Sense Skrevet 4. desember 2007 #4301 Del Skrevet 4. desember 2007 Her var der mye på en gang Håper det ordner seg med både kløe og mammen din MEN, koselig å kjenne bebisen da... Skulle ønske jeg var i samme situasjon som du.. :rødme: Ha en fin kveld søta, og slapp godt av på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 4. desember 2007 #4302 Del Skrevet 4. desember 2007 uff, ikke noe kjekt at det klør. stakkar deg! Håper det går over snart! Og håper det går bra med mamman din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2007 #4303 Del Skrevet 5. desember 2007 Typisk at alt skjer på en gang... Håper det går bra med mammaen din, og at kløen går over snart. Og så gøy å kjenne liv! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. desember 2007 #4304 Del Skrevet 5. desember 2007 *klør Bippe litt på ryggen* God bedring både til deg og mammaen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. desember 2007 #4305 Del Skrevet 5. desember 2007 Så kjedelig med alt på en gang da Men så gøy at dere har kjent liv :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. desember 2007 #4306 Del Skrevet 5. desember 2007 Innom med en liten :juhu: for at dere har kjent liv. Blir sikkert litt mer "bokstavelig" for mannen når han også kjenner nurket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. desember 2007 #4307 Del Skrevet 6. desember 2007 Å, så fint at du har kjent liv! Er det ikke deilig? Får håpe du blir bedre av kløen snart. Har hatt litt kløe jeg også, mest på beina, korsryggen og magen. Men ikke så ille som du beskriver da! Håper det går bra med mammaen din også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4308 Del Skrevet 8. desember 2007 Takk for besøk jenter. Jeg har ikke hatt tid til å komme innom her de siste dagene. Har vært opptatt med å besøke mamma på sykehuset, samt bare slappe av. Jeg har blitt så vannvittig trøtt av de pillene jeg fikk av legen. Men de har ikke gitt effekt, så jeg skal skippe dem nå. Jeg skal ta en før jeg legger meg, for at de skal hjelpe meg til å få sove. Jeg klør jo så fælt om natta, slik at jeg ikke får sove noe særlig. Legger meg som regel ut i stua i løpet av natta, slik at jeg ikke skal holde mannen våken. I natt sovnet jeg ikke før klokka var halv fire, og sov ikke sammenhengende etter det. Stod opp sånn i nitida, da var det nok for meg. Merker jeg blir sliten av dette her.. Jeg får god oppfølging av legen min. Hun har ringt meg to ganger denne uka for å høre hvordan det går. Hun har imidlertid ikke funnet ut av hva eksemet kommer av, så hun har fikset en timeavtale hos hudspesialist til mandag. Håper han finner ut av hva dette er, og at det finnes noe jeg kan ta for å lindre det. For dette er jammen plagsomt! Jeg er sykemeldt ut neste uke også. Heldigvis, for det hadde ikke gått særlig bra om jeg skulle sittet på jobb. Ellers er mamma utskrevet fra sykehuset igjen. Hun fikk reise hjem på torsdag. Hun overnattet hos oss til fredag, før hun dro hjem til seg selv fredag morgen. Det har gått veldig bra med henne, selv om legen ikke helt fant ut av hva det var med henne. Men hun er i fin form nå, så vi satser på at alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4309 Del Skrevet 8. desember 2007 Og 22 uker i dag, gitt! Nå går det jammen fort fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 8. desember 2007 #4310 Del Skrevet 8. desember 2007 22 uker... :juhu: Syns virkelig synn på deg med all den kløen altså Er det bare kløen, eller er der utslett? Har du prøvd hvitvask? Har hørt det skal hjelpe mot kløer (og svie osv) Håper uansett hudspesialisten finner utav ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. desember 2007 #4311 Del Skrevet 9. desember 2007 Gratulerer med 22 uker! Godt at det går bra med mamma'n din. Får håpe du får bukt med den kløen også snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. desember 2007 #4312 Del Skrevet 9. desember 2007 22 uker og liv!!! :dåne: Gir deg en sotr adventsklem jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 9. desember 2007 #4313 Del Skrevet 9. desember 2007 :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. desember 2007 #4314 Del Skrevet 9. desember 2007 for at dere har kjent liv, ikke sant det er koselig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 9. desember 2007 #4315 Del Skrevet 9. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. desember 2007 #4316 Del Skrevet 9. desember 2007 for 22 uker! Nå er det straks jul, og da er det ikke lenge før vi sitter der med nurkene våre :rødme: Håper du blir kvitt kløen. Jeg plages jo med det lille jeg har i korsryggen, og kan bare forestille meg hvor ille du har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #4317 Del Skrevet 10. desember 2007 Takk for hilsninger jenter! I dag var jeg hos hudspesialisten. Han fant egentlig ikke ut av stort, bortsett fra at det ikke er allergi eller hudsykdom. Han mente det var en form for elveblest, men det er usikkert hva som kom først av utslettet eller kløen. Høna og egget, vet dere.. Han mente iallfall at det er mulig å lindre det. Jeg fikk en kortisonsprøyte (midt på skinka ), samt en resept på en krem jeg skulle smøre på de verste utslettene. Jeg fikk også resept på en ny pillekur. Det er en type allergimedisin, og den blir jeg visstnok også ganske trøtt av. Dermed skal jeg ta den på kveldstid. Jeg skal ringe legen til onsdag/torsdag for å si hvordan det går, så får vi se om ikke det har hjulpet til da. Jeg merker ikke noe særlig bedring enda, men har ikke tatt dagens pille enda og ikke har jeg smurt meg heller. Fikk beskjed om å gjøre det til kvelden. ----- Ellers har jeg hatt besøk av ei venninne og hennes 1,5 år gamle sønn i dag. Det var kjempeskoselig. Jeg gjorde det enkelt og serverte ferske rundstykker (kjøpte altså) og masse godt pålegg. Ble bra det. :-D Nå er det bare å vente på at mannen kommer hjem fra jobb sånn i halv syv tida, så skal vi spise middag. Blir rester av kjøttkakene fra i går. Ypperlig å lage ekstra stor porsjon, slik at det blir nok til to dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #4318 Del Skrevet 10. desember 2007 Sov dårlig i natt igjen, så jeg er trøtt kjenner jeg. Jeg legger meg ut i stua hver natt for tiden. Jeg klarer aldri å sovne med en gang jeg legger meg. Så snart jeg faller til ro, kjenner jeg bare all kløinga. Så jeg tar med meg dyna og puta ut i sofaen og sitter der og leser til jeg blir så trøtt at jeg ikke klarer mer. Så får jeg til å sove litt. Men jeg sovner sjelden før mellom halv tre og fire. Dessuten spver jeg sjelden sammehengende. Ikke rart jeg er sliten, egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. desember 2007 #4319 Del Skrevet 10. desember 2007 Huff, godt du er sykemeldt i alle fall da! Håper pillene og kremen hjelper, og at du får sove i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 10. desember 2007 #4320 Del Skrevet 10. desember 2007 hmm.. Du skulle prøvd den grønne gugga jeg drakk tidligere da jeg slet med søvnen.. Den gjorde underverk for min del, jeg pleide og å ligge våken til 3-4 om natten.. Veldig irriterende og slitsomt.. Sykemeldt denne uken og?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå