Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er utrolig takknemlig for at jeg også endelig har noen å gå gravid sammen med og at vi vil få et vennepar å være foreldre sammen med. Det betyr mye!

-------------

Det er litt kaldt her i dag. Regner som bare det og blåser som fy. Skikkelig høst, med andre ord! :fryse:

Har sluttet å drikke kaffe, og kjenner jeg savner det veldig. Dristet meg til en kopp te i stedet. Den varmet godt, men fikk nesten lyst på varm kakao i tillegg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vimse; hvor i heiteste granskauen er dagboka di?

Jeg vil skravle med deeeeeg!!!!! :sur:

Som du forstår, er du savnet.. :ler:

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Tror den vil bli veldig fin, har det på følelsen. :-D

------------

Puh, nå har jeg endelig fått tatt en oppdateringsrunde i dagbøkene. Etter å ha vært borte så lenge og bare hatt muligheten til å stikke kjappe turer innom på jobb, var det fint å endelig få det unnagjort. Godt å lese at alle har det fint. :)

Men jeg fant ikke Gopia sin bok. Eeyore; vet du hvor hun har blitt av og hvordan det står til med henne? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brr... :fryse:

Det er sinnsykt kaldt i dag, altså. Jeg sitter her med strikkejakke, varme ole brum-tøfler og min andre kopp kakao. Fortsetter dette må vi snart fyre opp parafinovnen i peisen. Har ikke lyst til det, det er jo ikke oktober enda jo! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arg, jeg får ikke sove! La meg for en halvtime siden, men ble bare liggende å vri meg. Fikk skikkelig hjertebank, i tillegg til at mannen snorker.. :forvirret:

Jeg skal opp kl halv fem i morra tidlig, det er derfor jeg la meg såpass tidlig. Jeg og mannen har et ærend på østlandet, og tar oss kanskje en svipp over svenskegrensa i samme slengen. Blir godt å få seg en tur ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du faktisk rett i. Finner ikke Gopia på mine innlegg jeg heller :klø:

Hmm, merkelig. Håper hun har det bra!

:hallo:

Hei Toblerone! Har ikke du heller dagbok lenger? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er vel på tide å prøve å få sove igjen. Håper på bedre lykke denne gangen. Hjertebanken har iallfall gått over.

God natt alle! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, husker jeg hadde skikkelig hjertebank i perioder også. Ikke noe gøy - er så ekkelt. Tror jeg leste et sted at det er fordi du etterhvert øker blodmengden i kroppen eller noe. (Ikke ta det for god fisk, da). Det gikk heldigvis over etterhvert.

Ha en finfin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Hjertebank ?? Godt det gikk over iallefall!! passe på seg selv vettdu :nei:

:ler:

Flink du som har sluttet å drikke kaffi, slutta du når du testet positivt, før eller etterpå ?? :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, husker jeg hadde skikkelig hjertebank i perioder også. Ikke noe gøy - er så ekkelt. Tror jeg leste et sted at det er fordi du etterhvert øker blodmengden i kroppen eller noe. (Ikke ta det for god fisk, da). Det gikk heldigvis over etterhvert.

Ha en finfin søndag! :klemmer:

Ja, det var litt ekkelt med den hjertebanken. Jeg har opplevd det flere ganger, gjerne etter jeg har spist og når jeg slapper av på sofaen. Rart det der..

Det kan sikkert stemme at det har med blodmengden å gjøre. Eller at hjertet må jobbe hardere for å pumpe nok blod rundt i kroppen. Ett eller annet sånt. ;)

hei hå bippe :) håper du har en finfin søndag :klem:

Takk, det hadde jeg! Vi var på dagstur til Sverige i går. Reiste kl seks på morran og var hjemme sånn i åtte-tida på kvelden. Det ble en veldig lang dag, men det var godt å komme seg ut litt fra husets fire vegger. Dessuten er frysen fylt opp med kjøtt og skapet fylt opp med godteri. :sikle:

Hei hei :)

Hjertebank ?? Godt det gikk over iallefall!! passe på seg selv vettdu :nei:

:ler:

Flink du som har sluttet å drikke kaffi, slutta du når du testet positivt, før eller etterpå ?? :)

:klemmer:

Hei og velkommen hjem! Kjempekoselig å se deg igjen! :hoppe:

Jeg sluttet med kaffe den dagen jeg testet positivt. Jeg vet det er "lovlig" å drikke opptil to kopper om dagen. Men i og med at jeg har noe økt sjanse for komplikasjoner på grunn av PCOS'en, vil jeg gjøre mitt for å redusere den risikoen så godt jeg kan. Men jeg savner kaffen da, det må jeg innrømme.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg skrevet på profilen min på Facebook og på MSN at jeg er gravid. Da er det vel egentlig så godt som helt offisielt, da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...