Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Hjertelyden på disse to varierte veldig mellom "åh... det må være gutt" til "når det slår så fort, er det garantert en jente", og jeg fikk to friske, gode skapninger, så 160 er nok ganske så normalt :) Gøy å høre! Da blir det enda mer virkelig. Og så kunne man egentlig ha hørt i evigheter hvis man hadde fått lov. :rødme:

Kos deg i helga, Bippe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 uker :hoppe:

Dette går jo fort :-D

Trodde det var litt tidlig å vite ang kjønn og hjerteslag.. Men.. Det er noen år siden jeg selv var borti det..

Vet farmor er en ekspert på det der, så jeg skal høre med henne neste gang jeg snakker med henne.. (hun har alltid hatt rett, og det er ikke tull en gang)

Håper du får en fin helg, koser deg masse og slapper godt av :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått mange reaksjoner på offentliggjøringen?

Har fått mange fine gratulasjoner, både IRL og på nett. Veldig koselig! :-D

Hjerteslag over 140 skal visst tyde på jente, mens under 140 skal tyde på gutt. Men, hjertet slår mye fortere i begynnelsen enn litt uti svangerskapet da....

Jeg regnet nesten med at det var for tidlig å gjette på kjønn, ja. Men da vet jeg iallfall til senere. :)

Jeg hadde også hjerterytme på 160, så jeg tror det er normalt så tidlig.

Godt å høre! ;)

...så 160 er nok ganske så normalt :) Gøy å høre! Da blir det enda mer virkelig. Og så kunne man egentlig ha hørt i evigheter hvis man hadde fått lov. :rødme:

Godt å høre at 160 er normalt. Ja, jeg kunne også hørt mye lengre enn det vi gjorde.

En herlig lyd! :rødme:

:vinke:

Da var di siste sidene lest og jeg er oppdatert ;)

Ha en flott helg Bippe ;)

:klem:

Turbo! Der var du jo! :hoppe:

Det er så lenge siden jeg har sett noe til deg nå, at jeg nesten trodde du hadde tatt deg en lengre KG-pause. Du har vært savnet! :klemmer:

Trodde det var litt tidlig å vite ang kjønn og hjerteslag.. Men.. Det er noen år siden jeg selv var borti det..

Vet farmor er en ekspert på det der, så jeg skal høre med henne neste gang jeg snakker med henne.. (hun har alltid hatt rett, og det er ikke tull en gang)

Du har nok rett i at det er for tidlig ja, så du kan sikkert vente litt med å spørre farmoren din. Hvis ikke hun er synsk, da.. :ler:

Ha en fin gravid helg Bippe :klem:

Tusen takk for det Eeyore, og alle dere andre!

Jeg har hatt en fin helg hittil. Mannen hadde faktisk fri fra jobb i dag, så vi har vært i byen og kost oss. Har også fått gjort unna en del husarbeid, men til slutt ville ikke bekkenet samarbeide mer, så nå sitter jeg bare i sofaen og slapper av. Er litt usikker på om det er husarbeidet som har gjort det, eller det at jeg gikk med høyhælte støvletter i dag. Kanskje en kombinasjon av de to? Vondt er det, iallfall.. :forvirret:

Men det går forhåpentligvis over til i morra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i mellom 120 og 160 er helt normalt sa de til meg da lillesmile lå på 160 :smile:

Men de da også at i begynnelsen av svangerskapet hadde fostrene høy hjertefrekvens så roet det seg. Lillesmile lå mellom 140 og 160 hele tiden. Jordmor tippet jente for hun hadde erfaring med det sa hun. Med unntak selvfølgelig. Jeg trodde ikke det spytt på henne men jammen meg hadde hun riktig! :hoppe:

Huff- jeg synes synd på deg ift bekkenet. Min bekkenløsning slo til for fullt etter høyhælte sko... Kjedelige greier. Men veldig lurt av deg å sette deg ned!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min bekkenløsning er litt merkelig mht høyhelte sko... Jeg har nesten bare gått med det de siste 10 årene, og byttet til joggesko med en gang jeg begynte å merke det. Men faktisk, når jeg går med høyhelte er da jeg merker det minst :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff- jeg synes synd på deg ift bekkenet. Min bekkenløsning slo til for fullt etter høyhælte sko... Kjedelige greier. Men veldig lurt av deg å sette deg ned!

:klemmer:

Jeg har ikke så vondt i dag, så jeg tror jeg forløpig slipper billig unna. Det kan jo komme senere, så klart. Men prøver å se positivt på det. :)

Skal være mer forsiktig med høye hæler fremover. ;)

Min bekkenløsning er litt merkelig mht høyhelte sko... Jeg har nesten bare gått med det de siste 10 årene, og byttet til joggesko med en gang jeg begynte å merke det. Men faktisk, når jeg går med høyhelte er da jeg merker det minst :klø:

Hmm.. Kanskje kroppen reagerer på det den ikke er vant til, selv om det er motsatt av de fleste andre. Vi er noen merkelige skapninger.. :ler:

Innom med en mandags- :klem:

Stor mandagskos tilbake! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det travelt på jobb, er litt sliten. Egentlig vet jeg ikke hvorfor jeg orket å sette meg ned foran skjermen med en gang jeg kom hjem, jeg sitter jo foran PC'en store deler av arbeidsdagen. Men sånn er det nå av og til.

