Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Puh! Nå har jeg endelig vært gjennom alle dagbøkene. Det begynner å bli noen nå, og det tar jammen meg flere timer å oppdatere meg på alle sammen når det er så lenge siden jeg har vært her.

Men nå er det gjort! :)

Tror jeg snart må begynne å tenke på middagslaging, iallfall rydde ferdig kjøkkenet. Tenkte å lage fiskegrateng, jeg spiser alt for lite fisk.

Jeg har sittet foran PC'en i hele dag; jeg som egentlig skulle få gjort unna litt klesvask og diverse mens mannen er på jobb. Jaja, dagen er enda ung, og noe fornuftig må vel jeg også ha å gjøre mens stakkars mannen går ut og måker etter jobb. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til den, har begynt å følge med i veldig mange dagbøker, det er jo så gøy! Men har man ikke vært innom på et par dager, blir det en del sider å lese gjennom!

Ha en fin lørdag!

Skrevet

Tar tid å oppdatere seg i alle dagbøkene ja. Ofte innom og snikleser jeg da... er så koselig å følge med på hav som skjer, men ikke alltid man orker eller har tid til å skrive.

Ha en fortsatt god helg. :klemmer:

Skrevet

Jeg er ofte innom og snikleser jeg også, uten å alltid legge igjen en hilsen. Men nå hadde jeg ikke vært innom for å sniklese heller på en stund, så da ble det masse å gå gjennom. Men koselig det å følge med på hvordan dere andre har det! :)

Skrevet

:Gjesp:

Jeg er sabla trøtt i dag! Sov så dårlig i natt, så jeg regner med det har noe med detå gjøre. Heldigvis var det ikke så masete på jobb, men jeg hadde problemer med å holde øynene oppe. Jeg kapitulerte da det var en time igjen, og fikk ikke gjort så mye konstruktivt etter det. Men men, man kan ikke være på topp hele tiden, kan man vel? ;)

Jeg tror jeg skal tilbringe kvelden på sofaen. Heldigvis har jeg nok rester etter fiskegratengen jeg laget i går (vi fikk strømbrudd på lørdag, slik at jeg ikke fikk laget den ferdig den dagen jeg hadde tenkt). Det er bare å koke poteter og varme gratengen så er jeg i mål med dagens middag. Deilig! :sikle:

Skrevet

Nei, nå må jeg gå og gjøre i stand potetene. Dersom jeg klarer å holde meg våken så lenge da. Herreli, så trøtt jeg er! :Gjesp:

Skrevet
Du får legge deg tidlig i kveld :)

Ja jeg gjorde faktisk det, men det har ikke hjulpet noe. Jeg våknet i halv fem-tida på morran i dag, og fikk ikke sove mer. Så i dag er jeg like trøtt som jeg var i går. :Gjesp:

:klemmer:

+

Innom med en :klemmer:

Takk for det jenter! Masse :klemmer::klemmer: tilbake!

Skrevet

Jeg er faktisk hjemme nå. Gikk hjem fra jobb, da jeg ikke er i form. Jeg føler meg totalt utslitt, det trykker i hodet og jeg føler meg svimmel til tider. Fant ut av at jeg ikke hadde noe mer å gi på jobb, så da kunne jeg like godt dra hjem for å slappe av.

Jeg ringte nettopp til legen min. Det var visst ganske hektisk der i dag, men de skulle gi henne beskjed om å ringe meg. Så får vi se om hun får tid i dag, eller om det blir i morra. Det er jo ikke noe akutt, så det er helt i orden.

Jeg vil fortelle henne litt om hvordan jeg har det, så får det bli opp til henne å vurdere om jeg trenger sykemelding. Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å redusere med 50 %, faktisk. Å gå halve dager høres overkommelig ut. :Nikke:

Skrevet

Begynner å bli mer og mer trøtt for tiden jeg og.

Det er slitsomt. Ligger stort sett på sofan og sløver...

Skrevet

Jeg også. Jeg orker ingenting etter jeg kommer fra jobb. Da er det kun sofaen som gjelder. Klarer å lage litt enkel middag da, før jeg kapitulerer. Middag må jeg nemlig ha, jeg er så glad i det. Dagen blir ikke den samme uten et varmt måltid. *matvrak* ;)

Skrevet

Da har jeg snakket med legen. Det var så godt å få pratet litt med henne, for hun virker å ha så god tid og hun er så forståelsesfull. Jeg er så glad for at jeg har oppfølging av akkurat henne. :)

Jeg ble iallfall 50 % sykemeldt fremover. Og jeg ble veldig lettet over det. Jeg ser for meg at jeg jobber halve dager. Hun sa at da er det viktig at man kommer seg av gårde i tide også, og ikke blir værende på jobb litt lenger fordi det er noe man bare MÅ gjøre ferdig..

Jeg skal prøve å gjøre så godt jeg kan på det. Jeg kan kanskje "samarbeide" med en annen gravid kollega som også ble 50 % sykemeldt i dag. Vi får passe på hverandre, slik at vi ikke jobber mer enn det vi skal. :Nikke:

Skrevet

Det er godt med redusert stilling når man er så sliten, ja. Hvis det er vanskelig å få gått i tide, kan du jo kanskje lage en annen ordning med sjefen? Dele opp de femti prosentene på en annen måte.

Skrevet

Godt med 50%! Går jo an å ha 2- og 3-dagers uker også...

Skrevet

I dag var første dag med redusert stilling. Det var utrolig deilig å gå etter en halv dag. Det er ikke bestemt helt hvordan dagene mine skal legges opp enda, men jeg håper på at jeg kan fortsette med halve dager. Ellers håper jeg at arbeidsoppgavene mine blir redusert tilsvarende. Jeg har en stygg følelse av at de ikke vil bli tilstrekkelig redusert (pga at jeg i utgangspunktet har hatt litt mindre å gjøre enn andre), men det får vi ta etter hvert. Orker jeg ikke, så orker jeg ikke. ;)

Det er godt med redusert stilling når man er så sliten, ja. Hvis det er vanskelig å få gått i tide, kan du jo kanskje lage en annen ordning med sjefen? Dele opp de femti prosentene på en annen måte.

+

Godt med 50%! Går jo an å ha 2- og 3-dagers uker også...

Det går veldig godt an det også, men jeg tror jeg vil få problemer med å holde en hel dag. Derfor er nok halve dager det beste for meg slik det er nå.

Men vi får se hvordan det blir lagt opp. Har ikke snakket skikkelig med sjefen enda. Jeg vet sikkert mer i morra. Håper jeg. :)

Skrevet

Nå skal jeg slappe av litt før jeg skal ut en tur. Må kjøpe en genser eller to, da jeg bare har to igjen som passer over magen. De andre blir for korte nå. Litt kjekt å ha noe å ha på seg, kanskje.. :ler:

Jeg skal også se på en sjenk som mannen fant på en møbelforretning i går. Den var visst på halv pris, og han likte den godt. Så får vi se om jeg er enig, da. ;)

Skrevet

Ellers gjorde halsbrannen sitt inntog i går kveld. :sur:

Jeg har ikke vært plaget av det tidligere, men i går satte den inn for fullt. Måtte sitte oppe i senga en stund før jeg kunne legge meg ned. Og jeg kjenner at den ligger latent i dag også. Jeg må se om jeg kan finne Loveharts-drops på butikken, det skal visst hjelpe. Må også kjøpe meg litt yoghyrt, da jeg ikke klarer å drikke melk. Så skal vi vel få redusert plagene litt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...