Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Fiiiine magen din!!! Rart at det ligger en nydelig baby krøllet sammen inni der synes jeg!!!

Så flott at dere har kjøpt vogn da!!! Jeg er så gal at nå skal jeg kjøpe ny... igjen.... Og da blir det definitivt TFK joggster twist. Det er jo umulig å finne de brukt så da satser jeg på å få selge heller!

Kjedelig at det ikke var svingbart hjul på vogna di ja men håper dere blir fornøyd allikevel!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt å få vogn og utstyr på plass :) Høres jo ut som om dere gjorde et godt kjøp.

Ja, jeg håper det! :)

Noen ganger så er du veldig vanskelig Bippe :frustrert::pisk:

:skratte:

Unnskyld.. :sjenert:

:fnise:

Den eneste dagen jeg ikke kan til uken er mandagen. Så får dere bestemme hva som passer best for dere :-D

For meg passer det tirsdag og torsdag. Kan mandagen også, men det er visst ikke nødvendig å nevne en gang. ;)

Hva med deg, Turbo?

Så kjekt å ha vogn og diverse utstyr på plass. Gratulerer med vogn. :klem:

Tusen takk! :)

:vinke: Fiiiine magen din!!! Rart at det ligger en nydelig baby krøllet sammen inni der synes jeg!!!

Så flott at dere har kjøpt vogn da!!! Jeg er så gal at nå skal jeg kjøpe ny... igjen.... Og da blir det definitivt TFK joggster twist. Det er jo umulig å finne de brukt så da satser jeg på å få selge heller!

Kjedelig at det ikke var svingbart hjul på vogna di ja men håper dere blir fornøyd allikevel!!!

:klemmer:

Tusen takk!

Ja, det er kjemperart at det ligger en baby inni der. Skjønner ingenting jeg.. :klø: :ler:

Jeg hadde også lyst på TFK'en. Det sto mellom den og den nyeste utgaven av den vi kjøpte. Men kunne ikke motstå å kjøpe den brukt når vi først fikk så god pris. Finner vi ut av at vogna likevel ikke er så god, har vi iallfall kjøpt oss litt tid. Det blir vel ikke så mye trilling de aller første dagene uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi.... har visst nisseavatar fortsatt... :sjenert: Jaja, jula varer vel helt til påske???

Det gjør den ikke i Bippeheimen, iallfall! :riste:

*minner Smile om at påsken kommer tidlig i år* :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte den lokale helsestasjonen i dag for å høre om svangerskapskurs. De hadde ikke plass til oss i byen, der jeg egentlig har jordmora mi. De hadde visst inntaksstopp fra andre kommuner. Dumt altså! :sur:

Nå må vi nemlig gå på kurs som skal avholdes av den jordmora som vi "flyktet" fra. Akkurat nå er hun sykemeldt da, så jeg snakket med en vikar-jordmor på telefonen. Hun virket myyye koseligere, så jeg håper gamlemor blir sykemeldt i en laaang stund til.. :sjenert:

Huff, stygge tanker men jeg kan ikke noe for det. Det blir litt pinlig å treffe henne igjen etter at vi rømte.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turbotøsa
Unnskyld.. :sjenert:

For meg passer det tirsdag og torsdag. Kan mandagen også, men det er visst ikke nødvendig å nevne en gang. ;)

Hva med deg, Turbo?

Jeg tar en avgjørelse på at torsdagen reiser vimse og jeg til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar en avgjørelse på at torsdagen reiser vimse og jeg til deg ;)

Jaaa!!! :juhu:

Bare for sikkerhets skyld: du snakker om torsdag 31.januar, ikke sant? Ville vært litt dumt om vi snakket om forskjellige torsdager.. :ler:

Men når tenkte dere å komme? Dagtid eller kveldstid? Jeg er åpen for begge deler, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare huske å støvsuge godt før dere kommer, så du ikke blir helt sylta, vimse. Alle kattehår er dessverre umulig å få bort, men det gikk jo sånn tålig bra sist. Jeg har ikke like lett for å svinge støvsugeren nå som før, men det skal nok gå fint likevel. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidspunkt er akkurat det samme for meg, jeg har fri den dagen :sjarmor:

Du skal vel på jobb først? Er det ikke godt å få et par timer å sløve på før vi kommer? Og så tar vi med noe å spise på, så slipper du tenke på det også(det er faktisk allerede bestemt), kattehårene gikk veldig fint sist, jeg må bare huske å ikke kose med de :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...