Eeyore Skrevet 2. januar 2008 #4361 Del Skrevet 2. januar 2008 Innom for å ønske deg godt nytt år Nå er det ikke lenge igjen for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. januar 2008 #4362 Del Skrevet 2. januar 2008 Godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. januar 2008 #4363 Del Skrevet 3. januar 2008 Godt nyttår, Bippemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. januar 2008 #4364 Del Skrevet 3. januar 2008 Godt nytt ÅR!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4365 Del Skrevet 4. januar 2008 Godt nyttår til alle sammen ja! Nå er det ikke lenge igjen for oss Nei, det har du sannelig rett i! Jeg har bare 99 dager igjen jo! :dåne: Nå når jeg oppdaget at jeg har under 100 dager igjen, virker april plutselig mye nærmere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4366 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg hadde en veldig fin jul. Var hjemme hos mamma fra lørdag til torsdag. Det var koselig å bli stelt litt med og få ferdig middag og sånt. Var sammen med brødrene mine og tantebarna også, og det er jo alltid koselig. Jeg fikk til og med truffet den nye dama til broren min. Hun var veldig pen og virket kjempehyggelig. Skjønner godt at han falt for henne. Bippemannen måtte jobbe mye, så han kom på julaften og dro tilbake på første juledag. Så det var ikke så mye jeg så til ham. Men det gikk nå greit det også. Godt å kjenne på at man savner dem litt også. Det eneste som var dumt med jula i år, var jeg ikke fikk sjansen til å møte vimse og turbotøsa. Det var veldig synd, men jeg håper vi får sjansen igjen om ikke så alt for lenge. Nyttårsfeiringen var slitsom, men hyggelig. Vi tok det rolig her hjemme, og hadde besøk av svigermor og en kompis av mannen. Slitsomt var det på grunn av bekymring for den ene katten vår. Hun gikk ut en tur sånn i seks-tida på kvelden, hun måtte sikkert på do. Jeg forventet at hun ville komme løpende hjem innen kl syv, på grunn av alle rakettene som begynte å smelle etter hvert. Men kvelden gikk og hun kom ikke, selv om vi var ute og ropte på henne sikkert hvert kvarter. Både jeg og mannen var kjempebekymret for henne (hønemødre begge to. Gruer meg nesten til Junior kommer, for hvordan vil det ikke bli da? ). Men til slutt kom hun da klokka var halv tolv. Hun var veldig rolig, og vi trodde en stund at hun ikke var redd i det hele tatt. Men hun var nesten litt for rolig, og kvelden endte med at hun bæsjet på golvet inne. Kattene har dokasse, men jeg tror hun var i sjokk. Hun var ikke seg selv før noen dager etterpå, hun bare lå inne og sov og sov. Stakkars lille pusa mi.. Men nå går det bra med henne, altså. Heldigvis! :-D Svigermor ble over til neste dag, og da hjalp hun oss med å jobbe litt i huset. Jeg var helt utslitt etter hun dro hjem igjen, og hadde en del kynnere og vondt i bekkenet den dagen. Siden har kynnerne kommet og gått veldig ofte. Kanskje det har noe med at jeg har begynt på jobb igjen? Jeg hadde første dag på jobb på onsdag, etter å ha vært borte i en hel måned. Jeg er kjempesliten når jeg kommer hjem nå, og enda det ikke har vært så veldig masete på jobben enda.. Jeg vurderer å ta det opp med legen nå etter hvert, særlig siden jeg har så mange kynnere også. De fleste av dem er ikke vonde, men kjenner noe som ligner menssmerter på noen av dem. Og det er kanskje ikke helt bra? En kollega fortalte meg at hun hadde blitt sykemeldt på flekken da hun hadde kynnere under sin graviditet. Så jeg vet ikke.. Men jeg har liksom ikke samvittighet til å kontakte legen igjen og evt. sykemelde meg før jeg har forsøkt meg litt på jobb. Vi får se hvordan det går neste uke. Endrer det seg ikke, vil jeg høre med henne om en eventuell gradert sykemeldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4367 Del Skrevet 4. januar 2008 Den gravide bestevenninna mi var forresten på ultralyd i dag. Alt står bra til, og de får også en gutt! Det synes jeg var litt morro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4368 Del Skrevet 4. januar 2008 Nei, nå må jeg gå og sette over en pannekakerøre. Rekker ikke å oppdatere meg i diverse dagbøker i dag heller. Etter middagen er over, er det ikke så mye jeg orker å gjøre for å si det sånn. Jeg har sittet/ligget på sofaen hver kveld siden jeg begynte på jobb, og har lagt meg veldig tidlig. Regner med jeg gjør det samme i kveld, hvis ikke vi plutselig får besøk. Ha en fin kveld alle sammen, og god helg! Regner med jeg stikker innom igjen i morra på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. januar 2008 #4369 Del Skrevet 4. januar 2008 Fint å se deg igjen da Har hørt det er vanlig å bli sykemeldt hvis man har vonde kynnere i alle fall... Kanskje du burde snakke med legen om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. januar 2008 #4370 Del Skrevet 4. januar 2008 Syns du skal ta det opp med legen med en gang jeg. Man vil jo bare det beste for barnet sitt, og er det sykemelding som er det, så er jo ikke det noe nederlag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4371 Del Skrevet 5. januar 2008 Fint å se deg igjen da Har hørt det er vanlig å bli sykemeldt hvis man har vonde kynnere i alle fall... Kanskje du burde snakke med legen om det? Tusen takk! Så fint å se deg igjen også! :-D Det er ikke så mange av kynnerne som er vonde, bare noen helt få. Men likevel burde jeg sikkert snakke med legen om det, ja. Jeg venter til over helga og ser hvordan det går. Hun er jo ikke på jobb igjen før til mandag likevel, og jeg har jo fri selv også. Krysser fingrene for at det blir bedre. Syns du skal ta det opp med legen med en gang jeg. Man vil jo bare det beste for barnet sitt, og er det sykemelding som er det, så er jo ikke det noe nederlag Ja, du har helt rett. Jeg burde ta det opp med en gang, med tanke på Junior. Som allerede nevnt ser jeg hvordan det går over helga. Jeg må innrømme at det hadde vært utrolig deilig med en sykemelding til nå, om ikke 100 % så iallfall en delvis en. Det er vel sånt som nesten ikke er "lov" å si, for man skal jo ofre alt for jobben i disse tider. Men det er ingen som takker meg dersom jeg gjør det. Det er egentlig bare samvittigheten min som har stoppet meg. Jeg føler liksom at jeg må prøve meg på jobb før jeg har en legitim grunn til å kontakte legen. Føler jeg har mast så mye på henne den siste måneden. Vet det er dumt å tenke slik, men kan ikke noe for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4372 Del Skrevet 5. januar 2008 Pokkers møkkavær i dag! Det snør noe helt vannvittig, og det blåser kuling. Det har kommet en halvmeter snø bare i løpet av natta! En ting er iallfall sikkert; jeg skal ikke bevege meg utenfor døra i hele dag. Skal bare være inne og kose meg. Litt husarbeid må vel til, men det skal vel gå bra. Heldigvis slipper jeg å måke i år, men synes veldig synd på mannen som da må ta alt alene. Skulle ønske jeg bare kunne knipse med fingrene så var alt måkt ferdig! Synes litt synd på kattene også, for det er for dyp snø til at jeg tør å slippe dem ut. De får pent nødt til å være inne helt til snøen har minket såpass at de ikke drukner i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4373 Del Skrevet 5. januar 2008 *koser meg med kakao og frokost* Og jaggu er jeg ikke 26 uker i dag! Som tiden flyr! Med denne farten føder jeg jo før jeg har fått sukk for meg og fått handlet inn alt nødvendig utstyr! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. januar 2008 #4374 Del Skrevet 5. januar 2008 Putt samvittigheten ned i en skuff og tenk på deg selv og bebisen Og :juhu: for snø!! Jeg slipper måke i år også jeg Bortsett fra bikkjegården da... Kanskje dere må investere i en snøfres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. januar 2008 #4375 Del Skrevet 5. januar 2008 for 26 uker!!! Nå flyr tiden fra oss, Bippe. Synes ikke det er lenge siden vi satt der med positive tester og jammen er vi snart i mål. Og jeg tror jammen det er gutteboom ute og går siden det åpenbarte seg en med tut hos oss og på UL i går. Håper du får en fin helg og send gjerne litt snø hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4376 Del Skrevet 5. januar 2008 Putt samvittigheten ned i en skuff og tenk på deg selv og bebisen Og :juhu: for snø!! Jeg slipper måke i år også jeg Bortsett fra bikkjegården da... Kanskje dere må investere i en snøfres? Jeg skal prøve å stappe samvittigheten så langt ned i kommoden som jeg klarer! Og du kan juble for snø du ja.. Snøfres hadde vært ypperlig for oss, men det har vi ikke råd til akkurat nå. Det koster vel en del tusen? Nå må vi heller prioritere penger på innkjøp av babyutstyr. Det er sannelig dyrt det også, men vi prøver å kjøpe mest mulig brukt gjennom bekjente. Regner med ungjenta di koser seg i snøværet, vimse? Eller er det for mye av det gode, kanskje? for 26 uker!!! Nå flyr tiden fra oss, Bippe. Synes ikke det er lenge siden vi satt der med positive tester og jammen er vi snart i mål. Og jeg tror jammen det er gutteboom ute og går siden det åpenbarte seg en med tut hos oss og på UL i går. Håper du får en fin helg og send gjerne litt snø hit Gratulerer deg med gutt her også jeg! Det var kjempemorro! Og du kan forresten få lov å få all snøen hvis du vil, du trenger iallfall ikke nøye deg med å få LITT.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. januar 2008 #4377 Del Skrevet 5. januar 2008 Fres koster nok litt ja, og bebisutstyr først, den trenger jo litt den lille tassen som kommer om ikke så lenge! Litt for mye snø for ungjenta, det er kaldt må vite Men det er morsomt hvis vi er med ut da... Hadde vært morsomt om det ble så bra at jeg kunne bruke sparken igjen, det er knallkoselig å sparke innover skogsbilveiene :-D Kos deg med å titte ut av vinduet, og husk å skryte av den lekre svette mannekroppen, det gjør underverker for en stakkars måkende sjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4378 Del Skrevet 5. januar 2008 Litt for mye snø for ungjenta, det er kaldt må vite Men det er morsomt hvis vi er med ut da... Hadde vært morsomt om det ble så bra at jeg kunne bruke sparken igjen, det er knallkoselig å sparke innover skogsbilveiene :-D Kos deg med å titte ut av vinduet, og husk å skryte av den lekre svette mannekroppen, det gjør underverker for en stakkars måkende sjel Ja, sparking er faktisk koselig! Bringer frem gode barndomsminner om jeg og mamma som sparket til og fra butikken. Det var morro! Spørs om jeg ikke må skaffe meg en spark etter hvert. Så kan jeg og Junior sparke til og fra fra barnehagen/butikken etter hvert. ..hvis jeg kommer opp de bratte bakkene hos oss da. Jeg skal huske å skryte uhemmet av mannen ja. Jeg er som regel flink til det når han gjør en god jobb, og det gjør han jo som regel. Gode mannen min! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. januar 2008 #4379 Del Skrevet 5. januar 2008 for 26 uker! Synes du bør gå til legen å få sykemelding, ja. I hvertfall 50%! Nå må du tenke på deg selv om lillegutten vet du Snør masse her også. Synes det er koselig jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4380 Del Skrevet 5. januar 2008 Skal prøve så godt jeg kan. Junior er viktigst, det er helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå