Catus Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4181 Del Skrevet 2. november 2007 Hjemme! Og ikke minst er det helg!!! Nå sitter jeg og venter på at risgrøten skal bli ferdig. Kjenner det skal bli godt med mat. Håper det blir en rolig kveld sammen med mannen. Kanskje vi leier en film eller noe. Har iallfall ikke noen sprelske planer av noe slag, for det tror jeg nemlig ikke at jeg orker. *trøtt i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. november 2007 #4182 Del Skrevet 2. november 2007 Gratulerer med 16 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. november 2007 #4183 Del Skrevet 3. november 2007 Gratulerer med 16 uker :juhu: Snart halvveis, vennen Håper du får en forsatt strålende helg. Ta vare på deg selv. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. november 2007 #4184 Del Skrevet 3. november 2007 GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. november 2007 #4185 Del Skrevet 3. november 2007 Nyt helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. november 2007 #4186 Del Skrevet 4. november 2007 Håper du har hatt en fin helg Jeg lå jo langt over "normalen" på SF-kurven, og min jordmor sa alltid at jeg var stor, men hverken jeg eller noen andre syns at jeg var veldig stor, men det kom jo ut en stor baby da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4187 Del Skrevet 6. november 2007 Gratulerer med 16 uker! Takk for det! Nå er jeg allerede halvveis til 17, og kun halvannen uke til UL! Gratulerer med 16 uker :juhu: Snart halvveis, vennen Håper du får en forsatt strålende helg. Ta vare på deg selv. store Snart halvveis? Jaggu er jeg ikke det, ja! :dåne: Huff, tiden går visst fortere enn jeg legger merke til.. GOD HELG!!! Tusen takk! Nyt helgen! Takk for det! Og det gjorde jeg. Det var en veldig fin og avslappende helg. Vi fikk kastet et lass med skrot på dynga, og det var deilig å bli kvitt. Ellers var det bare hjemmekos sammen med mannen. Håper du har hatt en fin helg Jeg lå jo langt over "normalen" på SF-kurven, og min jordmor sa alltid at jeg var stor, men hverken jeg eller noen andre syns at jeg var veldig stor, men det kom jo ut en stor baby da Godt at det er flere enn meg som får høre at en er "stor." Og du la jo heller ikke på deg så mye gjennom svangerskapet. Vi får se hva de sier på neste kontroll. Blir spennende! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. november 2007 #4188 Del Skrevet 6. november 2007 Hvordan går det med trøttheten din? Om den fortsetter burde du kanskje sykemelde deg delvis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. november 2007 #4189 Del Skrevet 7. november 2007 *oppdateringsrunde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4190 Del Skrevet 7. november 2007 Hvordan går det med trøttheten din? Om den fortsetter burde du kanskje sykemelde deg delvis? Trøttheten har avtatt mye. Det kan være dager innimellom der jeg kjenner det litt, men langt i fra slik det var. Så heldigvis er det ikke nødvendig å sykemelde seg på grunn av det. *oppdateringsrunde* Hei smile! Håper jeg også får tatt en runde snart. Lenge siden jeg har fått gjort det. Eller det vil si; jeg er ofte på runder, men skriver lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4191 Del Skrevet 7. november 2007 Uh.. Hodepine i dag! Jeg har slitt litt med det de siste par ukene. Ikke hele tiden, men det kommer og går litt. Har ikke lyst til å ta smertestillende, så da velger jeg heller å lide litt. Men det er jo vanlig å ha en del hodepine når man er gravid, så dette er ikke noe jeg bekymrer meg over alstå. Det er bare litt plagsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. november 2007 #4192 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg hadde også veldig mye hodepine på den tiden du er nå, men det ga seg rundt uke 20 synes jeg å huske. Tok noen paracet jeg da, på de dagene som var virkelig ille, men likte det ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4193 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg kommer nok også til å ta paracet dersom det blir ille, men forløpig har det vært sånn at jeg kan overleve uten. -------- Nå har jeg endelig rukket å ta en oppdateringsrunde hos de fleste. Det er kjempelenge siden sist, så nå var det jaggu på tide! Nå tenkte jeg å ta kvelden, sette meg litt i stua og zappe på TV-kanalene, samt kose meg med litt frukt. Ha en fin kveld alle! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. november 2007 #4194 Del Skrevet 7. november 2007 Håper hodepinen din blir bedre. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 7. november 2007 #4195 Del Skrevet 7. november 2007 Håper hodepinen gir seg Jeg hadde også hodepine innimellom når jeg gikk gravid, vel... jeg har det innimellom nå også, men jeg gjorde som deg, valgte å ikke ta paracet. Tror jeg tok det en gang, da hadde jeg hatt det 3 dager på rad, og var temmelig lei. Håper det går bra med deg og lille prinsesse! Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. november 2007 #4196 Del Skrevet 7. november 2007 Ikke noe gøy med hodepine. Du får passe på å drikke mye, så er det i hvertfall ikke pga dehydrering. Er vel vanlig å ha litt vondt i hodet, tror jeg. Håper det går snart over likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. november 2007 #4197 Del Skrevet 8. november 2007 Skulle tro den hodepinen er noe som går. Jeg har hatt det til og fra de siste ukene jeg og. Og det er skikkelig plagsomt Men litt frisk luft og søvn har som regel lagt en demper på den iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. november 2007 Forfatter #4198 Del Skrevet 8. november 2007 Hodepinen er heldigvis ikke så fremtredende i dag. Kjenner den ligger og ulmer, men den har ikke plaget meg nevneverdig. Ellers så har jeg fått ny jordmor! Hurra! Snakket nettopp med henne på telefonen, og hun var kjempekoselig! Jeg tror ikke det blir problemer med å få kjemi med henne. Tror hun passer godt for mannen også. Har hørt at hun er god på parsamtaler, og det er heller ingen ulempe. Jeg ble så utrolig glad for dette! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 8. november 2007 Forfatter #4199 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg fikk forresten time hos henne 20.desember. Hun ville så gjerne at vi skulle bli litt kjent før jul. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. november 2007 #4200 Del Skrevet 8. november 2007 Så flott at du har fått ny jordmor. Kjemi er kjempeviktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå