Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Ellers er det jobb og unger det går i :kgbaby: . prøver å være et sunnere menneske, jogger litt om kveldene, og så sitter jeg bare å gleder meg til oslotur om 14 dager! Det skal bli så kjekt!!!

Regner med at du gir lyd fra deg om du trenger guide ;)

Tror ikke de som ikke vet jeg er gravid skjønner det enda. Men det endrer seg nok så snart jeg går til innkjøp av mammabukse. Gleder meg litt til det, samtidig som det er et "nederlag" å måtte skifte ut klærne mine fordi jeg vokser ut av dem. Forstå det den som kan.. :ler:

På sikt vil jeg tro det er en større nedtur å ikke måtte skifte ut klærne... Studerte sammen med en det egentlig aldri syntes skikkelig på (jeg visste ikke at hun var gravid, og skjønte det ikke engang da jeg så henne knapt tre uker før termin...), tror hun syntes det var litt trist at ingen la merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å være hjemme et helt år, sammen med den lille. Det skal bli kjempeflott! :-D

Det synes nok litt, men jeg føler meg egentlig bare dvask og litt småfeit.. :forvirret:

Tror ikke de som ikke vet jeg er gravid skjønner det enda. Men det endrer seg nok så snart jeg går til innkjøp av mammabukse. Gleder meg litt til det, samtidig som det er et "nederlag" å måtte skifte ut klærne mine fordi jeg vokser ut av dem. Forstå det den som kan.. :ler:

Jeg følte meg også dvask og småfeit først (dvs - det har jeg vel alltid gjort :sjenert: ), men mammabuksene trykker ikke ting opp og ut, så man så mer gravid ut med en gang, og det er bedre å føle seg gravid (så sant man er det, selvfølgelig) enn dvask...

På sikt vil jeg tro det er en større nedtur å ikke måtte skifte ut klærne... Studerte sammen med en det egentlig aldri syntes skikkelig på (jeg visste ikke at hun var gravid, og skjønte det ikke engang da jeg så henne knapt tre uker før termin...), tror hun syntes det var litt trist at ingen la merke til det.

Hun syns nok det var trist, ja. Jeg har også en venninne som det nesten ikke syntes på. Hun var veldig lei av at folk spurte/tullet med hvor magen hennes var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg iallefall mye finere med en gang jeg fikk på meg mammabukser - for da ser man ikke så feit ut lenger, men mer gravid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sikt vil jeg tro det er en større nedtur å ikke måtte skifte ut klærne...

Ja, den er jeg helt enig i! Jeg tror jeg hadde syntes det var ganske leit dersom ingen kunne se det. :Nikke:

Jeg følte meg også dvask og småfeit først (dvs - det har jeg vel alltid gjort :sjenert: ), men mammabuksene trykker ikke ting opp og ut, så man så mer gravid ut med en gang, og det er bedre å føle seg gravid (så sant man er det, selvfølgelig) enn dvask...

Også veldig enig i den!

Derfor tok jeg meg en tur på H&M i går. Prøvde alle mammabuksene de hadde, og de fleste satt perfekt på kroppen min. Bortsett fra at de var for korte i beina alle som en! :frustrert:

Hadde det bare vært sånn at de var for lange, så hadde det ikke gjort så mye..

Jeg følte meg iallefall mye finere med en gang jeg fikk på meg mammabukser - for da ser man ikke så feit ut lenger, men mer gravid :fnise:

Ja, jeg merket det da jeg prøvde bukser i går. Så mer gravid ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det under tre kvarter til arbeidsuka mi er over. Jeg avspaserer i morra, og det skal bli så deilig! :-D

Jeg og mannen drar til Oslo rett etter jobb i dag. Skal være der til i morgen. Han har et ærend med jobben, og jeg skal kikke litt i byen i mellomtiden. Og på vei hjem skal vi en tur innom Ikea.

Jeg gleder meg til å komme ut litt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et håp om å finne mammabukser som er lange nok i beina. Det var jo ingen som passet her i byen, så jeg fikk jo ikke kjøpt noen.

Dessuten må jeg innom Lalina for å se etter nye BH'er. Jeg har jo vokst ut av de fleste. Det kan bli en kostbar dag i morgen, gitt.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper shoppingen i dag ble bra!! Litt gøy også det da!!!

Så gøy med mammabukser! Jeg husker jeg syntes det føltes så deilig å gå over til det. Både behagelig og magen så mer gravid ut!

Ha en super helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjerne det, Eeyore! :ler:

Men egentlig har jeg to bukser nå. Fant en fin en på Den Kule Mage på Glassmagasinet (genialt navn, forresten!) pluss at jeg kjøpte en på H&M likevel. Sistnevnte er en anelse kort i beina, men jeg skal strekke så godt jeg kan på den etter hver vask slik at den ikke krymper noe særlig. Gidder nemlig ikke investere så fryktelig masse penger i klær jeg ikke skal gå med så lenge.

Fikk også kjøpt to BH'er. Kjøpte de to eneste de hadde som passet meg. Men det var greit det, jeg trengte egentlig ikke flere. Får heller ta meg en ny tur i mars, slik at jeg får kjøpt ammeBH'er også. De anbefalte å ikke kjøpe det før ca en måned før termin.

Ellers var vi på Ikea. Kjøpte litt ting og tang der, mannen holdt faktisk ut i ca to timer (inkludert spiesetid). Han var så flink atte! :klappe:

Kjøpte blant annet en bokhylle, en hylle jeg skal bruke til håndklær på badet, et bord med fire stoler, fire lamper, teppe til stua samt litt kjøkkenting. Ble en full bil hjemover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går forresten med mammabuksene for første gang i dag. Det var mye mer behagelig, selv om jeg fortsatt får på meg en del av de gamle buksene mine.

Kommer nok til å holde meg til mammabuksene i tiden fremover nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det har du rett i. Deilig var det! :)

Vi begynte forresten å male kjellerstua i helga. Den var ganske mørk og dyster og vi holdt på å bli sprø av den. Fargen var mørkerød og det så nokså trist og utdatert ut der nede, men nå er den i ferd med å bli helt lys.

Valgte først fargen kaffe latte, men nå som den har kommet på veggen er jeg ikke helt sikker på hva jeg synes. Mulig andre støket blir lysegrått i stedet. Vi har nemlig en mur på den ene veggen. Den er naturlig hvit, men har en anesele grått i seg. Det så jeg mer tydelig nå som veggfargen endret seg. Synes kanskje muren ser litt skitten ut ved siden av veggen nå, men jeg må tenke litt mer på det. Trenger litt tid til å bli vant til en ny farge. Så får vi heller se etter hvert. Men det var iallfall deilig å få bort den mørke fargen. Rommet ser mye større ut! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å friske opp med litt lysere farge da. Høres nesten ut som det kan være lurt å gå for en anelse grått på veggen ja, om pipa bryter i den retningen.

Så kjekt at du fikk tak i både mammabukser og bh'er da!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har pipa i samme rommet ja, men det er ikke den som bryter (den er hvit). Vi tenkte å male den et strøk også, slik at den ser litt "nyere" ut. Den bærer preg av å ikke ha blitt malt på mange år. Den har "avtrykk" etter ting de forrige eierne hang på veggen, og i tillegg er den litt sotete.

Det som bryter i en anelse grått er en murvegg med hvite murstein på den andre siden av rommet. Men det er kun en liten anelse, for vi så ikke det før veggen ble lys. Har trodd til nå at muren var helt hvit. Har vært inne på tanken på å male den helt hvit, men jeg tror ikke det ville blitt så bra. Den er liksom så fin når den er naturlig, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...