Catus Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4241 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg er her jeg Har bare hatt litt pause, men er innom å snoker litt noen ganger altså. Må følge med på hvordan det går Men nå skal jeg være litt sosial med søs før jeg sovner! Håper alt står bra til med deg og den lille i magen Jeg har jo glemt helt å hilse på deg, Turbo. Så koselig å se deg igjen! Godt å høre at du er innom og snoker i blant. Jeg er innom på Facebook og snoker litt av og til jeg også, din gammeldagse Wiener-pølse! Ellers snakket vimse om nabobyen i øst. Har du flyttet dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4242 Del Skrevet 19. november 2007 Sukk, jeg er hjemme fra jobb i dag. Føler meg slett ikke bra. Det begynte med vondt i halsen på lørdag. Så kom hodpinen etter hageryddinga i går, og den utviklet seg utover kvelden. Da jeg la meg i går hadde jeg så vondt at jeg var helt kvalm. Fikk nesten ikke sove på grunn av det. Tror jeg sov mellom kl tre og kl seks, men ikke mer enn det. Hodepinen fortsatte på morgenenen, og jeg hadde ikke sjanse til å komme meg på jobb. nå er den litt lettere, men den er fortsatt så sterk at det ikke er tale om å gå på jobb. Halsen er også fortsatt vond. Håper jeg er bedre i morra, for jeg har virkelig ikke tid til å være syk nå etter jeg har hatt en ukes ferie fra jobb. Ting hoper seg opp, og ingen tar over alle oppgavene mine. Kommer til å møte et berg av papirer når jeg kommer tilbake, og jeg må sikkert jobbe overtid får å få ting unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4243 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Sukk, jeg er hjemme fra jobb i dag. Føler meg slett ikke bra. Det begynte med vondt i halsen på lørdag. Så kom hodpinen etter hageryddinga i går, og den utviklet seg utover kvelden. Da jeg la meg i går hadde jeg så vondt at jeg var helt kvalm. Fikk nesten ikke sove på grunn av det. Tror jeg sov mellom kl tre og kl seks, men ikke mer enn det. Hodepinen fortsatte på morgenenen, og jeg hadde ikke sjanse til å komme meg på jobb. nå er den litt lettere, men den er fortsatt så sterk at det ikke er tale om å gå på jobb. Halsen er også fortsatt vond. Håper jeg er bedre i morra, for jeg har virkelig ikke tid til å være syk nå etter jeg har hatt en ukes ferie fra jobb. Ting hoper seg opp, og ingen tar over alle oppgavene mine. Kommer til å møte et berg av papirer når jeg kommer tilbake, og jeg må sikkert jobbe overtid får å få ting unna. Endret 19. november 2007 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. november 2007 #4244 Del Skrevet 19. november 2007 Er man syk, så er man syk - prøv å ikke tenk på jobben, det tar du når du kommer dit igjen - slapp av, tenk på deg selv og magen og hold deg inne så lenge du har behov for det, da blir du fortere frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. november 2007 #4245 Del Skrevet 19. november 2007 Huff, har akkurat vært forkjøla selv! Ikke noe moro. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 20. november 2007 #4246 Del Skrevet 20. november 2007 Hvordan er formen? God bedrings- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. november 2007 #4247 Del Skrevet 20. november 2007 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4248 Del Skrevet 20. november 2007 Tusen takk alle sammen! Jeg er hjemme fra jobb i dag også. Hodepinen henger fortsatt i. Den avtok faktisk litt i går kveld, og jeg håpet den skulle gi seg med det. Men jeg fikk et skikkelig anfall sånn i tretiden i natt, det var så vondt at jeg nesten begynte å grine. Måtte stå opp og ta to paracet. De virket heldigvis, og jeg fikk omsider sovet litt. Hodepinen er ikke så alt for gal akkurat nå, men jeg merker at den er der. Så irriterende at jeg ikke bare kan bli skikkelig syk og bare bli ferdig med det, i steden for å gå sånn å hangle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 20. november 2007 #4249 Del Skrevet 20. november 2007 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. november 2007 #4250 Del Skrevet 20. november 2007 Kanskje du har fått svangerskapsmigrene? Jeg har jo migrene til vanlig og var mye plaget med det de første ukene, men etter 3 mnd gikk det heldigvis over. Har hørt om andre som har fått migreneanfall for første gang når de er gravide, så det er dessverre ikke så uvanlig God bedring i alle fall! Og om det ikke hjelper, så spør legen din om paralgin forte stikkpille. Det gjordet underverker på meg etter et 2-dagers anfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4251 Del Skrevet 21. november 2007 Svangerskapsmigrene? Hm, kanskje det.. Men jeg håper det ikke. For jeg har ikke lyst på flere runder av dette her. Som dere skjønner er jeg fortsatt hjemme fra jobb. Hodepinen sitter i, selv om den ikke er like sterk som den var de to første dagene. Men i morra går jeg nok på jobb. Etter ultralyden, vel og merke. Tenk at det er i morra! Men vi både gruer og gleder oss. Vi vet ikke hvordan vi vil reagere dersom noe er galt. Men den tid den sorg. Mest sannsynlig er alt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. november 2007 #4252 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Lykke til med UL i morgen Endret 21. november 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. november 2007 Forfatter #4253 Del Skrevet 21. november 2007 I morgen. Men tusen takk! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. november 2007 #4254 Del Skrevet 21. november 2007 I morgen. Men tusen takk! :-D Ja i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. november 2007 #4255 Del Skrevet 21. november 2007 Oi, UL i morgen! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 21. november 2007 #4256 Del Skrevet 21. november 2007 Lykke til på UL. Og god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 21. november 2007 #4257 Del Skrevet 21. november 2007 Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. november 2007 #4258 Del Skrevet 22. november 2007 UL i dag Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. november 2007 #4259 Del Skrevet 22. november 2007 Regner med at dere koser dere masse på UL idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. november 2007 #4260 Del Skrevet 22. november 2007 Oi, nå er jeg spent på oppdatering, Bippe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå