Catus Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #4481 Del Skrevet 24. januar 2008 Tidspunkt er akkurat det samme for meg, jeg har fri den dagen Du skal vel på jobb først? Er det ikke godt å få et par timer å sløve på før vi kommer? Og så tar vi med noe å spise på, så slipper du tenke på det også(det er faktisk allerede bestemt), kattehårene gikk veldig fint sist, jeg må bare huske å ikke kose med de Jeg skal på jobb først, ja. Men dere trenger da virkelig ikke å ta med dere mat, altså. Jeg er da ikke handicappet selv om jeg er gravid. Men du virker veldig bestemt på at slik blir det? Da kan jeg heller stille opp med noe søtt. Og jeg skal forby kattekos på deg den kvelden. Vil ikke at du skal sitte og snufse hele tiden. Jeg kan jo prøve å holde dem mest mulig ute, dersom det ikke plaskregner eller snør. Men den ene pusen klarer jeg nok ikke å holde ute så lenge. Hun har blitt så pinglete, og hun vil gjerne inn igjen max 20 minutter etter at hun har kommet ut. Da henger hun i kjøkkenvinduet og ser rimelig desperat ut. Jeg for min del kan reise i 3 tiden, så da sier vi det Helt topp! Tenkte det vare greit til en forandring Gratulerer med vognkjøp! Greit å få litt utstyr i hus Takk for det! Det er deilig å være i gang, ja. Blir litt mer avslappet, selv om det fortsatt er masse vi mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #4482 Del Skrevet 24. januar 2008 Uh, i dag gikk hele arbeidsdagen bort i interne møter som plutselig var nødvendig. Fikk ikke gjort halvparten av det jeg hadde tenkt til. Det stresser meg litt, da jeg har en del jeg burde få gjort før helga. Men med halve arbeidsdager er ikke det så lett. Jeg må vurdere hva som haster og hva som kan vente, og det er ikke alltid like enkelt når alt haster oppi mitt hode. Men men, sånn er det bare! Ikke noe å gjøre med. I morra skal jeg forresten til kontroll hos legen. Skal ta en glukosetoleransetest. Håper den er fin, for jeg er lite lysten på en svangerskapsdiabetes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #4483 Del Skrevet 24. januar 2008 I kveld er jeg kjempesliten og har hodepine. Orker ingenting. Orker egentlig ikke å sitte her heller, så nå tenkte jeg at jeg skulle gå opp og legge meg litt på sofaen..igjen. Kom nesten nettopp derfra. Men sånn er det vel av og til. Man kan ikke være i toppform hver dag, kan man vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. januar 2008 #4484 Del Skrevet 24. januar 2008 Nei, klart man ikke alltid kan være i toppform God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 24. januar 2008 #4485 Del Skrevet 24. januar 2008 Da ordner vi noe mat på veien bort, og så kan du ordne noe søtt Men vi snakkes nok på tlf før den tid Lykke til hos legen i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #4486 Del Skrevet 25. januar 2008 Nei, klart man ikke alltid kan være i toppform God bedring! Takk for det. Jeg er mye bedre i dag. Hodepinen ga seg etter en natts søvn. Selv om jeg våknet kl fem og ikke fikk sove igjen. Prøvde å ta meg en liten ettermiddagslur sammen med mannen nå nettopp, men fikk halsbrann. Dermed måtte jeg stå opp igjen. Satser på å ikke legge meg så veldig sent i kveld. Da ordner vi noe mat på veien bort, og så kan du ordne noe søtt Men vi snakkes nok på tlf før den tid Lykke til hos legen i morgen!! Helt topp! Det gikk bra hos legen. Tok glukosetoleransetesten, og den var fin. Hadde blodsukker på 5,1 før sukkerdrikken, og 5,8 etterpå. Så lenge det ligger under 7 er det visst bra. Nå kan jeg spise sjokolade i helga med god samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. januar 2008 #4487 Del Skrevet 26. januar 2008 God helg og god sjokoladespising Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #4488 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Takk for det! Jeg sitter her og venter på at den nybakte sjokoladekaka i kjøleskapet skal stivne såpass at jeg kan skjære i den. Vil ha den sammen med iskrem i kveld. Ellers har jeg vært flink i dag. Jeg har fylt opp skoskapet med sko og sortert alle votter, luer og skjerf og lagt dem i kurvene under entrébenken. Jeg har støvsugd og vasket den ytterste gangen (den er veldig liten da, men likevel), vasket to vasker med klær, tatt ut og inn av oppvaskmaskinen og støvsugd nesten hele huset. I tillegg har jeg laget pannekaker til middag og bakt sjokoladekake til kveldskosen. Puh! Jeg er nesten litt stolt av meg selv. Men jeg kjenner det på kroppen at jeg har gjort alt for mye. Både bekken og rygg protesterer. Så nå skal jeg slappe av resten av kvelden. Det synes jeg uansett at jeg har fortjent. Edit: "Skjerf" staves med e ja, og ikke med æ. Sliten i kveld.. Endret 26. januar 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #4489 Del Skrevet 26. januar 2008 Nei, nå roper sjokoladekaka på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 28. januar 2008 #4490 Del Skrevet 28. januar 2008 Hva kan du ikke ha/liker/tåler osv? *grubler på mat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4491 Del Skrevet 29. januar 2008 Hva kan du ikke ha/liker/tåler osv? *grubler på mat* Jeg spiser så og si hva som helst jeg! *matvrak* Er slett ikke vanskelig. Jeg er ikke allergisk mot noe som helst, og graviditeten setter heller ikke så mange begrensninger. Det viktigste er at jeg ikke skal ha spekemat som ikke er fryst på forhånd, samt at kjøtt må være gjennomstekt. Det eneste jeg må innrømme at jeg ikke liker er skalldyr. Ellers er jeg altetende. Men dere? Ikke stress så med den maten, altså. Det var ikke derfor dere skulle komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 29. januar 2008 #4492 Del Skrevet 29. januar 2008 Jo vi skal stresse skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4493 Del Skrevet 29. januar 2008 Nei vær så snill, ikke gjør det! Jeg vil da ikke at gjestene mine skal være utslitte når de kommer. Så er det heller dere som sovner i stedet for meg. Du kan forresten låne skinnstolen vår, så kanskje du føler deg litt hjemme under duppen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 29. januar 2008 #4494 Del Skrevet 29. januar 2008 Næsj, jeg har jo sjåfør, så jeg får slappet av i bilen jeg Forøvrig har vi med et stk hund på str. med en katt, hun har null interesse for hverken katter eller konflikter, hun er gammel, allergivennlig osv, går det an å ha henne med inn tror du, eller er du skeptisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4495 Del Skrevet 31. januar 2008 Svarte deg på SMS jeg, vimse. Det var greiest. Jeg gleder meg forresten veldig til dere kommer. Håper stormen oppfører seg noenlunde bra mens dere kjører, slik at dere ikke må nødt til å snu. Leste nettopp på nettsiden til lokalavisen av vinden er på sitt verste akkurat nå. Den skulle visst avta litt mot kvelden. Heldigvis. Det har forøvrig vært en travel dag på jobb. Rakk ikke å spise lundj, så det sitter jeg og gjør akkurat nå. Etterpå skal jeg støvsuge det siste som gjenstår før vimse og turbo kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. januar 2008 #4496 Del Skrevet 31. januar 2008 Kos deg med besøk Skulle gjerne vært der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4497 Del Skrevet 31. januar 2008 Du må mer enn gjerne komme, Daria! Kanskje litt lang vei for deg på en torsdag, men hva gjør man vel ikke for litt live-skravling? Men det hadde vært skikkelig gøy om vi fikk til et jentetreff en gang. Du, jeg, vimse, turbo, sense, ghost og eventuelt andre som har lyst til å være med. Det hadde vært noe det! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4498 Del Skrevet 31. januar 2008 Hmm, strømmen er en smule ustabil i dag. Den har allerede gått et par ganger, og nå blinker det i lyset. Lurer på om vi må sitte med stearinlys i hele huset i kveld, jeg. Håper ikke det, selv om det selvsagt har sin sjarm det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. januar 2008 #4499 Del Skrevet 31. januar 2008 Du må mer enn gjerne komme, Daria! Kanskje litt lang vei for deg på en torsdag, men hva gjør man vel ikke for litt live-skravling? Men det hadde vært skikkelig gøy om vi fikk til et jentetreff en gang. Du, jeg, vimse, turbo, sense, ghost og eventuelt andre som har lyst til å være med. Det hadde vært noe det! :-D Litt langt å haike i dag ja Men det hadde vært gøy å få til treff en helg -kanskje til sommeren når du har noen å vise fram også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 31. januar 2008 #4500 Del Skrevet 31. januar 2008 Takk for i dag, det var knallkoselig!! Og jeg tviler på jeg trenger frokost i morgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå