Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, det er ikke noe særlig med den kløen. Jeg klør litt jeg også, men ikke så ille som det der... Håper du får sove snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! :klem:

Det går bedre i forhold til utslettet. Det har lysnet litt og klør mindre om dagen. Men jeg har i stedet begynt å klø på bryst, mage og rygg de siste to dagene. Kan ikke se noe særlig utslett der, så jeg vet jammen ikke hva som skjer jeg. Rare kroppen min.. :klø:

Jeg sover fortsatt ikke bra. Ligger ofte våken til klokka er 3-4 om natta. Må lese for å få tankene over på noe annet enn kløinga og frustrasjonen over søvnløsheten. Har også merket at jeg får en del kynnere om natta nå, og jeg er usikker på hvor mye kynnere som er vanlig uten at det trengs å følges opp.

Jeg skal ringe begge legene til mandag, for å rådføre meg med dem om jeg skal tilbake på jobb eller ikke. Kjenner selv at jeg ikke har så veldig lyst å gå tilbake på jobb nå, men det er jo ikke lysten min det kommer an på. Legen bestemmer. Så vi får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får forresten besøk i dag. Broren min og de to barna hans kommer i kveld. De skal være over til i morra. Det blir veldig koselig. :-D

Men jeg har en del å gjøre før de er her, så jeg har lite tid til KG i dag. Har i grunnen hatt lite KG-tid generelt de siste par ukene. Det har vært så mye som har skjedd. Man skal vel egentlig slappe masse av når man er sykemeldt, men det har ikke vært så lett å få til det denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk jenter! :klemmer:

Det går litt bedre med meg. Utslettet er bedre og klør mindre. Men jeg har begynt å klø litt ellers på kroppen, det vil si bryst, rygg og mage. Der har jeg ikke noe utslett, så jeg blir ikke helt klok på denne kroppen min.. :klø:

Søvnen har det ikke blitt så mye endring på. Jeg sover fortsatt ganske dårlig, og føler jeg går rundt som en zombie på dagtid. Derfor ringte jeg legen min tidligere i dag, og hun sykemeldte meg likegodt ut året. Jeg ble veldig lettet over det, og jeg er så glad for at hun tar meg på alvor. Nå får jeg slappet godt av i tiden fremover.

Jeg har bare litt dårlig samvittighet for jobben, da jeg vet det er flere som er sykemeldt der og at det dermed blir veldig mye arbeid på de som er igjen. Men jeg må tenke på meg selv og Junior nå, det er helsa vår som er viktigst. Ingen takker meg dersom jeg sliter meg ut for jobbens skyld. *overtaler meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt kløen er bedre!

Er sykemeldt selv jeg, og prøver å skyve vekk all dårlig samvittighet. Du må gjøre det samme. Ikke noe å ha dårlig samvittighet for!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk for det, jenter. Jeg skal ikke ha dårlig samvittighet. Har faktisk tenkt lite på jobben de siste dagene. De klarer seg alltids, og det hadde nok som Eeyore sier ikke vært så mye annerledes om jeg hadde vært der. ;)

Jeg ble endelig ferdig med alle julegavene på onsdag. Heldigvis ble jeg ferdig i god tid før lillejulaften i år, slik at jeg slapp å løpe hektisk rundt i byen med panikk i blikket den siste dagen. *puh*

Ellers var vi hos den nye jordmoren for første gang i går. Hun var veldig hyggelig og virket interessert, og hun passer oss mye bedre. Vi vil fortsette å gå til henne, og har fått ny time om en måned. Mannen var også veldig fornøyd. Vi er glade for at vi fikk byttet jordmor.

Alt sto bra til med babyen på kontrollen. Hjertelyden hans var fin, jeg ligger fortsatt akkurat på den røde linjen på fundusmålet og urinprøven min var fin. Det eneste er at jeg har fått litt høyere blodtrykk, men det er fortsatt normalt sa hun. Ved forrige kontroll hadde jeg 110/65, og denne gangen hadde jeg 130/80. Så lenge det er normalt skal jeg være fornøyd jeg. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...