Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Gjest Turbotøsa
Mens jeg har deg der vimse; hvordan går det med Turbo for tiden? Det er så lenge siden jeg har sett noe til henne nå. Du kan fortelle henne at hun er savnet her. :)

Jeg er her jeg ;) Har bare hatt litt pause, men er innom å snoker litt noen ganger altså. Må følge med på hvordan det går ;)

Men nå skal jeg være litt sosial med søs før jeg sovner!

Håper alt står bra til med deg og den lille i magen ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan med god samvittighet overlate all måking til mannen i år ;)

Så dumt at de flyttet UL, får håpe mannen får vært med likevel (ellers er sikkert Vimse en brukbar erstatter ;) )

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, dumme helsevesenet. Kjedelig å måtte vente enda lenger, dere var vel utålmodige nok som det var tenker jeg ;) Håper mannen kan bli med i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva jeg har bedrevet ferien med? Tja, ikke så mye som vi hadde håpet. Mannen har ikke vært helt i slaget, så vi hra ikke fått malt ferdig kjellerstua som vi hadde tenkt. Jeg har fått ryddet godt i hagen, og vi har vært hjemme hos familien min et par dager. Mannen har også hatt bursdag, så vi har blant annet vært hos svigermor og spist middag og kake. Ellers har vi brukt tiden til å slappe av. Ikke så dumt det heller. ;)

Mannen kan forresten være med på UL likevel. Han fikk ordnet det med jobben, slik at han slipper unna den tiden UL'en tar. Hurra!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at mannen får vært med på UL! Hadde vært trist hvis han ikke kunne det. Når var den nye datoen igjen?

Fortsatt god helg!

Ja, det ville vært kjempedumt om han ikke kunne være med. Men jeg hadde i tilfellet fått med meg noen andre.

Ny dato for UL er 22.november, det vil si førstkommende torsdag. Tiden går forhåpentligvis fort frem til det. :)

Og så sa du ikke i fra at du var hjemme :sur:

Beklager, men jeg hadde dessverre ikke hatt tid til å treffe deg. Vi var bare hjemme en natt, og det var fullt kjør med familien hele tiden. Mannen hadde bursdag første dagen vi var der, og vi var barnevakt sammen med mamma andre dagen. Så det ble ikke tid til noe annet.

Jeg skal heller si i fra neste gang jeg er hjemme og har tid til overs. Vil jo veldig gjerne treffes! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uh, nå er jeg METT! Har forspist meg på kake. Laget bostonkake i går,. Den sto og trakk seg over natta, og vi smakte på den i kveld. Den ble jammen meg svært så vellykket. Litt FOR vellykket for en søtsugen Bippe, merket jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg vannvittig hjertebank i kveld. Måtte ta av meg BH'en, for den strammet for mye trundt brystet/lungene. Må puste ganske tungt til tider, for at jeg skal føle jeg får nok luft.

Mannen fortalte mamma at jeg får sånne "anfall" av og til, og hun ble jo selvsagt bekymret. Jeg prøvde å si at det er vanlig under en graviditet, men det virket ikke som det sank helt inn. Tror ikke hun opplevde det i sine tre svangerskap.

Jeg måtte love å ta det opp med legen/jordmor på neste kontroll, men jeg regner ikke med at jeg får noe annet svar enn at dette er helt normalt. Bekymrer meg altså ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så kjedelig at UL ble flyttet, men nå er det jo ikke mange dagene igjen. Når på dagen har dere time?

Nei, nå er det bare fire dager igjen. Vi har time klokka 10:15, så vi slipper heldigvis å vente til langt utpå dagen. :)

:kys_2:

:kline:

:sjarmor:

Så kraftig hjertebank har nå ikke jeg, men det er ofte når jeg går og legger meg at jeg ikke hører annet enn mitt eget hjerte :fnise:

Samme her. Heldigvis er det ikke så veldig ofte jeg får så kraftig hjertebank og pustevansker som jeg hadde i går, men jeg må innrømme at det er litt ekkelt.

Ser ut til at jeg slipper det i dag, iallfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, i dag har jeg og mannen vært flinke. VI har jobbet mange timer ute i hagen. Har blant annet saget ned en diger berberis-hekk og brent den på bråte. Hagen ble litt større etter den forsvant, gitt.

Men jeg merker jeg har brukt kroppen min hardt. Bekkenet og ryggen er slett ikke fornøyd med meg. Håper jeg fungerer greit i morra.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...