Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: for 7 uker idag!

Når var det du skulle til UL?

Ja, tenk 7 uker! :hoppe:

Først er det vanlig legetime 7.september, så er det UL og grundig undersøkelse den 11.september. Den 19.september får jeg svar på prøvene og får også vite om jeg får være med på forskningsprosjektet. Krysser fingrene! :)

Synes du ukene/dagene går sent?? Det husker jeg at jeg syntes i begynnelsen.... Telte nesten dager. :tellesauer:

Ja, tiden går kjempesent! Kan jeg ikke bare bli 12 uker kjapt nå, så kan tiden sakke litt etter det. For jeg trenger all den tid jeg kan få for å bli klar for dette her.. :sjenert::ler:

Vil anbefale deg å bestille billetter til teater, konsert eller planlegge noe til en dato som du har å se frem til. Da går dagene litt fortere.

Tusen takk for tips! Men jeg har i grunnen ikke så mye energi til å finne på så mye for tiden. Jeg orker jo ingengting når jeg kommer hjem fra jobb. Noen dager er imidlertid bedre enn andre, men det er vanskelig å vite på forhånd hvilke dager som blir gode. Derfor vanskelig å planlegge de store tingene.

Men tiden må jo gå, så før jeg vet ordet av det så er jeg nok 12 uker og formen kommer seg betraktelig! ;)

:hallo:

Hei du! :vinke:

Innom og sjekker hvordan det går med den gravide :klemmer:

Joda, det går bra med den gravide. Selv om jeg som sagt er fryktelig trøtt. Har vært på vift i dag etter jobb, og jeg kjenner at jeg ikke har energi til å sitte på KG i kveld. Om svært kort tid skal jeg slenge meg på sofaen og bli der resten av kvelden.. :ler:

:hoppe: Litt for bippe :hoppe:

Gratulere så masse :duskedame:

:klem:

Tusen hjertelig takk, vennen! :klemmer:

:klemmer:

:klem: tilbake!

Hei, håper du har det bra :klemmer:

Det har jeg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig veldig trøtt? Kanskje det er to? ;) Jeg var ekstremt trøtt...

Godt å høre at det går bra. Spennende med legesjekk og UL. Er det første tur til legen?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To?? :sjokk:

Ikke vondt ment Vannmelon, men jeg håper virkelig det bare er én inni der. Heldigvis har jeg en kollega som ble sykemeldt på grunn av ekstrem trøtthet, og hun fikk bare en. Så jeg tror ikke nødvendigvis det har noen sammenheng.

Men altså; kommer det to er de mer enn hjertelig velkomne altså! Bare så det er sagt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja; det blir første sjekk hos legen. Jeg har i grunnen ikke så mye forventninger til akkurat den timen, og jeg tror ikke det blir så fryktelig spennende. Jeg er mer spent på den UL'en. Gleder meg veldig til den! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på sofaen. Slapp av så mye du bare klarer, det trenger du :klemmer:

Ja, jeg trengte nok det. Merker det godt etter en lang dag på jobb. Har dessuten sittet og gjespet i hele dag.. :ler:

Egentlig bør jeg jobbe litt overtid i dag, men det spørs om ikke det heller blir i morra. Vi får se..

Ikke nok med at du er gravid, men så skal du søren klype bli sløving også :sjokk::hakeslepp:

:ler:

:klem: på!

Ja, jeg har visst det..

Men jeg kommer sterkere tilbake så snart formen blir litt bedre. Det lover jeg! :-D

To :babysmokk: :babysmokk: -eller kanskje :babysmokk: :babysmokk: :babysmokk:

:sjarmor:

:klem:

:sjokk::sjokk:

Håper ikke du har rett i det, altså.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, så ble det en times overtid i dag da. Men jeg fikk ikke gjort så himla mye. Brukte store deler av tiden til å spise. Spiser som en hest for tiden. Har jo allerede lagt på meg litt igjen (og det er ikke på grunn av graviditeten, for det er vel for tidlig?) :sur:

Og jeg nådde en milepæl i dag. Den ene BH'en min (den jeg faktisk liker best) var altfor liten da jeg skulle ha den på i dag morges. Den har begynt å bli liten en stund nå, men den har gått an å bruke. Men i dag stakk det pupp ut på både undersiden og oversiden av cupen, og da er det jaggu ikke bønn mer. Den må ligge på vent i skuffen i ørten måneder fremover. Litt trist, men litt bra også. *ambivalent*

Gruer meg bare til resten av BH'ene mine blir for små og jeg må ut på shopping. HATER nemlig undertøysshopping, for jeg finner jo aldri noe som passer. :forvirret:

Spørs om jeg ikke må ta en tur til Oslo for å finne noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uh, nei nå må jeg pakke sammen og dra hjem. Orker ikke jobbe mer i dag. Skal bare en tur innom butikken før jeg tar bussen hjemover. Så skal jeg kanskje spise litt igjen, før jeg legger meg rett ut på sofaen.

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo ikke dårlig vel? Det er vel bare at du er trøtt?

:kose:

Neida, jeg er ikke dårlig. Bare usannsynlig trøtt.. ;)

:kose:

Er forøvrig helt enig med deg angående bh-shopping -det er noe jeg gjør når jeg ...

Ja, samme her. Jeg har en så vanskelig størrelse fra før, at jeg tenker med gru på hvordan det vil bli nå etter hvert. :forvirret:

Men LaLina i Oslo burde vel ordne biffen, håper jeg. Må bare få somla meg dit, og det er jaggu lettere sagt enn gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...