Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Vi skal som vanlig feire jul hos min familie. Jeg drar i morra tidlig, men mannen må jobbe så han kommer senere. Jeg blir noen dager borte, slik at jeg rekker å roe skikkelig ned. Forhåpentligvis rekker jeg å treffe Vimse og Turbotøsa mens jeg er der. Det håper jeg virkelig! :hoppe:

Jeg har en del jeg skal gjøre i dag. En del klesvask og rydding i huset, samt pakking av klær og julegaver. Vi var og spiste middag hos svigermor i går kveld, og vi fikk som alltid med oss restene hjem. Så jeg slipper heldigvis å styre så med middagen i dag.

Ellers skulle jeg vært på jobb og levert sykemeldingen, men den har ikke kommet i posten enda. Litt rart at den er så sen, men det er vel julerushet som gjør det. Håper det går bra å levere den etter jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk Gopia, det tror jeg at jeg får. Det er alltid så koselig å samles til jul. :)

---------

Nå har jeg tatt meg en runde i dagbøkene og ønsket alle god jul. Jeg håper for all del ikke at jeg har glemt noen..

Nå tror jeg at jeg skal logge av og fortsette med det jeg har å gjøre. Jeg tror ikke jeg får mulighet til å komme innom her før jeg er tilbake igjen fra juleferie. Så god jul til alle som stikker innom her! :nissekonekyss:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tusen takk for det alle sammen! :klem:

Jeg har ikke tid til å skrive stort her akkurat nå, for svigermor kommer på besøk i kveld. Har en del jeg må ordne før den tid.

Men mange ønsker om et riktig godt nyttår til alle som stikker innom!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...