Catus Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4021 Del Skrevet 25. september 2007 Tusen takk, dere skjønne jenter! I dag føler jeg meg bedre. Har vært på jobb hele dagen, men kjenner jeg er sliten nå. Heldigvis er det bare en halvtime til jeg kan gå hjem. Har ikke planer om å lage noen treretters middag i kveld, skal bare roe ned. Kjenner jeg trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4022 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg fikk forresten en knallfin nyhet i går. Det viser seg at en av mine beste venninner også er gravid! Hun hadde nettopp funnet ut av det, og hadde egentlig ikke tenkt å la meg få vite det over telefonen. Men jeg skjønte det på henne med en gang, så det klarte hun ikke å skjule. Nå håper jeg bare at spiren hennes klorer seg fast, sånn at jeg og mannen har noen kjente å være foreldre sammen med. Det hadde vært så koselig, da vi ikke har noen andre som er i samme livssituasjon som oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 25. september 2007 #4023 Del Skrevet 25. september 2007 Så gøy å gå gravid sammen med en venninne, da. Koselig! Ikke så lett å skjule for dem man kjenner godt, nei. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4024 Del Skrevet 25. september 2007 Takk i like måte, Vannmelon! Nå skal jeg hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. september 2007 #4025 Del Skrevet 25. september 2007 Håper det går bra med deg! Du er jo snart ved de magiske 12 jo!!! :joho: Jeg er så glad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4026 Del Skrevet 26. september 2007 Tusen takk, smile. Jeg er også kjempeglad! Jeg har det veldig fint, forresten. Har hatt en grei dag på jobb i dag, og jeg føler meg også mye bedre enn jeg gjorde på mandag og i går. Bestilte time hos jordmor i dag, får time allerede onsdag neste uke. Synes det var litt tidlig jeg, da gyn. sa at det var vanlig fra uke 16. Men men, bedre med en timeavtale for mye enn for lite. Jeg er forresten lei av å ikke ha PC hjemme. Får jo aldri sjansen til å skravle med noen her lenger. Men det er faktisk mulig vi får den i morra. Det håper jeg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4027 Del Skrevet 26. september 2007 Hvorfor skal jeg forresten være så forbaska sulten hele tiden?! Jeg gjør jo nesten ikke annet enn å spise, og snart spiser jeg meg selv ut av huset.. Lurer på hvor dette skal ende. Ender vel opp med å legge på meg 30 kilo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 26. september 2007 #4028 Del Skrevet 26. september 2007 Skal vel spise en del før du havner på 30 kg pluss. Snart 12 uker jo? Går fort dette. Og det er så koselig at du har en liten baby i magen. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 26. september 2007 #4029 Del Skrevet 26. september 2007 Den i magen tar jo litt av det du spiser, da, så går vel bra Forresten mister man det fort igjen når man ammer. (For så å legge det på seg igjen etterpå, men det er en annen historie ) litt for de magiske tolv ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4030 Del Skrevet 27. september 2007 Skal vel spise en del før du havner på 30 kg pluss. Snart 12 uker jo? Går fort dette. Og det er så koselig at du har en liten baby i magen. :rødme: Ja, jeg håper det skal mer til enn det jeg spiser nå. Tenker hver kveld at i morra skal jeg skjerpe meg og ikke overspise, men klarer det ikke helt. Håper jo at jeg kan klare det i dag. Forløpig har jeg vært flink, men det er på kvelden jeg blir mest sjesken og dagen er enda ung. *holde meg selv stramt i ørene* Synes du det går fort, ja? Jeg synes faktisk også det. De første ukene gikk veldig sakte, men nå som jeg nærmerer meg den magiske grensa slapper jeg mer av, og dermed tror jeg tiden også går fortere. Gjør ikke noe det altså, men jeg håper den ikke går FOR fort, for jeg er ikke klar til å føde i morra.. Den i magen tar jo litt av det du spiser, da, så går vel bra Forresten mister man det fort igjen når man ammer. (For så å legge det på seg igjen etterpå, men det er en annen historie ) litt for de magiske tolv ukene. Ja, tassen tar litt av det jeg spiser, men i og med at den er så liten tror jeg ikke den tar alt det jeg spiser for mye. Jeg må rett og slett bare skjerpe meg litt. Og ja; bare en uke igjen til 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4031 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg skal forresten avspasere fra jobb i morra. Gleder meg hemningsløst til det! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. september 2007 #4032 Del Skrevet 27. september 2007 Du får passe på at det du spiser er ganske sunt, da tror jeg ikke det er noe problem - har ikke merket noe økt apetitt før nå jeg egentlig, men nå har jeg til gjengjeld lyst på kaker i alle varianter da Kos deg med avspasering og fridag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. september 2007 Forfatter #4033 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg prøver å spise så sunt jeg kan. Blir mye frukt mellom måltidene, eventuelt litt nøtter. Godteri spiser jeg fortsatt bare i helgene. Men kake har jeg i grunnen alltid lyst på, gravid eller ei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. september 2007 Forfatter #4034 Del Skrevet 28. september 2007 Ok, klar for litt hemningsløs hopping? Det er helg!! Jeg har fri i dag!! Jeg er 11 uker i dag, bare en liten uke igjen! Det er sol! Vi har fått PC igjen!! (selv om den tydeligvis har et eller annet virus i seg. Må få mannens kompis til å fikse den) Det er tydeligvis en fin dag i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. september 2007 #4035 Del Skrevet 28. september 2007 Da hopper jeg litt jeg også God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. september 2007 #4036 Del Skrevet 28. september 2007 Så bra :juhu: Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. september 2007 Forfatter #4037 Del Skrevet 29. september 2007 God morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 29. september 2007 #4038 Del Skrevet 29. september 2007 God morgen, Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. september 2007 Forfatter #4039 Del Skrevet 29. september 2007 Hei Vannmelon! Hyggelig med besøk på morgenen. Vel, morgen og morgen fru Blom. Det er vel strengt tatt ikke det lenger nå som klokka snart er ti. Men jeg har vært våken siden kl åtte da, om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. september 2007 #4040 Del Skrevet 29. september 2007 God morgen litt for gårsdagen sammen med deg. Så gøy at venninnen din også er gravid. Jeg har 3 gravide venninner, og det er utrolig moro. Gleder meg til vi kan trille sammen. Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå