Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Arh! Jeg har lyst til å gå hjem fra jobb nå. Er ikke i dårlig form eller no, har bare lyst på en tidlig helg..

Men jeg er visst stuck her heelt frem til halv fire. :sur:

Og da skal jeg rett til svigermor, som har bursdag i dag. Men det blir sikkert hyggelig, det. Er bare så trøtt.. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var koselig hos svigermor i går. Jeg var der i over to timer. FIkk god mat og kake, og vi fikk skravlet litt. Hun gleder seg veldig til å bli bestemor, det er helt sikkert. :)

I dag har jeg vært en rask tur til byen, men fant ikke det jeg skulle. Tok bare en handletur innom matbutikken på vei hjem. Så nå har jeg fylt opp helgelageret med sjokolade.. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, jeg burde vel egentlig endre på tickeren min. Den er jo ikke riktig lengre. Er bare ikke helt sikker på hvilken dag ukesskiftet kommer på nå. Tror det er på torsdager eller fredager. Så jeg er ikke mer enn max 9+2 uker i dag.

Men jeg lurer på om jeg skal vente til UL til onsdag med å endre på noe. Da vet jeg sikkert mer nøyaktig hvor langt jeg er kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare et par dager -babyen kommer når den vil uansett ;)

Helgesjokolade er viktig å få i hus :jepp: Jeg skal snart begynte å lage taco -overhodet ikke påvirkt av at det har vært flere tacodiskusjoner i ymse dagbøker den siste uke.. :fnise:

Nå hagler det -igjen :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i Daria. Det er bare noen få dager det er snakk om, og egentlig burde det ikke være så nøye. Men jeg endret den likevel jeg. Klarte ikke la være, kontrollfrik som jeg er. Dessuten har en dag eller to mye å si oppi hjernen min, spesielt når jeg ikke har nådd 12 uker enda.. :sjenert:

Taco ja. Det hadde vi forrige helg, og det var helt fantastisk. Nam nam!! :sikle:

Hagler det hos deg? :overrasket:

Her er det sol, men det blåser noe vannvittig. Så det er nokså kaldt. Måtte sette på varmeovn i stua midt på natta, da det bare var 16 grader inne. Gjett om jeg pakket meg godt inn under dyna etterpå! Heldigvis var det blitt litt varmere til jeg skulle stå opp. Ellers vet jeg ikke om jeg hadde vært ute av senga enda.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mett!!! :eeeh:

Har spist middagsrestene jeg fikk med meg fra svigermor i går. I tillegg har jeg dyttet i meg en del sjokolade. Men jeg får vel plass til litt til ut over kvelden.. :ler:

Nå må jeg sette over en vaskemaskin. Skittentøyet har hopet seg opp i løpet av uken, gitt.

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagler det hos deg? :overrasket:

Her er det sol, men det blåser noe vannvittig. Så det er nokså kaldt. Måtte sette på varmeovn i stua midt på natta, da det bare var 16 grader inne. Gjett om jeg pakket meg godt inn under dyna etterpå! Heldigvis var det blitt litt varmere til jeg skulle stå opp. Ellers vet jeg ikke om jeg hadde vært ute av senga enda.. :ler:

Her er det hagl, lett regn, kraftig regn, mørke skyer og strålende sol, alt akkopagnert av sterk ving om med skifte hver 5. minutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det hagl, lett regn, kraftig regn, mørke skyer og strålende sol, alt akkopagnert av sterk ving om med skifte hver 5. minutt...

Spennende!

Håper det fortsatt er bra med deg Bippe! Lykke til på UL på onsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble også fanatisk opptatt av dager i begynnelsen, og er det egentlig enda tror jeg :fnise: Husker jeg ble flytta noen dager fram på de innvendige ULène, og det var utrolig viktig, for det betydde jo at jeg nådde 12 uker fortere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

Nå har jeg ikke vært her på lenge. Det har seg sånn at vi ikke har PC hjemme for tiden, og da er det vanskelig å komme inn og skravle. Sniker litt på jobb av og til, men det er nesten umulig å skrive noe. Nå sitter jeg på jobb, men har stemplet ut for dagen. Måtte bare stikke innom og gi livstegn fra meg før jeg går hjem. :)

Det gikk veldig bra på UL på onsdag. Jeg så en levende liten tass med armer og bein, og h*n lå og sprellet inni der. Det var veldig spesielt og helt herlig å se! :rødme:

Fikk utskrift av to bilder, ett til meg og ett til mannen. Så får jeg iallfall beholde ett selv denne gangen. Det første bildet vi fikk, henger jo på veggen på mannens jobbkontor. :ler:

Tassen har vokst som h*n skal, er nå rett over 3 cm lang. Jeg hadde ikke lagt på meg noe (synes det er helt utrolig, i og med at jeg spiser som en galning for tiden). Det eneste var at jeg har lav blodprosent. Men det er visst vanlig, slik at det ikke er så farlig.

Ellers ble jeg tatt med i forskingsprosjektet. Mottar piller i posten om få dager. Skal bli greit å komme i gang.

I dag er jeg forresten 10 uker. Hopper litt for det! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 10 uker sammen med deg. Nå er det ikke mer en 2 uker igjen :)

Så bra at alt står bra til. Det er så deilig med sånne bekreftelser underveis. Jeg har visst nå smelt på meg 1 kg på noen få dager her (vet ikke om det er helt reelt etter noen dager på møte med gode lunsjer og middag), så det står nok bra til her også.

Kos deg i helgen. Da er det lov med sjokolade :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...