Catus Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3921 Del Skrevet 1. september 2007 Puh, jeg har vært i byen i dag. Måtte handle en bursdagsgave til niesa mi, som fyller hele 10 år. Herreli som tida går! Men jeg ble kjempesliten av den byturen. Det var folk overalt, og jeg brukte lang tid på å finne det jeg skulle ha. Men jeg kom da hjem til slutt, og nå skal jeg slappe av litt. Jeg og mannen skal ut et ærend i løpet av kvelden, men det tar heldigvis ikke mer enn en times tid. Det holder for å gjøre meg sliten, iallfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3922 Del Skrevet 1. september 2007 Det blir sikkert gøy å fortelle det til den vordende bestemor Er det det første barnebarnet hennes? Nei, det blir det tredje. Men det blir første hun blir mormor til, hun er "bare" farmor fra før. Og jeg tror hun synes det er litt ekstra spesielt. :-D Jeg gleder meg til å se ansiktsutrykket hennes. Hun ble sjokka nok da jeg fortalte henne (i juli) at vi prøvde å få barn, og at vi hadde prøvd i et år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. september 2007 #3923 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg tror det er noe spesielt å være mormor, ja. Noe av grunnen er vel at døtre har lettere for å be sine mødre om råd/barnepass, etc enn svigermødrene sine. Blir nok gøy å fortelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. september 2007 #3924 Del Skrevet 3. september 2007 Moren min ble kjempeskuffet fordi jeg ikke hadde fortalt at vi hadde problemer Hadde kommet til å si det om vi hadde holdt på lenge med utredning, men nå slapp jeg det da Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 3. september 2007 #3925 Del Skrevet 3. september 2007 *gleder seg til referat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. september 2007 #3926 Del Skrevet 3. september 2007 Spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3927 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg tror det er noe spesielt å være mormor, ja. Noe av grunnen er vel at døtre har lettere for å be sine mødre om råd/barnepass, etc enn svigermødrene sine. Blir nok gøy å fortelle Ja, du har nok litt rett i det. En datter har oftere et litt nærere forhold til sin mor enn sønner har. Og svigerdøtre blir heller ikke helt det samme. Men mamma er veldig glad i begge barnebarna sine, og hun blir ikke mer glad i knøttet mitt enn hun er i dem hun allerede har. :-D Moren min ble kjempeskuffet fordi jeg ikke hadde fortalt at vi hadde problemer Hadde kommet til å si det om vi hadde holdt på lenge med utredning, men nå slapp jeg det da Ha en fin dag! Det var sånn jeg også tenkte. Når jeg var i gang med behandlingen og knasket piller tre ganger om dagen var det heller ikke så lett å skjule det lenger. Hun så jo at jeg spiste piller og ble så nysgjerrig at hun måtte spørre hva det var. Og da måtte jeg jo si det som det var. *gleder seg til referat* He he.. Vel, det er ikke så veldig spenstig referat altså. Vi fortalte det først til mamma og min eldste bror. Mamma trodde nesten ikke på oss med en gang, vi måtte gjenta flere ganger at det var sant. Så ble hun hoppende glad og klemte og klemte. Broren min er ikke så meddelsom av seg, men vi kjenner ham godt og skjønte på ham at han også ble veldig glad for å høre nyheten. Vi smilte om kapp hele gjengen. :-D Litt senere dro vi til mellomste broren min og hans familie. Det var jo bursdagen til niesa mi, så vi lot henne (og lillebroren) få oppmerksomheten en god stund før vi slapp bomba. Broren min ble litt satt ut med en gang, men han ble veldig glad. Han sa han ikke hadde sett for seg at han skulle bli onkel på hans side av familien på en stund enda, så han ble veldig positivt overrasket. Han gleder seg allerede. Svigerinna mi og niesa mi uttrykte også stor glede. Niesa mi håper det blir ei jente, for tanta hennes på morens side fikk en gutt for noen måneder siden. Så nå vil hun ha en kusine. Nevøen min er litt liten til at han gadd å bry seg så mye med nyheten, men han skjønner godt hva det innebærer. Tror ikke han kommer til å tenke så mye over det før han kan se magen min. Det vanket iallfall masse klemmer og gratulasjoner den kvelden. Men jeg ble jo fort trøtt da, så klokka ble ikke mer enn syv før vi dro hjem igjen. Jeg og mannen leide en film og kjøpte en pizza på vei hjem, og koste oss på sofaen sammen resten av kvelden. Kjempekoselig! :-D Spennende!!! Ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3928 Del Skrevet 3. september 2007 Puh, endelig klarte jeg å gjennomføre en hel dagbokrunde. Det er sannelig lenge siden sist, men nå kjenner jeg at det tok på.. Skal snart legge meg på sofaen og se Top Model. Som jeg nettopp skrev til Daria, liker jeg det enkelt og hjernedødt når jeg er så trøtt som jeg er for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. september 2007 #3929 Del Skrevet 3. september 2007 Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3930 Del Skrevet 3. september 2007 Takk for det! Men sjokoladen står jeg over i dag. Har ikke lov til å spise det før fredag. Så jeg sparer den til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. september 2007 #3931 Del Skrevet 3. september 2007 Virtuell sjokolade er alltid lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3932 Del Skrevet 3. september 2007 Ja, det er sant! *spiser sjokolade i bøtter og lass, helt til det tyter ut av ørene mine* Nam nam!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 3. september 2007 #3933 Del Skrevet 3. september 2007 Kos deg med tv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. september 2007 #3934 Del Skrevet 3. september 2007 Nå sover vel du søtt i sengen din!!! Jeg har svart deg i dagboka di angående bekkenløsning... Huff! Jeg håper virkelig du slipper det men.... det høres jo ikke bra ut! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 4. september 2007 #3935 Del Skrevet 4. september 2007 bippe er gravid, jo!!! :juhu: gratulerer så utrolig mye!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. september 2007 #3936 Del Skrevet 4. september 2007 Hvordan har den gravide det idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3937 Del Skrevet 4. september 2007 Nå sover vel du søtt i sengen din!!! Jeg har svart deg i dagboka di angående bekkenløsning... Huff! Jeg håper virkelig du slipper det men.... det høres jo ikke bra ut! :klemmer: På den tida du skrev dette sov jeg søtt i senga mi, ja. Takk for svar. Jeg merker ikke noe i store deler av dagen, det er mest på morgenen jeg kjenner det. Håper i det lengste at det ikke er bekkenløsning. Men dersom det er det, skal jeg vel takle det også! bippe er gravid, jo!!! :juhu: gratulerer så utrolig mye!!!!! Tusen takk! Og kjempekoselig at du tok deg tid til å stikke innom meg. Du er jo så travel for tida. Hvordan har den gravide det idag? Joda, jeg har det fint. Hadde jeg bare ikke vært så uhorvelig trøtt og sliten. Jeg og mannen var på vift etter jobb i dag, og det har slitt meg helt ut. Nå sitter jeg i sofaen med laptopen på fanget og prøver så godt jeg kan å holde øynene oppe lenge nok til å få med meg et TV-program. Men det er lettere sagt enn gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3938 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg skal forresten på første legekontroll til fredag. Gleder meg ganske mye til det, selv om jeg vet at det ikke vil skje så mye spennende der. Det blir mest som en begynnelse på hele greia for meg, en slags bekreftelse på at jeg virkelig ER gravid. Og til tirsdag skal jeg til gyn. og blant annet ta ultralyd. DET gleder jeg meg veldig til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. september 2007 #3939 Del Skrevet 4. september 2007 Tirsdag? Det er i dag... Om en uke, med andre ord. Venter spent på rapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3940 Del Skrevet 4. september 2007 Tirsdag om en uke, ja. Og det er jammen ikke lenge til! Må nå tror jeg at jeg logger av for i kveld. Ble ikke lange visitten denne gangen, gitt. Men jeg orker ikke å holde oppmerksomheten lenger.. Gleder meg til jeg får energien tilbake. Det skal bli godt! Jaja, ha en fin kveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå