Catus Skrevet 21. september 2007 Forfatter #4001 Del Skrevet 21. september 2007 Ja, jeg har allerede feiret med en sjokolade i dag. Pluss to porsjoner is med peanøtter og nonstop på.. Men synes jeg kan feire litt i dag. Det er jo tross alt fredag, samt at når jeg har nådd 10 uker er det veldig god sjanse for at det skal gå bra. Iallfall siden jeg har sett en sprellende og perfekt liten tass på UL to ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 21. september 2007 #4002 Del Skrevet 21. september 2007 STOR til deg! Håper virkelig det blir pc i heimen igjen snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. september 2007 Forfatter #4003 Del Skrevet 21. september 2007 Tusen takk! Masse tilbake til deg, vimse! Og jeg håper også det snart blir PC igjen. Jeg savner dere veldig! Mannen er i kontakt med en bekjent som skulle ordne en ny PC til oss. Men ting tar visst tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. september 2007 Forfatter #4004 Del Skrevet 21. september 2007 Men nå vil jeg hjem og slappe av etter en lang arbeidsuke. Ha en fin helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. september 2007 #4005 Del Skrevet 21. september 2007 10 uker og 3 cm sprell levende tass :juhu: God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. september 2007 Forfatter #4006 Del Skrevet 23. september 2007 Takk for det, Daria. Jeg har hatt en fin helg så langt. Har hatt noe besøk, fått gjort litt husarbeid samt slappet av en masse. Perfekt, med andre ord. Vi har fått ny PC i dag. Men vi kommer ikke på nettet, da vi forløpig mangler nettverkskort til den. Mannen tok med seg jobbPC'en hjem denne helga, slik at jeg fikk sjansen til å stikke innom her en kjapp tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. september 2007 #4007 Del Skrevet 23. september 2007 Deilig å virkelig føle at man har slappet av i helgen Hvordan går det med bekkenløsningen din? Ha en fortsatt fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4008 Del Skrevet 24. september 2007 Bekkenløsningen er myyye bedre, dersom det var det det var. Jeg kjenner veldig lite for tiden, så jeg har et godt håp om at jeg skal slippe unna det verste. Iallfall forløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4009 Del Skrevet 24. september 2007 Men i dag er jeg ikke helt i form. Sov dårlig i natt, og nå føler jeg meg helt kraftløs og litt uggen. Er på jobb, men vi får se om jeg holder hele dagen eller om jeg må kapitulere og gå hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 24. september 2007 #4010 Del Skrevet 24. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 24. september 2007 #4011 Del Skrevet 24. september 2007 :juhu: 10 uker :juhu: Kom deg hjem og sløv deg på sofaen!! Du har lov til sånt vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 24. september 2007 #4012 Del Skrevet 24. september 2007 10 uker allerede! Du store tid! Ja, da er det bare 30 uker igjen Og det går så fort skal du se, svosj, så er lille prinsesse ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 24. september 2007 #4013 Del Skrevet 24. september 2007 Du er fast bestemt på at det er ei lita jente!? Jeg vakler litt jeg... Litt gutt.. Litt jente.. Twins???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4014 Del Skrevet 24. september 2007 Hei Toblerone! Koselig at du stikker nesa innom! :-D :juhu: 10 uker :juhu: Kom deg hjem og sløv deg på sofaen!! Du har lov til sånt vettu... Nja.. Vet ikke om jeg har mer "lov" nå enn før. Graviditet er jo ikke en sykdom. Men jeg føler meg ikke helt på topp i dag, jeg må innrømme det. Kjenner jeg iallfall ikke skulle spist yoghurt til frokost. Den hjalp meg ikke akkurat til å bli mindre uggen.. 10 uker allerede! Du store tid! Ja, da er det bare 30 uker igjen Og det går så fort skal du se, svosj, så er lille prinsesse ute! Bare 30 uker igjen! Det hørtes så lite ut når du sa det sånn.. Ellers virker du stadig skråsikker på at det er ei jente jeg skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4015 Del Skrevet 24. september 2007 Du er fast bestemt på at det er ei lita jente!? Jeg vakler litt jeg... Litt gutt.. Litt jente.. Twins???? Jeg vakler også. Men tvillinger er det ikke, for jeg har sett på UL at det bare er en inni der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4016 Del Skrevet 24. september 2007 Nei, nå tror jeg at jeg pakker sammen og går hjem. Merker at jeg ikke får gjort så mye konstruktivt på jobb. Satser på å roe ned litt hjemme, slik at jeg heller kan komme tilbake frisk og opplagt i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. september 2007 #4017 Del Skrevet 24. september 2007 Ikke noen vits i å holde ut på jobb når man ikke er i form nei Og grattis med 10 uker, og vellykket UL :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 24. september 2007 #4018 Del Skrevet 24. september 2007 Man skal ta kroppens signaler på alvor, spesielt når man er gravid Gratulerer med enda en vellykket UL og 10 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. september 2007 #4019 Del Skrevet 24. september 2007 10 uker og en perfekt liten tass så moro!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 24. september 2007 #4020 Del Skrevet 24. september 2007 Nei, graviditet er ikke en sykdom, men kroppen er heller ikke i "normaltilstand", så hør på kroppen din du, og slappa v når du trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå