Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Nå skulle jeg liksom til å foreslå å male veggen hvit, men skjønner at det ikke blir noe fint da ja ;)

Å velge farger er utrolig vanskelig. Vi holdt på kjempelenge her hos oss og er vel egentlig ikke 100% fornøyd, men siden vi ikke skulle bo her mer enn noen år, så gadd vi ikke styre mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er kjempevanskelig! Særlig når fargen blir annerledes på veggen enn man hadde sett for seg..

Men men! Jeg må bare ta meg en bytur en dag for å se på ulike gråfarger. Så får vi se om vi ikke finner ut av det. :)

I dag plager bekkenet meg litt. Satt i 2,5 time på en veldig hard stol i dag (var på kurs), og det kjenner jeg ikke var så bra for baken min. Nå verker det litt. Men jeg håper på at det går over innen i morra. Skal muligens sitte på hard stol hele dagen da, og har ikke lyst til å bli verre.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenplager er ikke noe gøy nei... :( Jeg var veldig bra en lang stund, men nå er det litt sånn av og på... Igår var det veldig fint, men idag ikke så bra. Og det helt uten grunn :sur:

Ha en fin dag, og håper du finner en fin farge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang vi skal male her hjemme så sliter jeg fælt med å finne ut hvilken farge vi skal ta. Er jo dritvanskelig.

Må male kjellerstua vi også, og gangen opp til andre etasje. Men det blir ikke før til våren/sommeren.

Håper ikke bekkenet plager deg for mye :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg håper på at det går over innen i morra. Skal muligens sitte på hard stol hele dagen da, og har ikke lyst til å bli verre.. :forvirret:

Ta med en pute? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenplager er ikke noe gøy nei... :( Jeg var veldig bra en lang stund, men nå er det litt sånn av og på... Igår var det veldig fint, men idag ikke så bra. Og det helt uten grunn :sur:

Ha en fin dag, og håper du finner en fin farge :klem:

Jeg var også veldig bra en lang stund, og jeg trodde faktisk det var gått helt over. Men den gang ei.. :sur:

Hver gang vi skal male her hjemme så sliter jeg fælt med å finne ut hvilken farge vi skal ta. Er jo dritvanskelig.

Må male kjellerstua vi også, og gangen opp til andre etasje. Men det blir ikke før til våren/sommeren.

Håper ikke bekkenet plager deg for mye :klemmer:

Det er kjempevanskelig!

Vi malte heldigvis trappoppgangen og gangen både oppe og nede i fjor. Så jeg håper vi slipper det på en lang stund nå. Maling er en møkkajobb, spesielt på panel som vi har i gangene våre..

Men det er så utrolig deilig når jobben er overstått! :-D

Ta med en pute? :kose:

Nesten så jeg vurderer det, ja.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dumt at bekkenet plager deg :klemmer: Mitt har også vært plagsomt av og til, men så kan det gå uker uten at jeg kjenner noe igjen- rart dette der. Håper det ikke blir noe verre iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner heller ikke smerter hver dag, og jeg håper i det lengste på at det ikke skal bli verre. Dersom det holder seg sånn som det er nå skal jeg ikke klage for mye altså, for det er ikke så alt for galt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sittet på bokklubbens nettsider og bestilt en del varer for de fire gavekortene jeg var så heldig å få. Har spart det ene da, må sjekke ut et par produkter før jeg eventuelt skal kjøpe dem i julegave. Sannelig tok det tid å shoppe! Men det var litt gøy også! :-D

Nå tenkte jeg å gå på kjøkkenet og hente frem resten av eplekaka jeg bakte på søndag. Skal unne meg litt sammen med iskrem. Jeg spiser egentlig ikke søtsaker i ukedagene, men det er jo synd å bare la kaka stå der og tørke.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det her da? Er ute og stalker alle mars/april-mammaene... :ler:

Snart 15 uker jo! Håper ikke bekkenet blir noe særlig verre da! Når skal du på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig da, Imli. Jeg har faktisk tenkt lenge på å gjøre det samme, men har liksom ikke fått tid til det enda. Det er kjekt å bli litt kjent og få dagbøkene inn på mine innlegg. Bli lettere å følge med hverandre da. :)

Jeg trodde at jeg skulle på ultralyd den 16.november, men det skal jeg visst ikke. For jeg fikk en ny innkalling i posten for kun et par dager siden, og da stod det 19.november. Kjipt å måtte vente noen dager lenger enn jeg trodde.. Men det er bare en helg i mellom, så da går sikkert tiden fort. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på café med ei venninne. Kjempekoselig! Det ble god mat, masse skravling og til og med en liten kakebit. :sjarmor:

Ostekake med sitronsmak. Den var kjempegod!

Denne venninna mi er også gravid, hun er ca 5 uker bak meg. Og det er så gøy at vi er flere! Hadde det ikke vært for henne og mannen hadde vi nemlig ikke kjent noen andre i samme livssituasjon som oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å ha ei venninne som er gravid samtidig.

Jeg kjenner ingen med barn på samme alder som Knerten (bortsett fra barselgruppa, men blir ikke det samme), og merker at jeg savner det.

Nå er det jo mannen som har permisjon, og han synes også det blir kjedelig å trille rundt alene hver dag. Han kjenner forsåvidt en som ble pappa i sommer, men der har jo mammaen permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner heller ingen som skal ha samtidig med meg - er jo noen jeg vet om da, men som jeg ikke kjenner særlig godt. Må være veldig koselig å ha noen som er såpass nære å gå gravid sammen med.

Ha ei fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempekoselig! Det er tilnærmet bestevenninne som er gravid, så det er ekstra hyggelig. Blir så bra å ha permisjon sammen! :-D

Krysser bare fingrene for at hun kommer trygt over 12 uker. Hun er 10 uker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant ut i dag at jeg er innkalt til en ekstra timeavtale på sykehuset. Det var derfor jeg trodde jeg skulle på UL den 16.november, og ikke forsto helt hvorfor jeg fikk to innkallelser på to ulike datoer. Det viste seg å være en undersøkelse i stedet, og ingen andre gravide som jeg vet om har blitt innkalt til dette. Fikk ikke tid til å ringe føden i dag for å høre hva det gjelder. Men jeg regner med at det har med forskningsprosjektet å gjøre. Synes bare det er dumt at det ikke kan tas på samme dag. Det ville da vært enklere for både dem og ikke minst for oss.

Men jeg skal iallfall ringe føden på mandag for å høre litt mer om hva dette er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alene hjemme i dag, mannen er på tur med jobben og kommer ikke hjem før i morra en gang. Tenkte jeg skulle få unnagjort litt husarbeid mens han er borte, men jeg vil også kose meg litt.

Først skal jeg få i meg litt middag. Kjenner jeg begynner å bli sulten nå. Har noen rester etter makaronigratengen med skinke jeg laget på onsdag. Regner med den fortsatt er god.

*opp på kjøkkenet for å sjekke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...