Men jeg kjenner at jeg ikke orker å sitte her så lenge. Snart kommer mannen hjem også, og da er det middagstid. Har ferdige rester etter den hjemmelagede lasagnen fra i går, så middagen blir heldigvis lite tidkrevende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til Bippevennen. Ta vare på deg selv, og lytt til kroppen når du er sliten. :)

Tror forresten aldri Knerten hadde hjerteslag under 140, men jammen var det ikke en gutt likevel. Har egentlig ikke helt tro på alle disse spådommene jeg om kjønn jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har fått sjansen til å skrive noe her nå, så jeg stikker bare innom for å si at jeg har det veldig bra. Er på jobb nå, så da er det ikke så lett å skravle. Men jeg håper å kunne ta det igjen hjemme en dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buksene mine begynner forresten å stramme fælt når jeg sitter nå. Tror ikke det er lenge til jeg må kjøpe en mammabukse eller to. Dristet meg så vidt innom mammaavdelingen på H&M i helga, men jeg kom veldig kjapt ut igjen. Følte liksom det var så uvirkelig at jeg skulle bruke sånne klær.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Bippe!

Håper alt går bra med deg og den lille prinsessa i magen! :)

Det er morsomt å kikke på mammaklær og jeg skjønner hva du mener med at det føles uvirkelig å skulle kjøpe sånne klær nå.

Jeg kjøpe ikke noe mammaklær når jeg gikk med lillegutt, jeg kjøpte heller to ekstra joggebukser, fikk ikke den store gravidfølelsen når jeg gikk med han. var så opptatt med oppussing osv.. Men når jeg tenker over det nå, så angrer jeg litt på at jeg ikke var gravid når jeg var gravid om du skjønner hva jeg mener.

Det var nok mitt siste svangerskap, så det er litt trist å tenke på at jeg ikke gjorde noe ut av det. Men men...

Ellers er det jobb og unger det går i :kgbaby: . prøver å være et sunnere menneske, jogger litt om kveldene, og så sitter jeg bare å gleder meg til oslotur om 14 dager! Det skal bli så kjekt!!!

Må få prøve å kjøpt noen julegaver også... ;)

Jeg følger med på deg Bippe-mor, selv om jeg ikke er her så ofte lenger! :klemmer:

Ha en fin dag på jobb!

Når lille prinsesse kommer til verden, får du være hjemme et helt år og bare kooose deg!!! Det blir deilig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det føles uvirkelig å skulle gå med sånne klær, ja, særlig hvis det egentlig ikke syns så godt enda. Men det er utrolig deilig, og så ser man brått mer gravid ut.

Ha en fin uke, Bippe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt går bra med deg og den lille prinsessa i magen! :)

Det er morsomt å kikke på mammaklær og jeg skjønner hva du mener med at det føles uvirkelig å skulle kjøpe sånne klær nå.

Jeg kjøpe ikke noe mammaklær når jeg gikk med lillegutt, jeg kjøpte heller to ekstra joggebukser, fikk ikke den store gravidfølelsen når jeg gikk med han. var så opptatt med oppussing osv.. Men når jeg tenker over det nå, så angrer jeg litt på at jeg ikke var gravid når jeg var gravid om du skjønner hva jeg mener.

Det var nok mitt siste svangerskap, så det er litt trist å tenke på at jeg ikke gjorde noe ut av det. Men men...

Ellers er det jobb og unger det går i :kgbaby: . prøver å være et sunnere menneske, jogger litt om kveldene, og så sitter jeg bare å gleder meg til oslotur om 14 dager! Det skal bli så kjekt!!!

Må få prøve å kjøpt noen julegaver også... ;)

Jeg følger med på deg Bippe-mor, selv om jeg ikke er her så ofte lenger! :klemmer:

Ha en fin dag på jobb!

Når lille prinsesse kommer til verden, får du være hjemme et helt år og bare kooose deg!!! Det blir deilig det!

Ghost! Så koselig å endelig se deg! :klemmer:

Godt å høre at du følger med selv om du ikke er her like mye lenger. Skjønner du er opptatt av å være sunn for tida. Kjempeflink er du, jeg er imponert! :klappe:

Og du er stadig skråsikker på at det er ei jente som bor i magen min? :ler:

Og jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å være hjemme et helt år, sammen med den lille. Det skal bli kjempeflott! :-D

Det føles uvirkelig å skulle gå med sånne klær, ja, særlig hvis det egentlig ikke syns så godt enda. Men det er utrolig deilig, og så ser man brått mer gravid ut.

Ha en fin uke, Bippe.

Det synes nok litt, men jeg føler meg egentlig bare dvask og litt småfeit.. :forvirret:

Tror ikke de som ikke vet jeg er gravid skjønner det enda. Men det endrer seg nok så snart jeg går til innkjøp av mammabukse. Gleder meg litt til det, samtidig som det er et "nederlag" å måtte skifte ut klærne mine fordi jeg vokser ut av dem. Forstå det den som kan.. :ler:

Mammabukser er en helt annen verden! Så deilig å gå i, og aldri glippe mellom genser og bukse mer :)

Jeg har faktisk ikke glipe enda, da jeg har kjøpt topper som er litt lengre pluss at jeg går med singlet under. Men mammabuksene ser deilige ut å gå med, jeg skal innrømme det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...