Daria Skrevet 10. september 2007 #3961 Del Skrevet 10. september 2007 Er det i morgen det er UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. september 2007 #3962 Del Skrevet 11. september 2007 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3963 Del Skrevet 11. september 2007 I dag har jeg vært hos gyn. og tatt ultralyd. Og lille Gull er sprell levende inni der! Terminen ble flyttet fire dager tilbake, slik at ny termin er 18.april. Jeg er altså 8,5 uker på vei, ikke 9 uker. Men det gjør ikke noe, det viktige er at det er liv inni der. Den er forresten 2 cm stor, men hjertet var likevel tydelig som bare det. Mannen var så stolt da han så den lille på UL'en. Han fikk med seg bildeutskriften for å vise frem på jobb. Han var så søt, og jeg ble så glad av å se ham sånn. :rødme: Nå kan vi slappe litt mer av, men gyn. var klar på at vi måtte være litt nøkterne frem til vi krysser 12 ukersgrensa. Det skal vi også være, men vi gir oss selv lov til å glede oss mer nå som vi har sett det er liv. Skal holde ut i 3,5 uker til! Ellers skjedde det ikke så mye annet enn at vi pratet mye om det forskningsprosjektet vi skal være med på. Jeg tok også blodprøver for å sjekke om jeg har god nok lever- og nyrefunskjon til å få være med. Jeg skal inn igjen til ny UL og nye prøver til onsdag neste uke. Da får jeg også svar på om jeg får bli med i prosjektet eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 11. september 2007 #3964 Del Skrevet 11. september 2007 Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. september 2007 #3965 Del Skrevet 11. september 2007 Å så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. september 2007 #3966 Del Skrevet 11. september 2007 :juhu: Søte mannen da Og det er vel sånn (trur eg...) at jo lenger du kommer, jo sikrere er det -sjansen for at det skjer noe i uke 4 er en del større enn i uke 8, så dette skal gå fint Hvordan er formen ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. september 2007 #3967 Del Skrevet 11. september 2007 Så moro Har du kommet med i prosjektet? Det blir sikkert kjempegøy, og du får vel flere UL underveis også da? Her er den magiske 12 ukersdagen idag, og hjertet til Kengubarnet banket så fint hos legen så Vi er jammen heldige :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. september 2007 #3968 Del Skrevet 11. september 2007 Å, så moro Gratulerer med vellykket UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3969 Del Skrevet 11. september 2007 Så gøy! Jaaa!!! Å så herlig Ja, det var helt spesielt.. :juhu: Søte mannen da Og det er vel sånn (trur eg...) at jo lenger du kommer, jo sikrere er det -sjansen for at det skjer noe i uke 4 er en del større enn i uke 8, så dette skal gå fint Hvordan er formen ellers? Ja, mannen var kjempesøt! Formen sånn ellers er egentlig ganske bra. Jeg sliter fortsatt med at jeg er trøtt og sliten, samt at jeg får vondt i "bekkenet" med jevne mellomrom. Men ikke noe jeg ikke overlever, og jeg regner med det går over. Heldigvis er jeg heller ikke kvalm. Nå er livet i grunnen bare herlig! Så moro Har du kommet med i prosjektet? Det blir sikkert kjempegøy, og du får vel flere UL underveis også da? Her er den magiske 12 ukersdagen idag, og hjertet til Kengubarnet banket så fint hos legen så Vi er jammen heldige :rødme: Jeg får vite om jeg kommer med i prosjektet onsdag neste uke. Da skal jeg også ta en ny UL. Gleder meg allerede til det! Og ja; vi er kjempeheldige! Gratulerer så masse med 12 uker! Måtte jeg komme raskt etter! Å, så moro Gratulerer med vellykket UL Tusen takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 11. september 2007 #3970 Del Skrevet 11. september 2007 Så herlig med ultralyd da!! Snart er både 12 og 40 uker vel overståtte, og du koser deg med lilleBippe dagen lang :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 11. september 2007 #3971 Del Skrevet 11. september 2007 Så godt å høre! Alltid spennende med ultralyd da Mannen din er skjønn da, minner meg om min bror nå. han har sendt oss kopi av ultralyd-bilde av gutten deres. Morsomt å se han er så i himmelen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 11. september 2007 #3972 Del Skrevet 11. september 2007 Så bra med UL *rørt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 11. september 2007 #3973 Del Skrevet 11. september 2007 Hørtes fantastisk ut å se en sprell levende liten mini-Bippe på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. september 2007 #3974 Del Skrevet 13. september 2007 Så herlig at alt stod bra til med den lille Mimrer tilbake når vi var på tidlig UL i uke 12 pga blødninger, og fikk se ett lite levende menneske inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 13. september 2007 #3975 Del Skrevet 13. september 2007 :juhu: :juhu: :juhu: SÅ HERLIG!!! Sjansen øker når det ser bra ut på UL selv om det er tidlig! Tipper det har skjedd mye til neste gang dere skal på UL og dere ser sikkert mer! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. september 2007 #3976 Del Skrevet 14. september 2007 Innom for å ønske deg en fantastisk gravidhelg I dag er det fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3977 Del Skrevet 14. september 2007 *sniker litt på jobb* Akk, jeg er trøtt i dag. Det var bekmørkt da jeg sto opp og det har plasket ned siden i går kveld. Møkkavær! Men men, det skulle visst klare opp i løpet av dagen. Håper de har rett. ---- I går ettermiddag var jeg på café med ei venninne. Det var så koselig å se henne igjen og vi spiste god mat og skravlet masse. Hun og mannen holder også på å prøve, så jeg krysser fingrene for at det klaffer for dem snart. Hadde vært så fint å gå gravid med noen kjente. Jeg fikk handlet et par topper og et par smykker også i går. Kjøpte to topper som er litt lange, slik at jeg har litt plass å vokse i dem. Var deilig å oppdatere garderoben litt nå, for jeg føler meg generelt litt dvask på magen. Gleder meg til det blir skikkelig gravidmage, for da ser jeg ikke bare småtjukk ut lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3978 Del Skrevet 14. september 2007 Jaggu er det ikke fredag, ja!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 14. september 2007 #3979 Del Skrevet 14. september 2007 Fredag og snart 200-siders fest her, ser jeg! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. september 2007 #3980 Del Skrevet 14. september 2007 Fredag :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå