitter bak meg her og leker frisør, og forstyrrer tankene mine.. Håper du får en fin sløv dag da, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #4516 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei, jeg vil IKKE vagge som en gås etter svangerskapet! Vagger nok som det er nå, gitt. Takk for sløv dag-ønsket. Det ble en rolig kveld i går, men det ble aaalt for sent i seng. Vi fikk besøk av en kompis som hjalp oss med noe, og han ble jo sittende ut i de sene timer. Jeg kjenner jeg er gørrtrøtt i dag, etter en helg med dårlig søvn samt for lite i natt også. Jeg sitter her og gjesper og gjesper. Dessuten lurer jeg på om jeg brygger på en forskjølelse. Jeg fikk noen skikkelige nyseanfall i stad, og det er gjerne det det starter med for meg. Jeg kjenner at jeg også er litt tett i nesa, men det har jeg vært periodevis gjennom hele svangerskapet, så jeg håper det ikke har noen betydning. Jeg har ikke lyst til å bli syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #4517 Del Skrevet 5. februar 2008 Nei, nå orker ikke å sitte her mer gitt. Er så trøtt at jeg frykter jeg sovner over tastaturet når som helst. Skal gå å legge meg på sofaen litt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4518 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har ikke blitt syk, heldigvis! Vi har egentlig hatt det ganske travelt her hjemme de siste dagene. Vi har hatt mye besøk, i tillegg til at vi nå har fått fikset verandaen. Den har stått ødelagt i to år, etter vi hadde det voldsomme snøraset fra taket. Men nå ser alt så mye bedre ut, og jeg er kjempestolt av mannen som har fikset det så fint. Vi har også fått montert skyvedørsgarderoben. Den var et svare strev, og litt av et monster. Men med hjelp av en kamerat gikk det til slutt. Nå kan vi endelig frigjøre plass til Juniors klær og utstyr. Gleder meg til å vaske det og legge det pent på plass i kommoden og skapet. Nå venter vi bare på den nye sjenken som forhåpentligvis kommer til uka. Bit for bit begynner å falle på plass i hjemmet vårt, og det føles godt. :-D Nå skal jeg sosialisere med mannen resten av kvelden. Blir nok tidlig i seng forresten, for jeg er sååå trøtt. ...ingenting nytt med andre ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4519 Del Skrevet 10. februar 2008 Det ble ikke mye til sosialisering i går, gitt. Vi lå henslengt på hver vår sofa og gjespa i kor. Vi endte med å legge oss kl ni. Herreli, legge seg kl ni på en lørdagskveld! Er det sånn det er å bli gammel? I dag ser det ut til å bli sol og fint vær, hvis bare tåka kan lette fra dalen her. Skal bli godt å se sola igjen. Ikke det at jeg tør å gå så mye, for jeg har hatt så trøbbel med bekkenet hele siste uka. Men det hjelper bare å se sol og kjenne varmen, så blir man i bedre humør med en gang. Ellers tenkte jeg å få vasket den nye garderoben i dag, og få plassert klærne våre inni der. Skal bli godt å få det gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. februar 2008 #4520 Del Skrevet 10. februar 2008 31 uker Er det ikke sunt å legge seg tidlig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå